ست هدیه تبلیغاتی بسکی

نمونه-هدایای-تبلیغاتی-گیفتو (۴۸)

ست هدیه تبلیغاتی بسکی

هدایای تبلیغاتی را می توان یکی از موثرترین انواع تبلیغات دانست. یکی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی دیجیتال می باشد که با پیشرفت تکنولوژی مورد توجه و استقبال عموم شرکت ها، سازمان ها و صاحبان مشاغل گردیده است.از انواع هدایای تبلیغاتی دیجیتال می توان به: پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی، هدست تبلیغاتی، شارژ فندکی و… نام برد. این نوع هدایا به علت استفاده مداوم از لحاظ بازاریابی مورد تایید متخصصان امر می باشد.

نمونه-هدایای-تبلیغاتی-گیفتو (۴۸)

بیشترین استفاده از ست هدیه تبلیغاتی

برای برگزاری همایش ها ، سمینار ها و یا زمانی که شما می خواهید هدیه ای به مخاطب خود ارائه دهید که جنبه تشریفاتی آن به نستب تبلیغاتی بیشتر باشد و پرستیژ بیشتری داشته باشد.

بسته بندی ست هدیه

بسته بندی ارائه شده به صورت جعبه هارد باکس می باشد که به لحاظ حفاظت از محصولات داخلی بسیار مناسب می باشد و هم به لحاظ ارائه به مخاطب شما از جنبه پرستیژی خوبی برخوردار می باشد. امکان درج لوگو شما بر روی جعبه نیز فراهم می باشد.

رنگ بندی اجزای ست تبلیغاتی

این محصول با رنگ بندی زرد ارائه می گردد. روانشناسی رنگ زرد اینگونه بیان میکند که باعث جلب توجه بیشتری در مخاطب می گردد. از رنگ زرد برای جذب بیشتر نظر مخاطب استفاده می شود و به دلیل روشن بودن رنگ آن امکان چاپ لوگو شما با حداکثر خوانایی فراهم می باشد.

کیفیت ست هدیه

محصولات قرار گرفته داخل ست هدیه برند Besky می باشند و به لحاظ کیفیت از طرف مجموعه گیفتو ضمانت می گردند. هدایای دیجیتال شامل ۶ ماه ضمانت تعویض می باشند.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • احمد ملکی 3 بهمن 1401 / 4:55 ق.ظ

    قیمت خودکار پلاستیکی تبلیغاتی از کجا ببینم ؟

  • حیدر زندی 6 بهمن 1401 / 5:40 ب.ظ

    هدیه تبلیغاتی عید نوروز چی دارید ؟

دیدگاه ها بسته شده.