پولتان را در تبلیغات عاقلانه صرف کنید!

پولتان را در تبلیغات عاقلانه صرف کنید!

هر زیرساختی که برای فروش آنلاین استفاده می شود،‌ یک ارزش متفاوت به شما ارائه می کند. این شما هستید که باید تجزیه و تحلیل کنید که روی کدام خروجی ها باید زمان و پول بیشتری را سرمایه گذاری کنید و این که کدام یک از آنان موارد ضروری نیستند. بعضی از زیرساخت هایی که واقعا برای یک شرکت خوب کار می کنند، به هیچ وجه نتایجی برای دیگران ندارند. این برای برند شما بسیار خاص است و باید بودجه بندی تان را بر اساس آن انجام دهید. تعیین آنچه که هر زیرساخت برای اقدامات تبلیغاتی خاص شما انجام می دهد، باید پایه ای برای تصمیماتی باشد که درباره ی کمپین ها می گیرید.

این را هیتش سانی، مشاور بازاریابی در اسمارک می گوید. به نظر ضروری می سرد که به ارزشی که هر کانال دارد دست پیدا کنیم. زیرساخت های تبلیغات جستجو مثل Google Adwords زمانی که یک تقاضای واضح برای محصول یا سرویس شما وجود دارد و شما می خواهید افرادی را که به دنبال محصول یا سرویس آنلاینتان هستند را هدف قرار دهید،‌ بهتر کار می کنند.

تبلیغات جستجو برای یک استارت آپ که به تازگی یک محصول جدید و نوآورانه ایجاد کرده است که هرگز قبلا در بازار دیده نشده بودد، کمتر موثر است. یا برای چیزی که بیشتر مردم در فروشگاه های آجر و ملات خریداری می کنند و به ندرت به صورت آنلاین جستجو می کنند. در این موارد، شما می خواهید تقاضا را از ابتدا ایجاد کنید.

این جا است که فیس بوک شکاف را پر می کند. کاربران فیس بوک پروفایل خود را با مشخصات جمعیت شناختی و در نظر داشتن سایر منافع پر می کنند. این بدان معنی است که شما می توانید افرادی را که احتمالا به کسب و کارتان علاقه مند می شوند، هدف قرار دهید ؛ چه آنها در جستجوی کسب و کار شما باشند یا خیر.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • علی اکبر خمسه 2 بهمن 1401 / 5:30 ب.ظ

    عالی بود مطلب

  • سیدعلی قشقایی 3 بهمن 1401 / 12:30 ق.ظ

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *