لیوان تبلیغاتی آژانس پناهدگان سازمان ملل

نمونه-هدایای-تبلیغاتی-گیفتو (۶)

لیوان تبلیغاتی به سفارش آژانس پناهدگان سازمان ملل در ایران

دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان (UNHCR) توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۹۵۰ تاسیس شد.امروز UNHCR  دارای نمایندگی، دفتر مرکزی در تهران، به علاوه سه دفتر فرعی در مشهد، کرمان و شیراز. همتای دولت UNHCR در اداره امور اتباع خارجی و مهاجرین خارجی (BAFIA) از وزارت کشور است.این مجموعه با توجه به ضمانت خدمات و کیفیت محصولات عرضه شده توسط هدایای تبلیغاتی گیفتو، هدیه تبلیغاتی مد نظر خود را به صورت لیوان تبلیغاتی تهیه نموده است.

نمونه-هدایای-تبلیغاتی-گیفتو (۶)

لیوان تبلیغاتی

ظروف تبلیغاتی یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که از جمله پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود و طرفداران خاص خود را دارد.ظروف تبلیغاتی شامل ظروف شیشه ی تبلیغاتی،ماگ تبلیغاتی، ظروف استیل تبلیغاتی می باشد که این نوع هدایای تبلیغاتی دارای تنوع بسیار بالا و در طرح ها و جنس های متفاوت می باشد.

امروزه بسیاری از شرکت ها، سازمان ها برای پرسنل و یارکامندان و حتی برای میهمانان خود ترجیح می دهند که ظروفی را در نظر بگیرند که آرم و یا لوگو بر روی آن ظروف هک شده باشد تا بصورت مداوم آرم،لوگو و یا شعار تبلیغاتی آنان در معرض دید همگان قرار گیرد.

استفاده از ظروف و لیوان ها از قدیم و ادوار گذشته در صنعت تبلیغات کاربرد فراوانی داشته است. در این حوزه تنوع بی شماری از لیوان پلاستیکی و لیوان شیشه ای و لیوان سرامیکی می باشد. که هر مدل طرفداران خاص خود را دارد. برخی با توجه به قیمت کم به سراغ لیوان های پلاستیکی میروند و برخی به جهت زیبایی به سراغ لیوان شیشه ای و سرامیکی، هر مدل از این محصولات مشتریان خاص خود را دارد.

مزیت لیوان پلاستیکی به لیوان سرامیکی قیمت آن و سبک بودن آن می باشد. اما لیوان سرامیکی به لحاظ متریال و نوع چاپ و استحکامش برتری نسبی دارد. لیوان پلاستیکی مدل اکرلیک و ABS دارد در مدل اکرلیک معمولا بدنه لیوان شفاف و شیشه ای شکل می باشد و حساس به ضربه البته مقاومت خوبی در مقابل ضربه های معمولی دارد. در مدل ABS استحکام بدنه بهتر و کیفیت بالاتری دارد و قابل استفاده در مایکروفر نیز می باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که هر لیوان تبلیغاتی پلاستیکی را داخل مایکروفر نمیشه استفاده کرد.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • اسماعیل باستانی 4 بهمن 1401 / 9:15 ق.ظ

    متشکرم

  • امیرحسین تقی زاده 4 بهمن 1401 / 9:55 ب.ظ

    چاپ کلاه تبلیغاتی هم انجام میدید ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *