هدایای تبلیغاتی فرش اطمینان

فرش اطمینان - هدایای تبلیغاتی

مختصری در مورد فرش اطمینان

گروه نساجی اطمینان (شرکت صنایع نساجی نگین اطمینان ایرانیان ) یکی از مجموعه های عظیم تولید فرش ماشینی میباشد که در سال ۱۳۷۴ در قطب صنعت فرش ماشینی ایران، شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی واقع در شهرستان آران وبیدگل تاسیس شد. گروه نساجی اطمینان طی سال ها فعالیت خود در صنعت نساجی کشور توانسته است در راستای تامین‌ نیاز و سلیقه مشتریان با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی های بافت دنیا و بهره‌گیری از متخصصان مجرب، انواع فرش‌های ماشینی را با تراکم بالا، در طرح ها و رنگ های مختلف تولید نماید.این گروه شامل سه واحد عظیم تولیدی فعال میباشد که در هر واحد محصولی منحصر به فرد تولید میشود.

واحد شماره یک ( تولید ) :این واحد صنعتی با بهره گیری از دانش روز دنیا اقدام به تولید انواع فرش ۱۲۰۰شانه (ریزبافت ترین فرش ماشینی جهان) و ۱۰۰۰و۷۰۰ شانه دستبافت گونه نموده است. شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت فرش ماشینی کشور به شمار می آید. از جمله بخش های مختلف این شرکت می توان به سالن تولید ، انبار مواد اولیه، ساختمان اداری و آزمایشگاه مجهز کنترل کیفیت استاندارد اشاره کرد.واحد شماره دو( اوپال ) :در راستای نیاز بازار و به منظور پاسخ به سلیقه ی مشتریان در سال ۱۳۹۶ با هدف تولید فرش ماشینی در شانه پایین و تولید محصول گبه و گلیم به بهره برداری رسید. این واحد شامل دستگاه های بافندگی ۵۰۰شانه و گلیم از کمپانی واندویل بلژیک می باشد.واحد فروش و لجستیک :با توجه به تنوع محصولات این مجموعه و همچنین حجم بالای تولیدات و در نتیجه نیاز به فضای وسیع، تولیدات این مجموعه در انبار مرکزی و به صورت بسته بندی شده نگهداری میشود و از آنجا برای مشتریان بارگیری و ارسال میگردد.

تامین هدایای تبلیغاتی مجموعه محترم فرش اطمینان

مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو مفتخر است اعلام نماید که در تامین هدایای تبلیغاتی فرش اطمینان و ملزومات مورد نیاز مجموعه فرش اطمینان چندین دوره افتخار همکاری با این مجموعه محترم را داشته است و باعث افتخار می باشد که مورد اعتماد و همراه این مجموعه خوب بوده و می باشیم.

کلیدواژه : فرش اطمینان
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • علی اکبر عرب 6 بهمن 1401 / 12:30 ق.ظ

    قیمت هدیه تبلیغاتی شب یلدا رو میخواستم

  • مهدی شاکری 6 بهمن 1401 / 5:10 ق.ظ

    شما نمایشگاه هدایای تبلیغاتی به صورت حضوری دارید ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *