ست هدیه تبلیغاتی Plasser&theurer

هدایای تبلیغاتی گیفتو (۵۲)

ست هدیه تبلیغاتی به سفارش Plasser&theurer

ست هدیه تبلیغاتی یا ست هدیه نوعی از محصولات تبلیغاتی می باشد که با توجه به داشتن جعبه و چیدمان چند محصول در کنار هم بعنوان یک هدیه تبلیغاتی پر استفاده مورد انتخاب واقع می گردد. ست هدیه همانطور که از اسمش پیدا هست متشکل از چند محصول در کنار یک دیگر می باشد که در یک جعبه چیدمان شده است.

بیشترین مورد استفاده از ست های تبلیغاتی

معمولا وقتی در همایش یا سمینار یا برنامه هایی که به صورت گردهمایی انجام میگردد جهت رسمیت بخشیدن به سبک هدیه دادن و شخص گیرنده از ست های هدیه استفاده می گردد. بهمراه داشتن پک باعث رسمی تر و نفیس تر شدن هدیه می گردد.

نوع بسته بندی در صنعت فروش کالا و اکثر بیزینس ها تاثیر بسزائی در فروش و عرضه دارد.

کیفیت ست تبلیغاتی

ست تبلیغاتی را به هر قیمتی خریداری نکنید !

بعضا مشاهده شده که برخی از افراد جهت سودآوری بیشتر هر محصول بی کیفیتی را به عنوان ست تبلیغاتی به فروش می رسانند و مشتری با توجه به بودجه کم و زمان کم مجبور به تهیه محصول می گردد اما بعد از ارائه محصول به مخاطب خود بی کیفیت بودن آن باعث می گردد که تبلیغات شما جنبه منفی پیدا کند و هدیه شما ناکارآمد جلوه کند.

هدایای تبلیغاتی گیفتو (۵۲)

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی بعنوان یکی از ابزارهای کاربردی و قابل حمل در امور روزمره می باشد و به همین دلیل یکی از پراستفاده ترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می آید.خودکار تبلیغاتی را می توان بعنوان یکی از عمومی ترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت به شمار آورد و تقریبا تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیر را در مقایسه با سایر محصولات تبلیغاتی ایجاد می کند.

ابزار چندکاره تبلیغاتی

ابزار تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد، ابزار تبلیغاتی از هدایای منحصر به فرد می باشد که در دفتر کار، منزل و یا خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما شما از آن دسته افرادی می باشید که در مواجه با مشکلات فنی بدون نیار به مراجعه یک متخصص به تنهایی از پس امور برآمده و مشکل به وجود آمده را پشت سر گذاشته که عملا به چنین افرادی، افراد فنی و دست به آچار می گویند که این افراد نیازمند ابزارآلات می باشند.

ابزار در تعریفی ساده به مجموعه وسایلی گفته می شود که عمل ساخت و پردازش وسیله دیگری را تسریع کرده، اما خود در این روند مصرف نمی شود.ابزار تبلیغاتی دارای گستره وسیعی می باشند(کیف ابزار، جعبه ابزار، ابزاز چندکاره، چراغ قوه) و وجود آن به سهولت انجام کار، کاهش زمان و هزینه می انجامد، می توان اذعان داشت همواره ابزار تبلیغاتی یکی از مفیدترین هدایای تبلیغاتی می باشد.ابزار تبلیغاتی چندکاره تنوع بالای دارد و بطور کلی شما می توانید از ابزار چندکاره به صورت تکی یا ست تبلیغاتی استفاده نمائید.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • داوود یزدانی 2 بهمن 1401 / 9:25 ق.ظ

    هدیه تبلیغاتی روز زن چی دارید ؟

  • عبدالحسین کرمی 3 بهمن 1401 / 4:00 ق.ظ

    ست هدیه تبلیغاتی دارید ؟

دیدگاه ها بسته شده.