سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات آب وفاضلاب

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات ای و فاضلاب

آشنایی با نمایشگاه بین المللی آب، تاسیسات آب و فاضلاب تهران ۹۶

نمایشگاه بین المللی آب، تاسیسات آب و فاضلاب تهران ۹۶ از نمایشگاه مهم در حوزه آب و تاسیسات مربوطه است که امسال سیزدهمین دوره آن برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی آب، تاسیسات آب و فاضلاب تهران هر ساله با حضور جمع کثیری از شرکت های صنعتی حوزه آب و فاضلاب برگزار می شود و محلی برای رقابت شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه آب و قاضلاب است. این نمایشگاه به مدت ۳ روز از ۲۴ تا ۲۷ مرداد ماه سال ۹۶ برگزار می شود.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه است که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت آب و فاضلاب برپا می گردد فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

نمایشگاه بین المللی آب، تاسیسات آب و فاضلاب تهران ۹۶ از مهمترین نمایشگاه های حوزه آب و فاضلاب و تاسیسات فاضلابی است که دستاوردهای جدید این حوزه را معرفی می کند.

مهم ترین نمایشگاه داخلی در صنعت تاسیسات است و فرصت ارزشمندی را برای صاحبان صنایع مرتبط فراهم می آورد تا محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه کنند.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • هادی کرمی 2 بهمن 1401 / 4:55 ب.ظ

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  • جلال افتخاری 3 بهمن 1401 / 2:20 ق.ظ

    قیمت هدیه تبلیغاتی روز زن رو میخواستم

دیدگاه ها بسته شده.