لیوان کاغذی تبلیغاتی بانیار

هدایای تبلیغاتی گیفتو (۳۶)

لیوان کاغذی تبلیغاتی به سفارش شرکت تولیدی ساختمانی بانیار

شرکت تولیدی ساختمانی بانیار به صورت صددرصد خصوصی و با هدف تولید سیستم های سبک ساختمانی و اجرای پروژه های ساختمانی تاسیس گردید . مدیریت توانمند این شرکت و آثار مفید و حاصل از آن ، نتیجه سالها تجربه دربکارگیری توانایی های فنی مطابق با تازه ترین اطلاعات علمی و تکنولوژی روز می باشد . شرکت بانیار همواره با هدف تلاش در جهت توسعه عمران و آبادنی کشور عزیزمان ایران گام برمی دارد و با بهره گیری از کادر متخصص و مجرب و بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات مناسب پیشرفته، مدیریت توانمند و برنامه ریزی پویا و دقیق موفق شده است در زمینه تولید سیستم های سبک ساختمانی و اجرای پروژه های گوناگون عمرانی و سازندگی کشور گامهای مهمی بردارد تا همواره در عرصه ارائه خدمات فنی و مهندسی تشکیلات خود را حفظ نماید. بانیار با توجه به ضمانت خدمات و کیفیت محصولات عرضه شده توسط هدایای تبلیغاتی گیفتو، هدیه تبلیغاتی مد نظر خود را به صورت لیوان کاغذی تبلیغاتی تهیه نموده است.

هدایای تبلیغاتی گیفتو (۳۶)

لیوان کاغذی تبلیغاتی

ظروف تبلیغاتی یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که از جمله پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود و طرفداران خاص خود را دارد.ظروف تبلیغاتی شامل ظروف شیشه ی تبلیغاتی،ماگ تبلیغاتی، ظروف استیل تبلیغاتی می باشد که این نوع هدایای تبلیغاتی دارای تنوع بسیار بالا و در طرح ها و جنس های متفاوت می باشد.

امروزه بسیاری از شرکت ها، سازمان ها برای پرسنل و یارکامندان و حتی برای میهمانان خود ترجیح می دهند که ظروفی را در نظر بگیرند که آرم و یا لوگو بر روی آن ظروف هک شده باشد تا بصورت مداوم آرم،لوگو و یا شعار تبلیغاتی آنان در معرض دید همگان قرار گیرد.

۱- لیوان کاغذی بعد از استفاده قابل بازیافت بوده و به محیط زیست آسیب نمی‌رساند.

۲- وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران استفاده از لیوان پلاستیکی را به دلیل سرطان زا بودن ممنوع کرده است و جایگزین مناسب آن لیوان کاغذی می باشد.

۳- لیوان کاغذی قابلیت چاپ تبلیغات و طراحی های مورد پسند را دارد که زیبایی آنرا بیشتر می‌کند ولی لیوان پلاستیکی اینگونه نیست.

۴- جلوگیری از نفوذ گرما و حرارت مایع های داغ به دست به خلاف لیوان پلاستیکی.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • رسول همت 7 بهمن 1401 / 11:10 ق.ظ

    ایولا

  • بهنام زاهدی 8 بهمن 1401 / 8:50 ق.ظ

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *