فلش مموری کارتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی گیفتو (۱۰)

فلش مموری کارتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی را می توان یکی از موثرترین انواع تبلیغات دانست. یکی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی دیجیتال می باشد که با پیشرفت تکنولوژی مورد توجه و استقبال عموم شرکت ها، سازمان ها و صاحبان مشاغل گردیده است.

از انواع هدایای تبلیغاتی دیجیتال می توان به: پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی، هدست تبلیغاتی، شارژ فندکی و… نام برد. این نوع هدایا به علت استفاده مداوم از لحاظ بازاریابی مورد تایید متخصصان امر می باشد.

هدایای تبلیغاتی گیفتو (۱۰)

چرا فلش مموری تبلیغاتی ؟

استفاده از فلش مموری تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی امروز خیلی مرسوم می باشد. به دلیل نیاز به انتقال اطلاعات، پخش موسیقی، پخش فیلم و استفاده های شخصی روزمره استفاده از فلش مموری بسیار فراگیر می باشد. به همین دلیل اگر شما فلش مموری را بعنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار دهید، انتخاب مناسبی داشته اید.

فلش مموری اختصاصی تبلیغاتی

برخی از سازمان ها و نهاد ها به دلیل گسترش و توسعه اهداف سازمانی و برندینگ اقدام به سفارش و تولید فلش مموری اختصاصی میکنند. این مدل از فلش ها براساس لوگو یک سازمان یا یک محصول تولید و میگردد. نحوه تولید این فلش ها به صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی می باشد.

فلش مموری تبلیغاتی پر استفاده

فلش مموری کارتی، فلش مموری چرمی، فلش مموری فلزی، فلش مموری کلیدی جزو فلش مموری تبلیغاتی پر استفاده محسوب می شوند و مخاطبان بیشتری به نسبت سایر فلش مموری ها از قبیلی کریستال و فلش مموری چوبی دارد.

گارانتی فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری های عرضه شده توسط مجموعه ما تهیه شده از چیپست های سامسونگ و توشیبا می باشد و بهمراه کارت گارانتی تعویض ارائه می گردند.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • بهزاد محرابی 4 بهمن 1401 / 11:35 ب.ظ

    هزینه چاپ هدایای تبلیغاتی چطور هست ؟

  • کاظم حقیقی 6 بهمن 1401 / 2:10 ب.ظ

    شما پیج اینستا هم دارین؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *