خرید ماگ و لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی

چاپ ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی بهمراه  لوگو

  • یکی از رایج ترین، کارامدترین و در بسیاری از مواقع مقرون به صرفه ترین مسیر تبلیغاتی که بیش تر شرکت ها و کسب و کار ها، خصوصا شرکت های بزرگ در پیش می گیرند، استفاده از محصولاتی پر طرفدار و کاربردی به عنوان هدایای تبلیغاتی است.قطعا مقرون به صرفه بودن این راهکار تبلیغاتی به محصولی بستگی دارد که شرکت ها از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. این هدایا تنوع بسیار متنوعی دارند، اما معمولا شرکت ها و کسب و کار ها آن دسته از محصولاتی را انتخاب می کنند که در عین مقرون به صرفه بودن، کاربرد زیادی داشته باشد و بتوان روی آن نام برند و تبلیغات مرتبط با شرکت را به راحتی چاپ کرد.

محصول انتخاب شده اما هر چیزی که باشد، قطعا طیف بیش تری از مخاطبان و مشتریان از هدیه گرفتن خوشحال می شوند و از این که شرکت ها پیام شان را از طریق این هدایا به آن ها برسانند بسیار احساس خوشایندی خواهد داشت.

چاپ-لیوان-شیشه-ای-وگاس

در سراسر دنیا تاثیر کاربرد هدایای تبلیغاتی به اثبات رسیده است و در این بین شرکت های بسیار مختلف و معتبری نیز از این ایده همچنان استفاده می کنند و بهره می برند. این راهکار در سراسر جهان توانسته است که مشتریان بسیار زیادی را برای کسب و کار های متفاوت جلب نماید.

اما با این وجود یک نکته اساسی در این زمینه وجود دارد. با وجود موثر بودن استفاده از محصولات مختلف برای بازاریابی و تبلیغات و تاثیر بالای هدایای تبلیغاتی، چیزی که اهمیت دارد انتخاب آیتم مناسب برای انجام برنامه های تبلیغاتی شما است به نحوی که کاملا با اهداف و برنامه های تبلیغاتی کسب و کار تان مطابقت داشته باشد.

چاپ-لیوان-شیشه-ای-چفاری

در این بین گزینه های متفاوتی به عنوان هدایای تبلیغاتی موجود است. برای مثال برخی از شرکت ها از فلش مموری تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بسیار پر طرفدار استفاده می کنند. در همین زمینه برای مثال گروه هدایای تبلیغاتی گیفتو، این محصولات را به عنوان هدیه تبلیغاتی در تعداد بالا مطابق سفارش شرکت ها تولید می کند.

  • یکی دیگر از محصولات کاربردی و پر طرفداری که در بین شرکت ها و کسب و کار های متفاوت رواج دارد و مشتریان نیز از آن استقبال زیادی می کنند، استفاده از ماگ و لیوان تبلیغاتی است. این موارد در هر سایز و طرحی می توانند ایده بسیار مناسبی برای برنامه های تبلیغاتی شرکت ها باشند.

چاپ-لیوان-سرامیکی-تبلیغاتی-اتوهاب

اما چرا استفاده از لیوان ها می تواند ایده بسیار خوبی برای کمپین های تبلیغاتی شرکت ها در نظر گرفته شود و کاربرد و استفاده از آن ها چه مزایایی را به دنبال دارد؟ از همه مهم تر این که این محصولات در چه قالب ها و طرح هایی می توانند به کار گرفته شوند. در ادامه به بررسی کاربرد این محصولات به عنوان هدیه ای تبلیغاتی بیش تر صحبت خواهیم کرد.

هدایای تبلیغاتی گیفتو (۳۱)

استفاده از ماگ تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟

استفاده از این محصولات به دلایل بسیار متفاوتی توصیه می شود. این لیوان ها در واقع می توانند انتخاب هوشمندانه ای برای رواج یک کسب و کار باشند و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی قابلیت بسیار بالایی برای جلب نظر مشتریان و افزایش تعامل و مشارکت آن ها با برند مورد نظر را دارند.

با کمک این محصولات کاربردی شما به خوبی می توانید استایل و شخصیت برند خود را معرفی کرده و جایگاه به خصوصی را در ذهن مشتریان تان داشته باشید. از طرف دیگر با طیف بسیار گسترده محصولات ارائه شده در صنعت ساخت و تولید لیوان ها، به طور قطع این محصولات قابلیت زیادی را در پیشی گرفتن شما در زمینه رقباتی با رقبای تان را خواهند داشت.

چاپ-(-لیوان-سرامیکی-)-+قیمت-(-لیوان-سرامیکی-)-+-هدیه-تبلیغاتی-گیفتو

افراد همیشه از دریافت هدیه ای ارزشمند از جانب برندی که همیشه از آن خرید می کنند لذت می برند و این امر واقعیتی غیر قابل انکار است و به سن، جنس و این که افراد در کجای دنیا باشند نیز محدود نمی شود. حال زمانی که این هدیه یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی باشد، این هیجان و رضایت بسیار بیش تر نیز خواهد شد.

استفاده از ماگ و لیوان به عنوان هدایای تبلیغاتی می تواند تاثیرات بسیار زیادی را در روابط بین مشتریان و برند ها داشته باشد و این امر نیز به دلایل زیادی است که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد. این موارد می تواند به شما دلیلی دهد تا هم اکنون برای انتخاب هدیه تبلیغاتی متناسب با برند خود تصمیم بگیرید. در این زمینه گروه هدایای تبلیغاتی گیفتو می تواند به شما خدمات بی نظیری را ارائه دهد.

هدایای تبلیغاتی گیفتو (۱۳)

استفاده از لیوان های تبلیغاتی کاربرد زیادی دارد

یکی از مهم ترین مزایایی که می توان برای استفاده از این محصولات به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفت این است که به صورت کلی لیوان ها از جمله موارد پر مصرف و مورد نیاز تمامی افراد هستند. لیوان ها در سایز ها و اندازه های مختلف برای اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر در خصوص استفاده از لیوان های تبلیغاتی از عموم افراد یک نظر سنجی صورت بگیرد، کم تر کسی وجود دارد که از دریافت آن به عنوان یک هدیه خوشحال نشود. هر فردی از لیوان استفاده می کند و این امری واضح و غیرقابل انکار است.

با توجه به کاربرد و استفاده های متنوعی که برای لیوان ها در نظر گرفته می شود، چرا نباید شرکت های متفاوت از آن به عنوان آیتمی برای تبلیغات و بازاریابی خود بهره ببرند و از این طریق نظر مشتریان شان را جلب نمایند.

هدایای تبلیغاتی گیفتو (۳۶)

مقرون به صرفه بودن استفاده از ماگ و لیوان به عنوان هدایایی تبلیغاتی

دومین موردی که می توان به عنوان مزیت عمده این محصولات در نظر گرفت، بعد از کاربردی بودن آن ها، قیمت مناسبی است که لیوان ها به عنوان هدیه تبلیغاتی در بر خواهند داشت. قیمت یک لیوان، ماگ یا حتی یک فنجان به نسبت سایر محصولاتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی کاربرد دارند، بسیار کم تر است.

با توجه به مقرون به صرفه بودن این آیتم ها و تاثیر گذاری و محبوبیت شان، می توان گفت که آن ها تا حدود زیادی با اهداف و برنامه های تبلیغاتی اکثر کسب و کار ها هم خوانی دارد و در نتیجه با انتخاب آن به عنوان هدیه تبلیغاتی توسط شرکت ها، آن ها می توانند در هزینه های تبلیغاتی خود نیز صرفه جویی نمایند.

 لیوان های تبلیغاتی تنوع بالایی دارند

یکی دیگر از موارد قابل توجهی که در خصوص لیوان ها به عنوان هدیه تبلیغاتی وجود دارد، تنوع بسیار بالایی است که این محصولات می توانند در طرح و رنگ و سایز و مدل داشته باشند. از این رو هر شرکت و کسب و کاری می تواند با توجه به نوع مخاطبانی که دارد، نیاز آن ها و سلیقه ای که دارند آن ها را خریداری نماید.

از همه مهم تر، تاثیر این تنوع طرح و مدل روی قیمت محصولات است. برای مثال اگر کسب و کار محدود و کوچکی دارید و هزینه و بودجه شما برای تبلیغات محدود است، می توانید از فنجان های ساده و کوچک تری برای اهداف تبلیغاتی تان استفاده نمایید.

چاپ-(-لیوان-سرامیکی-)-+قیمت-(-لیوان-سرامیکی-)-+-هدیه-تبلیغاتی-گیفتو.jpg-

در واقع همیشه بزرگ بودن محصول مهم نیست. گاهی حتی آیتم های کوچک تر، در عین کوچکی زیبایی و جذابیت مختص به خود را داشته و تاثیری مطلوب را روی مشتریان دارند. برای مثال اگر شما یک شرکت تولید کننده انواع قهوه و نوشیدنی های کافئین دار هستید، هدیه دادن یک فنجان شیک قهوه که نام و لوگوی برند شما را داراست، می تواند ایده بسیار خوبی برای جلب نظر مشتریان تان باشد.

یا مثال دیگری که در خصوص استفاده از تنوع این محصولات برای کاربرد تبلیغاتی شان وجود دارد، مختص شرکت های تولید کننده انواع نوشیدنی ها و آب میوه است. در این حالت استفاده از یک ماگ و لیوان تبلیغاتی دارای لوگوی شرکت شما می تواند موثر باشد. حتی در این خصوص می توانید از عکس های زیبای محصولات و نوشیدنی های دلچسب نیز بهره ببرید که ناخودآگاه حس اشتیاق برای نوشیدن محصولات شما را در مشتریان ترغیب خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی گیفتو (۱۵)

 با کاربرد این هدایای تبلیغاتی برند شما همیشه در دید است

درست مانند بسیاری دیگر از هدایای تبلیغاتی که کاربرد آن ها می تواند به صورت مقرون به صرفه، آسان تر و با سرعت بالاتری برند شما را در معرض دید عموم قرار دهد، لیوان ها و ماگ هایی که به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شوند نیز همین گونه هستند.

زمانی که شما به یک مشتری یا خصوصا مدیران و کارمندان یک شرکت یا اداره به خصوص، لیوان یا یک ماگ تبلیغاتی را هدیه می دهید، به دلیل کاربرد و استفاده زیاد آن ها باعث خواهید شد که محصولی که همیشه در دید است، نام برند شما را در همه جا پخش کرده و در معرض دید و شناخت دیگران قرار دهد.

چاپ لیوان سرامیکی داخل رنگی + قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی + شاتل + هدیه تبلیغاتی گیفتو

در نتیجه به همین سادگی شما با اعطای یک هدیه ساده تبلیغاتی، به بهترین شکل ممکن برند خود را به دیگر افراد معرفی می کنید و آن را در گستره بسیار بیش تری، به مشتریان و دیگر افراد نشان خواهید داد.

 برای مثال، در نظر بگیرید که شما یک ماگ و لیوان را به عنوان هدایای تبلیغاتی که نام برند شما یا لوگوی مرتبط با شرکت شما را داراست به فردی می دهید که در یک اداره پر رفت و آمد کار می کند. در صورت استفاده روزانه و مکرر آن کارمند از این لیوان تبلیغاتی، مراجعه کنندگان و سایر کارمندان روزانه نام برند شما را می بینند و شما را می شناسند.

هدایای تبلیغاتی گیفتو (۵۳)

این محصولات قابلیت بسیار بالایی را برای رنگ آمیزی و چاپ دارند

یکی از مزایایی مهمی که این آیتم ها برای تبلیغات و بازاریابی برند ها دارند، تنوع پذیری بالای آن ها در رنگ، طرح و چاپ است. شما به راحتی می توانید رنگ و طرح لیوان های تبلیغاتی را متناسب با رنگ مختص برند خود انتخاب کرده و متن و طرح و رنگ آن را خودتان انتخاب نمایید.

لیوان ها و ماگ های تبلیغاتی به راحتی این امکان را دارند تا هر لوگو و طرحی که در ارتباط با برند و کسب و کار تان است را روی آن ها چاپ کنید. شما به راحتی می توانید این طرح و رنگ را مطابق سلیقه خود تغییر دهید.

هدفی هم راستا با حفظ محیط زیست

یکی از مواردی که شاید کم تر در کاربرد این لیوان ها و ماگ های تبلیغاتی به آن اشاره شده باشد این است که ارائه آن ها به نوعی می تواند در راستای حمایت از اهداف زیست محیطی نیز صورت بگیرد. شاید از خودتان بپرسید که چگونه این امر امکان پذیر است؟

برای پاسخ به این سوال، یک مثال را در نظر بگیرید. برای مثال در صورتی که در یک اداره، شرکت یا هر محیط کاری، مدیر مجموعه برای هر کارمند خود یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی را با آرم و لوگوی شرکت فراهم نماید، به طرز چشم گیری نیاز به استفاده از لیوان های یک بار مصرف را نیز از بین می برد و به این ترتیب در راستای اهداف حفاظت از محیط زیست قدم بر می دارد.

چاپ-(-لیوان-سرامیکی-)-+قیمت-(-لیوان-سرامیکی-)-+-نستله+-هدیه-تبلیغاتی-گیفتو (1)

لیوان ها، ماگ ها و حتی فنجان های تبلیغاتی می توانند تاثیر عمده ای در جذب مشتریان بالقوه شما داشته باشند. آن ها به طرز فوق العاده تاثیر گذاری با اهداف تبلیغاتی و برنامه های بازاریابی شما متناسب هستند و می توانند به شما در دستیابی به موفقیت مورد نظرتان کمک زیادی کنند.

اما برای موفقیت و تاثیرگذاری هر چه بیش تر این کمپین تبلیغاتی باید در انتخاب طرح و رنگ و لوگوی چاپ شده روی ماگ و لیوان به عنوان هدایای تبلیغاتی نهایت دقت را به خرج داده و از طرح ها و رنگ هایی متناسب با برند تان استفاده کنید، به نحوی که به بهترین شکل ممکن پیام مرتبط با کسب و کار شما را به مشتریان تان انتقال دهد.

در این صورت این هدایای ماندگار که برای مدت های طولانی توسط کاربران آن استفاده خواهند شد می توانند پیام برند شما را دائما به مشتریان تان انتقال داده و به این ترتیب نام برند شما در ذهن مشتریانی که این هدیه را دریافت کرده اند باقی خواهد ماند.

برای داشتن ماگ و لیوان های تبلیغاتی با کیفیت و زیبا در هر طرح و مدلی که در نظر دارید می توانید به گروه هدایای تبلیغاتی گیفتو مراجعه کرده و لیوان های مورد نظر خود را در هر سایز، مدل و رنگی که می خواهید به تعداد بالا سفارش دهید.

قیمت ماگ تبلیغاتی

ماگ های تبلیغاتی جنبه تزیینی نیز پیدا کرده اند و طرفداران زیادی دارند. سایز ماگ از لیوان ها معمولا قدری بزرگتر است. بیشتر مدل های ماگ از جنس سرامیک هستند و مدل های متنوعی دارند. ماگ ها معمولاً دسته دارند و مقدار مایعات بیشتری نسبت به انواع دیگر لیوان ها در خود نگه می دارند. به طور معمول، یک لیوان تقریباً 8–12 اونس (240–350 میلی لیتر) مایع را در خود نگه می دارد.

ماگ تبلیغاتی به دلیل استفاده روزانه می توانند یک هدیه تبلیغاتی عالی برای مخاطبتان باشد. با چاپ متن یا عکس دلخواهتان بر روی ماگ سفید می توانید یک هدیه به یادماندنی را خلق کنید. شما می توانید برند خود را نیز بر روی ماگ چاپ کنید و ماگ تبلیغاتی خاصی داشته باشید که تا مدت ها در ذهن مشتریانتان ماندگار باشد. ماگ سرامیکی قابل شستشو بوده و تا مدت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ-(-لیوان-سرامیکی-)-+قیمت-(-لیوان-سرامیکی-)-+-سامون پروفیل+-هدیه-تبلیغاتی-گیفتو (2)

لیوان های سرامیکی تبلیغاتی قیمت های مختلفی دارند. هدایای تبلیغاتی گیفتو مدل های متنوعی از آن ها را برای شما گردآوری کرده است تا به راحتی بتوانید ماگ تبلیغاتی خود را با قیمت و مدل دلخواه سفارش دهید.

چاپ ماگ سرامیکی تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی ماگ یکی از انواع هدایای تبلیغاتی بسیار پرمصرف و کاربردی به شمار می رود. چاپ روی لیوان تبلیغاتی سرامیکی بصورت چاپ تکی و چند تایی انجام می شود. چاپ ماگ ارزان نیز به وسیله دستگاه های سابلیمیشن و به وسیله چاپ لیوان حرارتی انجام میگیرد. قیمت چاپ روی لیوان کریستال نسبت به کیفیت لیوان تبلیغاتی متغیر می باشد.
از انواع لیوان های تبلیغاتی می توان به لیوان سرامیکی حرفه ای و لیوان های شیشه ای کریستال و لیوان چینی تبلیغاتی و لیوان پی وی سی یا ماگ پلاستیکی و لیوان پلاستیکی و لیوان تبلیغاتی فلزی و لیوان سرامیکی داخل رنگی و لیوان ماگ Abs نشکن و لیوان سرامیکی بیرنگ اشاره کرد.
چاپ لیوان سرامیکی داخل رنگی + قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی + طوفان ساز + هدیه تبلیغاتی گیفتو

برای هدیه دادن ماگ ها به عنوان کادوی تبلیغاتی می بایست بر روی آنها طرح یا لوگوی مورد نظرتان را  چاپ کنید ، چاپ کردن بر روی ماگ های روش های مختلفی دارد.مثل چاپ حرارتی که باعث ماندگاری دائمی طرح ها بر روی ماگ ها می گردد ، همچنین در برخی ماگ ها نیز پس از کشیدن طرح اولیه بر روی ماگ خام ، ماگ را همراه طرح در کوره مخصوص می گذارند تا پخته شود ، و طرح برای همیشه بر روی ماگ ها ماندگار می شود.

لیوان-سرامیکی-تبلیغاتی (17)

  • نمونه های ماگ سرامیکی و لیوان های سرامیکی و سفالی از این دسته اند.
  • یکی دیگر از مزایای ماگ برای علاقه مندان محیط زیست ، کاهش مصرف از لیوان های پلاستیکی می باشد.
  • وقتی شما ماگ مخصوص خود را داشته باشید دیگر نیازی ندارید که برای نوشیدن آب یا چای از لیوان های یکبار مصرف استفاده کنید.
  • لیوان هایی که به چرخه طبیعت باز نخواهند گشت ،و جذب نخواهند شد.خوشبختانه در حال حاضر در اکثر شرکت ها و ادارات هر فردی لیوان و ماگ مخصوص به خودش را دارد.
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • علی محمد مددی 4 بهمن 1401 / 10:35 ق.ظ

    شادکام و سلامت باشید

  • علی فاطمی 5 بهمن 1401 / 2:55 ق.ظ

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *