هدیه تبلیغاتی جدید

نمایش 1–30 از 122 نتیجه

کالاهای موجود

خرید هدیه تبلیغاتی جدید + قیمت هدیه تبلیغاتی

در این بخش سعی کردیم با تفکیک انواع هدیه تبلیغاتی جدید فرآیند انتخاب کردن را برای شما راحت تر کنیم. شما در دسته بندی هدیه تبلیغاتی جدید می توانید آخرین محصولات تبلیغاتی و هدیه تبلیغاتی را مشاهده نمائید.

چاپ هدیه تبلیغاتی جدید

تکرار یک هدیه تبلیغاتی از ارزش و تاثیرگذاری آن می‌کاهد، با این وجود در بحث هدایای تبلیغاتی جدید باید یک تعریف جامع برای کلمه جدید در هدایای تبلیغاتی مد نظر داشت.

بسیاری از مواقع پیش می آید که ما هدیه ای داریم که حدود دو سال می شود که روی آن کار می کنیم، از نظر ما این هدیه جدید نیست، اما مشتریانی هستند که تا کنون از آن هدیه استفاده نکرده‌اند و یا آن هدیه تبلیغاتی برای مخاطبین آنها جدید است.

اما در مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو همیشه به این نکته توجه داشته ایم که جهت بروز نگه داشتن سبد کالایی خود از محصولات جدید و کارآمد در زمینه هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم و همیشه گروه هدیه تبلیغاتی جدید را با محصولات تازه بروز نگه داریم.

انتخاب هدایای تبلیغاتی جدید

وقتی یک محصول در بازار ارائه می شود و به یک محصول ترند در بازار تبدیل می شود می توان گفت آن محصول مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. لذا قابلیت تبدیل شدن به یک هدیه تبلیغاتی جدید را نیز دارد.

به چه محصولاتی هدایای تبلیغاتی جدید گفته می شود ؟

قطعا همه ما قبلا لیوان تبلیغاتی یا ساعت یا خودکار تبلیغاتی یا تی شرت و کلاه تبلیغاتی را دیده ایم، پس این گروه از محصولات را نمی توان به هدایای تبلیغاتی جدید اطلاق کرد ولی اگر یک تی شرت تبلیغاتی همراه یک نمایشگر منعطف ارائه شود قطعا یک هدیه تبلیغاتی جدید خواهد شد.

مثلا روبیک تبلیغاتی یک هدیه جدید محسوب می شود یا ماگ حرارتی یک هدیه تبلیغاتی جدید محسوب می شود یا کیف پاوربانک دار یک هدیه تبلیغاتی جدید محسوب می شود.

اطلاعات بیشتر ...