هدایای تبلیغاتی خاص

E commerce gift with blank tag and laptop هدایای تبلیغاتی خاص

وسایلی با طراحی عجیب و خاص همواره باعث جلب نظر افراد در طول دوره های مختلف شده است. آمار نشان می دهد که استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص با طراحی متفاوت توانسته است نظر بیشتر افراد را به خود جلب نماید. اما:

  • چرا هدایای تبلیغاتی خاص موفق عمل کرده اند؟
  • منظور از این خاص بودن چیست؟
  • چه نمونه هایی وجود دارد؟

در این پست قصد داریم تا جوابی برای هر یک از این پرسش ها بیابیم. اگر شما هم میخواهید هدیه ی تبلیغاتی متفاوتی را برای برند خود انتخاب کنید، تا انتهای این پست همراه ما باشید.

داشتن تاثیری ماندگار بر مشتریان فعلی و بلقوه شما، اساس همه تکنیک های بازاریابی و تبلیغات است. به اخرین باری که هدیه ای دریافت کرده اید فکر کنید. همواره درون ما هیجانی برای دریافت هدیه غیرمنتظره وجود دارد. ایده اصلی هدایای تبلیغاتی استفاده از این هیجان است. اما چرا گامی به جلو برنداریم و این هیجان را با اهدا هدیه ای غیرمعمول، ماندگار نکنیم؟ استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص به منظور ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطبان اجرا شد و آما نشان از موفقیت این روش دارد.

چرا هدایای تبلیغاتی موثر هستند؟

هدایا تبلیغاتی به دلیل اینکه غالبا محصولات پر استفاده ای هستند، همواره می توانند موثر واقع شوند. به طور مثال: چه در شرکت، چه در خانه، چه در محیط رفت و آمد، همواره ماگ ها قابل استفاده هستند. آمار نشان می دهد که در کشور آمریکا به طور متوسط بر روی هر میز کاری ۴ الی ۳ آیتم تبلیغاتی وجود دارد که فرد از آن ها در طول روز استفاده می کند. همین آمار نشان دهنده اهمیت هدایای تبلیغاتی می باشند.

هدایای تبلیغاتی خاص- عجیب و شگفت انگیز

در این بخش تعدادی از هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد که در گیفتیو آن ها را ارائه می دهیم، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

هدایای تبلیغاتی خاص – یک: بطری تاشو

بخشی از مشکلات بطری های قابل استفاده مجدد، حمل و نقل آن هاست. به خصوص اگر این بطری ها خالی نباشند. ایده استفاده از بطری های تاشو این مشکل را حل کرده است. این بطری ها قابلیت کوچک شدن دارند و می توانند حتی در جیب نیز جا شوند. علاوه بر کاهش حجم با تا شدن، این بطری ها به دلیل قابلیت استفاده مجدد هدیه ای سازگار با محیط زیست هستند.

Aquaskin Fold Up Drinks Bottle 768x768 هدایای تبلیغاتی خاص

 هدایای تبلیغاتی خاص – دو: کفش های اسپرت با بندهای شب رنگ

این هدیه مناسب برای تمام سنین است. کودکان و بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند. این کفش ها با بندهای شب رنگ برای سفر طراحی شده است. در صورتی که مشتریان شما به کویر، جنگل، کوه و … سفر می کنند، این هدایه می تواند مناسب باشد زیرا که می تواند در تاریکی به افراد متعلق به یک تیم کمک کند تا کمی راحتتر یکدیگر را پیدا کنند.

Light Up Laces e1565771532652 هدایای تبلیغاتی خاص

 هدایای تبلیغاتی خاص – سه: پایه های نگه دارنده موبایل مربعی

این پایه ها به صورت ربات های مربعی چوبی طراحی شده اند و می توانند به عنوان پایه موبایل استفاده شوند. چوب استفاده شده در این ربات های کوچک، مقاوم در برابر ضربه انتخاب شده است. همچنین به دلیل استفاده از لولاهای کوچک در مفاصل قابلیت انعطاف در جهات گوناگون را دارد. این وسیله قابلیت تبدیل به سایزهای مختلف برای ایجاد تناسب با ارتفاع سر را دارد. تمایز این پایه نگهدارانه در تغییر ارتفاع و زیبایی، این وسیله را به یکی از منحصرترین هدایای تبلیغاتی تبدیل کرده است.

Cubebots 768x548 هدایای تبلیغاتی خاص 

هدایای تبلیغاتی خاص – چهار: جعبه کمک های اولیه قابل حمل و نقل

وقوع سانحه غیر قابل اجتناب و امری کنترل نشده است. اما نحوه ی برخورد افراد با این موضوع قابل کنترل است. در بسیاری از مواقع ممکن است با سوانج سطحی مانند زخم و سوختگی سطحی بخشی از بدن روبرو شوید. یا دسترسی به پزشک امکان پذیر نباشد. اهدا جعبه کمک های اولیه می تواند به افراد در مقابله با زمان های خاص کمک نماید. عدم استفاده همه روزه از این وسیله امری صحیح است اما در لحظه اولیه، ایجاد حس اطمینان از نگرانی درباره ی سلامتی مشتریان و کمک به آنها می تواند تاثیر بسزایی بر روی آنها داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی خاص – پنج: اسپینرها

با پیشرفت تکنولوژی هر نسلی از وسایل خاص خود استفاده می کند. از مکعب های روبیک گرفته تا یویو های قدیمی . اما یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی که با استقبال در سال های اخیر روبرو شده است، اسپینرها هستند. نه تنها اسپینر بلکه هر وسیله ای که بتواند به تخلیه استرس افراد کمک کند می تواند وسیله ی جذابی به عنوان هدیه تبلیغاتی باشد.

هدایای تبلیغاتی خاص – شش: کمپرس های سرد و گرم

عده ی زیادی از افراد ساعتی از روز خود را به ورزش اختصاص می دهند، در برخی از مواقع این افراد دچار کشیدگی و کوفتگی عضلات می شوند. کمپرس های سرد و گرم که به صورت کیسه هایی حاوی مواد ژله ای ارائه می شود می تواند جز بهترین گزینه ها باشد. با تکان این کمپرس ها مواد داخل شروع به گرم و یا سرد شدن می کنند و می توان آن را بر روی ناحیه آسیب دیده قرار داد تا درد کاهش یابد.

ac567a3b31e61f7650186ded73896892 promotional giveaways promotional items هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص – هفت: بسته های بهداشتی

این بسته ها برای هر سن و جنسیتی بسیار کاربردی است. داخل هر بسته مجموعه ای از شامپو، نرم کننده، خمیر دندان، کرم ها، لوسیون، برس و … قرار دارد. خود این بسته ها به نحوی طراحی شده اند که بسیار کوچیک و قابل حمل و نقل باشند تا بتوان از آنها در سفر استفاده کرد. همچنین جنس، تعداد و کیفیت وسایل بهداشتی داخل هر بسته می تواند متناسب با بودجه شرکت هایی تغییر کند که مزیت استفاده از این بسته ها به عنوان هدایای تبلیغاتی است.

E commerce gift with blank tag and laptop هدایای تبلیغاتی خاص

انواع دیگر هدایای تلیغاتی مانند:

  • ماگ های دم نوش
  • کیف های سفر
  • کیسه های خرید سازگار با محیط زیست
  • و …

نیز وجود دارد. اما نکته مهم انتخاب این هدایا متناسب با نیازهای مشتریان و خدمات ارائه شده توسط شرکت است. در صورت عدم وجود تحلیلگر ممکن است تبلیغات با شکست مواجه شود و هزینه ای که صرف خرید این هدایا می شود بدون بهره باقی بماند. از این رو توصیه می شود که پیش از انتخاب هدایای تبلیغاتی با یک نفر متخصص مشورت شود و سپس بر اساس بودجه و نیازهای مشتریان و کارمندان هدایا منحصر به فردی انتخاب شود. گروه تبلیغاتی گیفتو یکی از برندهای شرکت آفرنگ می باشد که در زمینه عرضه و مشاوره انواع محصولات تبلیغاتی به صورت حرفه ای و متفاوت فعالیت می نماید. برای دریافت مشاوره می توانید با تلفن گویای ۶۳۴۲۹ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • حمید مستوفی 5 بهمن 1401 / 11:05 ق.ظ

    احسنت عالی بود

  • بهمن حقیقی 19 بهمن 1401 / 3:45 ب.ظ

    میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟

دیدگاه ها بسته شده.