سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

لیوان تبلیغاتی

ماگ سرامیکی مشکی کد 7007

لیوان تبلیغاتی

اگرنیاز روزانه بدن به حداقل هشت لیتر آب را بگذارید کنار مصرف چای و نوشابه و دیگر نوشیدنی هایی که هر روز مورد استفاده عموم قرار می گیرند، سرو کله ابزاری چون لیوان هم پیدا خواهد شد که به واسطه آن این نوشیدنی ها میل می شوند. با این حساب لیوان تبلیغاتی را می توان یکی از کالاهای تبلیغاتی پر استفاده دانست که در ارتباط مستقیم با مردم است. در نتیجه، این فراوانی مخاطب باعث فراوانی در معرض دیده شدن لیوان تبلیغاتی هم می شود و همانطور که می دانید در معرض دیده شدن یکی از مولفه های سه گانه  فاکتور شدت تبلیغات است که از اصول اولیه و اصلی میزان اثر بخشی تبلیغات محسوب می گردد. به زبان ساده تر لیوان تبلیغاتی به جهت کاربرد تقریبا همگانی اش از اثربخشی تبلیغاتی بهتری برخوردار است.

چرا لیوان تبلیغاتی در تبلیغات موثر است؟

اینکه از محصولی استفاده می کنید که بسیار پرکاربرد است و نوع استفاده و طیف مخاطبانش هم مشخص است، کمک می کند که به شناخت بهتری از مخاطب رسیده و تبلیغات موثری داشته باشید. لیوان تبلیغاتی از دسته محصولاتی است که استفاده از آن، مدیر و غیر مدیر نمی شناسد و عمومیت دارد مثلا موقع پذیرایی عمومی در یک نمایشگاه یا سمینار که بعضا از لیوان تبلیغاتی یک بار مصرف کاغذی استفاده می شود، لیوان مورد استفاده مدیر و یک  فرد عادی یکی است لذا با یک کالای ارزان، پیام تبلیغاتی شما در معرض دید خواص و مدیران هم قرار می گیرد. نکته مهم دیگر تعدد استفاده از یک لیوان در طول شبانه روز است که چندین بار استفاده می شود؛ مثلا لیوان تبلیغاتی سرامیکی یا شیشه ای و… را در نظر بگیرید که در هر بار استفاده پیام تبلیغاتی شما را در معرض دید قرار بدهد و یادآوری کند.

انواع لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی بسته به مکان مورد استفاده اش از مخاطبان متنوعی هم برخوردار است، مثلا شما به یک مخاطب خاص که قرار است در خانه یا محل کارش از لیوان تبلیغاتی شما استفاده کند، لیوان تبلیغاتی کاغذی که یک بار مصرف است نمی دهید یا در یک سمینار و نمایشگاه جهت پذیرایی از مدعوین از لیوان تبلیغاتی شیشه ای یا  سرامیکی استفاده نمی کنید. بهرحال با توجه به آنچه گفته شد لیوان تبلیغاتی از انواعی برخوردار است که مهمترین آنها عبارتند از:

فنجان سرامیکی مشکی کد 230

  1. ۱-لیوان تبلیغاتی کاغذی
  2. ۲-لیوان تبلیغاتی شیشه ای
  3. ۳-لیوان تبلیغاتی حرارتی
  4. ۴-لیوان تبلیغاتی سرامیکی
  5. ۵-لیوان تبلیغاتی فلزی
  6. ۶-لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

مزایای لیوان تبلیغاتی

  1. ۱-با توجه به استفاده ای که ازش می شود از مخاطبان بسیارگسترده ای برخوردار است.
  2. ۲-به سبب کاربرد خاصش که وسیله نوشیدن آب و مایعات است در طول شبانه روز به دفعات استفاده می شود و بدین ترتیب تبلیغات شما بیشتر و به دفعات در معرض دیده شدن قرار می گیرد.
  3. ۳-دارای قیمت های بسیار ارزان و متنوعی است.
  4. ۴-از تنوع کیفیت و جنس چون نوع کم دوام مثل لیوان تبلیغاتی کاغذی و لیوان پلاستیکی و… تا نوع بادوام مثل لیوان تبلیغاتی فلزی و پلیمری و…برخوردار است.
  5. ۵-نوعی تبلیغات محیطی محسوب می شود که بعضا شکل متحرک هم می یابد ( حمل از خانه به محل کار یا ماشین و…)
  6. ۶-امکان سفارشی سازی و چاپ انواع طرح و رنگ و لوگو بر روی آن
  7. ۷-از آنجاییکه استفاده از لیوان (تبلیغاتی) معمولا با نوشیدنی های محبوبی چون چای و قهوه و… پیوند می خورد و حس لذت می بخشد لذا تبلیغات روی آن بهتر دیده می شود.

قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان تبلیغاتی به جهت انواع بسیار جنس و کیفیتی که دارد، آنقدر از تنوع زیادی برخوردار است که اگر بدون تحقیق و بررسی اقدام به خرید کنید ممکن است مناسب ترین قیمت را نیافته باشید البته همیشه راه هایی مثل مراجعه به سایت ها و فروشگاه های شناخته شده و دارای سابقه طولانی در این زمینه مثل گیفتو کارساز است که مرجع تخصصی تولید انواع هدایای تبلیغاتی از جمله لیوان تبلیغاتی محسوب می شوند و با قیمت های کاملا رقابتی و با تضمین ارزانترین قیمت ارائه می شوند.

لیوان کاغذی

اگر در سال ۱۹۰۸ میلادی پروفسورآلوین دیویسون احساس خطر نمی کرد و با چاپ مقاله ای با عنوان «مرگ در میان لیوان های نوشیدنی مدارس» هشدار نمی داد و متعاقبا منجر به تولید و ابداع لیوان کاغذی یک بار مصرف نمی شد چه بسا آن روزگاران و حتی امروز با بیماری ها و ویروس های به مراتب سخت تر و شدیدتر از ابتلا به ویروس کرونا مواجه می شدیم. در اصل لیوان کاغذی برای این تولید شد و می شود که در مکان های عمومی چون مدرسه و بانک و ادارات یا همایش ها و سمینارها، به جای استفاده مشترک از لیوان های غیر یک بار مصرف که تهیه آنها نیز همواره برای جمعیت زیاد دشوار بود از آنها استفاده شود تا علاوه بر رعایت بهداشت عمومی، موجبات بیماری های واگیر دار و ویروسی مهیا نباشد. همچنین لیوان کاغذی از مواد طبیعی تولید می شود و محصولی تجدید پذیر است.

لیوان کاغذی چه کاربرد و استفاده ای دارد؟

معمولا لیوان کاغذی برای نوشیدنی های سرد و گرم استفاده می شود و بعضا برای هر کدام طراحی های جداگانه ای نیز دارد. مثلا برای نوشیدنی های سرد از لیوان کاغذی ساده و تک جداره و برای نوشیدنی های گرم از لیوان کاغذی دوجداره استفاده می شود که بین جداره های آن هوا قرار می گیرد تا گرمای نوشیدنی گرم باعث سوزاندن دست های شما نشود. اما با اینحال برای استفاده در مراکز عمومی چون بانک ها، ادارات و سازمان ها، سمینارها و همایش ها و… برای همه انواع نوشیدنی ها چه گرم و چه سرد از همان لیوان کاغذی ساده استفاده می شود که با انواع و اقسام طرح  و نوشته های تبلیغاتی کسب و کارها و… همراه است. همچنین لیوان کاغذی فضای مناسبی را در اختیار شما می گذارد تا بر رویش، یعنی دور تا دورش اقدام به چاپ طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی نمایید.

لیوان سرامیکی محرم

بزرگداشت ماه محرم و فرهنگ عاشورا و به قولی زنده نگه داشتن نهضت حسینی چنان در روح و جان شیعیان جهان و بخصوص مردم مسلمان ایران نفوذ کرده که هر ساله در این ماه به روش ها و سلیقه های مختلف یاد و آرمان های والای شهدای عاشورا را گرامی می دارند. در واقع علاوه بر مراسم های مختلف عزاداری و تزیه خوانی و… بسیاری از افراد با تهیه یک نشان یا سمبل یا وسیله‌ ای منقش به طرح و نوشته های مناسبتی محرم برای خود حال و هوای این ماه را شخصی می کنند و به یاد آقا اباعبدالله الحسین (ع) به استقبال این ماه می روند.

یکی از چیزهایی که در ماه محرم توسط کارمندان ادارات و شرکت ها و پرسنل سازمان ها و ارگان ها و… با طرح و نوشته های مناسبتی محرم آذین می شود و بسیار هم پر استفاده است، لیوان سرامیکی محرم است که در این ماه جایگزین سایر لیوان های آنها می شود و به نوعی رنگ محرم می گیرد و نشان دهنده حب و دوستی آنها به خاندان اهل بیت پیامبر(ص) می شود. همچنین از لیوان سرامیکی محرم برای پذیرایی با انواع نوشیدنی های سرد و گرم از عزاداران حسینی داخل هیئت ها و حسینیه ها استفاده می شود که چون قابل شستشو هست به لحاظ اقتصادی به نسبت لیوان های یک بار مصرف مقرون به صرفه تر می باشد.

جنس و کیفیت لیوان سرامیکی محرم

معمولا لیوان سرامیکی مورد استفاده در ماه محرم از نوع ساده و معمولی آن است که به عنوان لیوان سرامیکی سفید هم می شناسیم که کیفیت خوبی هم دارد و در صورت چاپ طرح و نوشته مناسبتی محرم بر روی آن از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و حتی با شستشوی زیاد از بین نمی رود. در واقع لیوان سرامیکی طی سه پروسه تولید می گردد که ابتدا بدنه آن با خاک رس در کوره پخته می شود، سپس بر روی آن لعابی از جنس سیلیس که سفیدی آن نیز به همین خاطر است کشیده می شود و در انتها روی سطح لعاب نیز ماده ای نازک به اسم کوتینگ سابلیمیشن قرار می گیرد که اتفاقا چاپ هر نوع طرح و نوشته همچون طرح و نوشته های مناسبتی محرم بر روی همین سطح از لیوان سرامیکی محرم انجام می پذیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X