حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

هدیه چرم تبلیغاتی

هدیه چرمی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی همواره بخش مهمی از تبلیغات محسوب می شوند و هر کسب و کاری در برنامه تبلیغاتی خود جایی ویژه برای آن باز کرده است اما وقتی در یک بازار بزرگ رقابت تبلیغاتی قرار بگیرید که همه اهمیت هدیه تبلیغاتی را می دانند و بخشی از برنامه های تبلیغاتی شان را نیز به هدیه تبلیغاتی اختصاص داده شده، آنوقت قضیه تا حدودی فرق می کند و دیگر صرفا تولید هدیه و اهداء آن به مشتریان و مخاطبان به جهت اینکه اغلب کسب و کارها به اینکار مبادرت می ورزند، آن نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.

حال شاید بپرسید پس راه حل چیست؟ و چگونه می توان همچنان با دادن هدیه تبلیغاتی روح و قلب مشتریان و مخاطبان را ربود و آنها را مجاب به خرید نمود یا وفادار به کسب و کار و برند خود کرد. جواب ساده است: با اهداء هدایای تبلیغاتی خاص چون هدیه چرمی تبلیغاتی یا نظایر آن که در بازار هدیه تبلیغاتی اشباع نشده باشد یا اگر هم اشباع شده است جزوکالاهای نفیس و ارزشمند باشد.

چرم بخصوص نوع طبیعی آن که از دباغی پوست خام برخی حیوانات به دست می آید از قدیم الایام یکی از مواد و متریال های پر استفاده بشر برای ساخت انواع ابزار و وسایل بوده است. با اینحال ویژگی های خاص چرم همچون دوام و استحکام آن و لطافت و انعطافی که دارد در کنار جذابیت های بصری اش باعث می شود تا در ساخت محصولات بسیاری از جمله هدیه تبلیغاتی از آن استفاده شود.

تاریخچه استفاده از چرم

غالب چیزهایی که امروز استفاده می کنیم در گذشته های دورکشف و استفاده  می شده اند که یکی از قدیمی ترین آنها چرم است و شاید به واسطه همزیستی نزدیک انسان با حیوان که در دوره ای از تاریخ تنها منبع تغذیه اش شکار همین حیوانات بوده، این به ذهنش خطور کرده که از پوست آنها نیز برای خود ابزار و پوشش و… بسازد. این موضوع بروشنی از روی آثار باستانی بر جای مانده از ملل و جوامع قدیم همچون مصریان که آثار نقاشی کشف شده روی غارها در این کشور نشان می دهد که 5000 سال پیش از میلاد از چرم استفاده می کرده اند.

 همچنین با نگاهی به داستان های اساطیری ایران باستان که طبق یکی از آن اساطیر معروف که همه ما ایرانی ها با آن  به عنوان نمادی از قیام علیه ظلم و ستم آشنا هستیم، اشاره به درفش کاویانی دارد که توسط کاوه آهنگر بر علیه ظلم و بی عدالتی یعنی ضحاک مار بدوش بر افراشته شد. درفش کاویانی در واقع پیش بند چرمی کاوه بود که وقتی ظلم و بی داد ضحاک مار بدوش علیه مردم به نهایت خود می رسد، آن را بر سر چوبی  می زند و به عنوان نماد مبارزه و اتحاد علیه ضحاک و به تخت شاهی نشاندن فریدون علم می کند و مردم را به گرد خود برای مقابله با ضحاک فرا می خواند و… به خوبی نشان می دهد که استفاده از چرم از چه سابقه دیرینی در ایران زمین نیز برخوردار بوده است.

با اینحال چرم ازحدود 500 سال قبل از میلاد توسط یونانیان که به دباغی چرم نیز شهره بودند برای اولین بار تبدیل به کالایی تجاری برای خرید و فروش  شد و پس از آن به جهت کاربردهای بسیاری که داشت، توسط ملل هم عصر یونانیان نیز مورد توجه قرار گرفت. اما شاید بتوان نزدیک به شکل امروزی تولیدات و محصولات چرمی را در دوره آغاز عصر صنعتی یعنی قرن 18 و19 میلادی دانست که این صنعت به اوج شکوفایی خود رسیده بود و بسیار هم طرفدار داشت. بهرحال صنعت چرم سازی و تولید آن  تا به امروز که از تکنولوژی های روز بهره می برد ادامه پیدا کرد و همواره شکل های استفاده از آن نیز همچون استفاده به عنوان هدیه چرمی تبلیغاتی گسترش یافته است.

جنس و کیفیت هدیه چرمی تبلیغاتی

هدیه چرمی تبلیغاتی دارای تنوع گسترده ای از محصولات چرمی است که کیفیت جنس آن بسته به انتخاب نوع چرمی دارد که کسب و کارهای مختلف جهت سفارش تولید هدیه چرمی تبلیغاتی برای اهداء به مخاطبان و مشتریان خود در نظر دارند. بر این اساس می توان جنس مورد استفاده در هدیه چرمی تبلیغاتی را در دو گروه قرار داد. دسته ای که با استفاده از چرم طبیعی ساخته می شوند که بسیار مرغوب و نفیس هستند و استحکام و لطافت بالایی دارند و دسته دوم که با استفاده از چرم مصنوعی ساخته می شوند و در مرتبه پایینتری به لحاظ کیفیت به نسبت نوع طبیعی آن قرار می گیرند. با این وجود چرم های مصنوعی نیز پیشرفت بسیاری داشته اند و امروز فاصله خود با چرم طبیعی را به حداقل رسانده اند. تا جایی که حتی بعضا تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی دشوار می شود.

مخاطبان هدیه چرمی تبلیغاتی

در واقع مخاطبان هدیه چرمی تبلیغاتی را نوع هدیه تبلیغاتی و کیفیت جنس آن مشخص می کند ضمن اینکه غالب محصولاتی که برای هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شود استفاده ای عمومی دارد و برای همه مردم قابل استفاده است. مثلا یک جاکارتی چرمی یا جاسویچی چرم یا کیف پول چرم و… که ترجیحا با چرم مصنوعی هم تولید شده باشد می تواند برای هدیه به عموم استفاده شود چون هزینه های تولید کمتری دارد و در اینصورت در تیراژ بالا تولید می شود ولی همین اقلام با چرم طبیعی یا محصولات دیگری چون کیف اداری، کیف دوشی، ست های چرمی، فولدر مدیریتی چرم، کلاسور چرمی و… می تواند از مخاطبانی خاص چون مدیران و مقامات و… برخوردار باشد.

انواع هدیه چرمی تبلیغاتی

با توجه به گستردگی استفاده از چرم در تولید انواع هدیه چرمی تبلیغاتی نمی توان انواع محصولاتی که با چرم تولید می شوند و به عنوان هدیه چرم تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند را دسته بندی کرد چون بی شمار محصول وجود دارد اما با اینحال انواع رایج و مرسوم آن شامل محصولاتی اعم از انواع کیف چرمی، جاکلیدی چرمی، جاسویچی چرمی، سررسید و سالنامه چرمی، کمربند چرمی، لوح تقدیر چرمی، جاکارتی چرمی، ست های چند تکه چرمی، کلاسور چرمی و… می باشد. همچنین می توان انواع هدیه چرمی تبلیغاتی را بر اساس نوع جنس آنها که در دو نوع چرم طبیعی و چرم مصنوعی است دسته بندی نمود. لذا امروزه با توجه به عمر و دوام بالای محصولات چرمی و سیگنال مثبتی که از طرف عموم مردم به این نوع کالاها دریافت می شود،  اغلب مراکز تولیدی، تولید انواع هدیه چرمی تبلیغاتی را در برنامه های خود دارند.

ویژگی های بارز هدیه چرمی تبلیغاتی

  • شیک و جذاب هستند و استفاده از آنها به تیپ و ظاهر جلوه ای زیبا می بخشد.
  • استحکام و دوام بالایی دارند.
  • بسیار متنوع هستند لذا قیمت های متنوعی نیز دارند و با این حساب متناسب با هر جیب و بودجه ای امکان تولید آنها هست.
  • دارای رنگ بندی منحصر به فردی هستند.
  • جنس منعطف و نرم و لطیفی دارند.
  • در دسته هدایای تبلیغاتی هنوز اشباع نشده اند و همچنان هدایای تبلیغاتی ارزشمندی محسوب می شوند.
  • نوع جنس چرم طبیعی آن از منابع تجدید پذیر است.
  • امکان چاپ طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی براحتی بر روی آنها میسر است و محدودیت طرح و رنگ ندارد و جالب اینکه چاپ بر روی چرم طبیعی جلوه خاصی پیدا می کند.

نقش و اهمیت هدیه چرم تبلیغاتی در حوزه تبلیغات

چرم به واسطه قابلیت تبدیل پذیری بالا و راحتی که دارد از آن می توان برای ساخت انواع وسایل مورد نیاز از جمله انواع هدیه چرم تبلیغاتی استفاده کرد. همین قابلیت خوب چرم باعث می شود تا از آن بتوان حتی هدایای تبلیغاتی کوچک و ارزان و البته جذاب مثل انواع دستبند چرمی تبلیغاتی، جاسویچی تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی و … ساخت یا هدایای تبلیغاتی فاخر و نفیس چون انواع کیف و ست های چرم چند تکه و… را تولید کرد که این یک کوئن مثبت در حوزه تبلیغات است و اهمیت ویژه ای هم دارد. همچنین رنگ بندی خاص چرم و جلوه خاصی که دارد از آن یک کالای محبوب و بی نظیر می سازد که طرفداران بسیاری هم دارد و مورد علاقه حوزه تبلیغات نیز می باشد.

چاپ و حکاکی بر روی هدیه چرمی تبلیغاتی

آنچه باعث می شود که یک هدیه چرمی تبلیغاتی معرف نام و برند کسب و کاری باشد و محصولی تبلیغاتی به شمار آید تبلیغات روی آن است که معمولا با طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی کسب و کارها همراه می شود. روش های متنوع و زیادی برای چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی وجود دارد اما برخی از روش ها برای برخی هدایای تبلیغاتی بهتر جواب می دهد و کیفیت بهتری دارد. همچنین از همه روش های چاپ نیز نمی توان برای برخی محصولات استفاده کرد. با اینحال هدیه چرمی تبلیغاتی از آن دسته از هدایای تبلیغاتی محسوب می شود که اغلب روش های چاپ بر روی آن جواب می دهد اما اگر بخواهیم بهترین آن روش ها را در نظر بگیریم برای چاپ می توان از روش های چاپ سابلیمیشن، چاپ فلت بد، چاپ طلاکوب داغی و… یا برای حکاکی از روش چاپ لیزری استفاده کرد.

 علاوه بر آن روشی هم وجود دارد که می شود با استفاده از پلاک فلزی، آرم و لوگو یا طرح تبلیغاتی را ابتدا بر روی فلز چاپ کرد و سپس آن را بر روی انواع هدیه تبلیغاتی چرمی نصب کرد و چسباند. در این راستا مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو با در اختیار داشتن کارگاه های تخصصی چاپ و حکاکی لیزری و بهره مندی از نیروهای متخصص و حرفه ای در امور چاپ، عملیات چاپ بر روی انواع هدایای تبلیغاتی همچون هدیه چرم تبلیغاتی را به بهترین شکل خود و با هزینه های 100 درصد رقابتی و مناسب ارائه می نماید.

نحوه مراقبت و نگهداری از  محصولات چرمی

هدیه تبلیغاتی چرمی و اصولا محصولات چرمی بخصوص که اگر از چرم طبیعی تهیه شده باشند در صورت استفاده درست و نگهداری اصولی می توانند تا سالیان سال قابل استفاده باشند و خراب نشوند. بر این اساس می توان مهمترین مواردی را که به دوام و ماندگاری محصولات چرمی کمک شایانی می کنند را طی لیستی کوتاه فهرست کرد که عبارتند از:

  • وقت هایی که از محصولات چرمی خود استفاده نمی کنید مثلا شب ها واکس بزنید و اجازه بدهید در مکانی تمیز و بدور از گرد و خاک تا صبح واکس روی آن خشک شود، چون وقتی تازه واکس زده می شود اگر بر روی آن گرد و خاک بشیند در استفاده درازمدت آسیب می بیند. همچنین از واکس مخصوص چرم استفاده کنید.
  • رطوبت زیاد به چرم آسیب وارد می کند پس هروقت در معرض رطوبت قرار گرفت یا آنرا خشک کنید یا در محلی بگذارید که زود خشک شود.
  • بی خیال لکه های عمیقی شوید که بر روی وسیله چرمی شما ایجاد شده، چون ممکن است به بافت چرم آسیب بزند.
  • محصولات چرمی را در معرض مستقیم نور آفتاب قرار ندهید.
  • بر روی آن از مواد شیمیایی یا اسیدی مثل عطر و انواع اسپری خوشبو کننده و… نپاشید و اگر این اتفاق افتاد  فلفور آن را تمیز کنید چون براحتی می تواند سطح فرآوری شده چرم را از بین ببرد.
  • همواره با یک دستمال خشک سطح روی آن را از وجود انواع گرد و خاک تمیز نمایید.
  • هیچ کدام از محصولات چرمی قابل شستشو در ماشین لباسشویی نیستند.

قیمت هدیه چرمی تبلیغاتی

خوشبختانه هدیه چرمی تبلیغاتی دارای تنوع گسترده ای از محصولات چرمی است که این می تواند به تنوع قیمت گسترده آن نیز منجر شود. این نوع از هدایای تبلیغاتی از رنج وسیع قیمتی از چند هزار تومان تا چند صد هزار تومان را شامل می شود که دو فاکتور نوع هدیه تبلیغاتی و جنس ساخت آن درقیمتش تاثیرگذار است. عموما هدیه چرم تبلیغاتی از چرم مصنوعی ساخته می شود تا هزینه های تولید آن کاهش پیدا کند و توان سفارش آن برای صاحبان کسب و کارهای مختلف وجود داشته باشد. اما هدیه چرم تبلیغاتی ساخته شده از چرم طبیعی معمولا برای گروهی خاص چون مدیران و خواص تولید می شود که هزینه هایی به مراتب بیشتر از نوع ساخته شده آن با چرم مصنوعی دارد. یکی از همین مراکز عمده تولید وعرضه انواع هدیه چرم تبلیغاتی مجموعه گیفتو است که تنوع محصول و قیمت در آن بی نظیر است.

مرکز تماس هدایای تبلیغاتی گیفتو

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X