هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت وفناوری نانو

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران و فناوری نانو

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران و فناوری نانو در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ مهر ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه را می‌توان به‌ شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی، تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه، نفوذ فناوری‌های توسعه‌یافته نانو در صنایع موجود، زمینه‌سازی برای حضور شرکت‌های نانو در بازارهای بین‌المللی، ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو و تقدیر از برترین‌های فناوری نانو اشاره داشت.

مایشگاه بین المللی صنعت تهران (TIIE) یکی از وسیع ترین و گسترده ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی ایران می باشد. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی ها و سوق شرکت ها به سمت بازارهای گسترده تر فعالیت خود را شروع کرد. این نمایشگاه همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات خود و شناخت صنایع کشورهای مختلف شرکت کننده به شمار می آید. نمایشگاه صنعت تهران توانست در دوره قبلی خود محصولات صنعتی ۴۳۵ غرفه دار ایرانی و ۱۲۵ غرفه دار بین المللی از کشورهایی مانند ایتالیا، آلمان، سوئد، مالزیف هند، فرانسه و … را در معرض دید بیش از ۳۵۰۰۰ بازدیدکننده قرار دهد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت تهران و فناوری نانو در مکان دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، باعث گسیل مسافران زیادی از شهرهای دیگر به تهران می‌شود. از آنجا هم که تهران شهر شلوغ و پرترافیکی است، این عده به دنبال اقامت در هتلی نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران هستند تا در کمترین زمان به آن برسند.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • سیدحسین کمالی 2 بهمن 1401 / 5:15 ب.ظ

    عالی بود مطلب

  • سیدمحمد فتحی 9 بهمن 1401 / 3:50 ب.ظ

    فلش تبلیغاتی کارتی دارید ؟

دیدگاه ها بسته شده.