سررسید های جیبی تبلیغاتی

سررسید جیبی تبلیغاتی

در این مقاله سعی داریم به دفترچه ها و سررسیدهای جیبی بپردازیم. همانطور که میدانید در روزهای پایانی سال قرار داریم و شرکت های مختلف سعی دارند سررسیدهای گوناگونی را برای معرفی برند خود، سفارش دهند. سفارش یک سررسید دارای نکات و ویژگی های خاص خود می باشد که سفارش دهندگان می بایست در هنگام خرید آن ها را رعایت نمایند. هدایای تبلیغاتی طیف های گوناگونی را شامل می شوند، که هر کدام از آنها دارای مزیت ها و معایب خاص خود می باشند. امروز قصد داریم یکی از شیک و کاربردی ترین محصولات تبلیغاتی را برای شما شرح دهیم. سر رسیدهای جیبی، محصولی می باشد که در این مطلب آموزشی به شما خوانندگان عزیز معرفی خواهد شد. با ما همراه باشید.

سررسیدها

سررسیدها و سالنامه ها همواره محبوب بوده و هستند. این محبوبیت نه تنها در بین استفاده کنندگان، بلکه در بین خریداران این محصولات تبلیغاتی نیز هویدا می باشد. قیمت مناسب و استفاده یک ساله می تواند از این محصول یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای شرکت های مختلف بسازد.

سررسیدها انواع مختلفی دارند. از سررسیدهای جلد چرمی گرفته تا مقوایی. سررسیدهای دفتری را می توان گونه ی دیگری از سررسیدها دانست. البته بتازگی شرکت ها تمایل بیشتری به سفارش سررسیدهای جیبی چرمی پیدا کرده اند.
این سررسیدها یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی برای مدیران و مشتریان عمده ی شرکت ها می باشند. شما می توانید با سفارش این محصول، یک هدیه فوق العاده و کاربردی را به کاربران خود هدیه دهید. سررسیدهای جیبی عموما بصورت هفتگی می باشند و در هر برگه ی انها هفت روز هفته درج می گردد. هدف از این امر فراهم سازی محیطی بیشتر برای یادداشت های شخصی می باشد.

این نکته را باید بدانید که سررسیدها زمانی مورد استفاده کاربران قرار خواهند گرفت که فضایی برای یادداشت داشته باشند. اگر قرار باشد تمام محیط به تقویم ها و روزشمارها اختصاص پیدا کند، سررسیدها دیگر اثربخشی لازم را بر روی کاربران نخواهند داشت.

نکات مهم در هنگام سفارش سررسیدهای تبلیغاتی

اولین نکته مبحث هزینه می باشد. سعی نمایید برای سفارش سررسیدها به هیچ وجه خست به خرج ندهید. خست در تبلیغات مساوی می باشد با شکست.
سعی نمایید سررسیدهایی را انتخاب نمایید که مناسب برای شغل شما می باشد. برای انتخابی بهتر می بایست نوع محصولات خود را انتخاب کنید.

بطور مثال اگر شما قصد دارید محصولات صنعتی را به مشتریان خود معرفی نمایید، بهترین انتخاب، سرسیدهای دفتری می باشد. دلیل این انتخاب تنها یک نکته می باشد و آن جزئیات و ویژگی های بیش از حد محصولات شما می باشد. در نتیجه بهتر محیطی بیشتر برای معرفی محصولات در اختیار داشته باشید.
حال اگر شما تولید کننده محصولاتی مانند لبنیات می باشید، انتخاب سررسیدهای جیبی بهترین گزینه می باشد.

محصولی مثل لبنیات اگرچه از مواد و واکنش های مختلفی تشکیل شده است اما هیچ گاه کاربران علاقه ای به دانستن آنها نخواهند داشت. تنها چیزی که برای کاربران اهمیت دارد، شکل ظاهری بستنی و عنوان آن می باشد که شما می توانید تمامی این مفاهیم را در سررسیدهای جیبی منتقل نمایید.
درپایان مزیتی که برای شما باقی مانده، هزینه کمتر نسبت به سررسیدهای دفتری می باشد. تعیین نوع محصول می تواند به شما در کاهش هزینه های تبلیغات کمک شایانی نماید.

سفارش سررسیدهای جیبی

برای خرید و سفارش این سررسیدها شما می توانید با کارشناسان گیفتو تماس حاصل کنید. مسئولان فروش شرکت شما را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد. شرکت گیفتو با ارائه انواع هدایای تبلیغاتی مانند سررسیدها، سالنامه ها، تقویم ها، خودکارهای تبلیغاتی، ساعت ها و … یکی از برترین مراکز ارائه هدایای شرکتی در کشور می باشد.
رضایت مشتری و ارائه محصولات با کیفیت دو رمز اصلی شرکت گیفتو در ارائه خدمات می باشد.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *