حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

63429021
68529000021
09021012930

شبکه های اجتماعی

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

همراهان عزیز ثبت سفارشات اسفند 1402 بسته شد. جهت مشاهده توضیحات کلیک کنید

ساک تبلیغاتی و ساک خرید

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text css=”.vc_custom_1558422714035{padding-top: 15px !important;padding-right: 15px !important;padding-bottom: 15px !important;padding-left: 15px !important;}”]

تولید انواع ساک تبلیغاتی

ساک تبلیغاتی و ساک خرید

ساک دستی، علاوه بر کارایی به عنوان یکی از ابزار بسته‌بندی و حمل کالا بصورت سریع و ساده مورد استفاده قرار می گیرد. در بسیاری موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، توانسته جایگاه خوبی در عرصه تبلیغات و ترویج بازاریابی ایجاد نماید.

برخلاف قدمت نه چندان زیاد استفاده فراگیر از این کالا در سطح جامعه، تا کنون نام‌های متنوعی به آن اطلاق شده است. از قبیل «ساک دستی»، «ساک خرید»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپینگ بگ(Shopping Bag)» و غیره.

ساک تبلیغاتی و ساک خرید

شایان ذکر است این کالا خود به تنهایی در دست هر فرد می‌تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را ایفا نماید که طبیعتاً نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند. این کالا در حال حاضر در انواع جنس‌های کاغذی، پارچه‌ای و یا نایلونی و در بعضی موارد برزنتی و پارچه های کتان تولید می‌شود. ساک‌های دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می‌شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند.

فروش انواع ساک تبلیغاتی

علارغم این که تصور می‌شود ساک دستی تبلیغاتی کاغذی، به دلیل جنس کاغذی آن، از دوام کمی برخوردار باشد، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول نه تنها داری استحکام بسیار زیادی بوده بلکه به دلیل داشتن روکش سلفونی توان و امکان حمل حتی تا ۱۰ کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد.

البته اصولاً کارکرد این کالا، یک نوع کارکرد فانتزی در نظر گرفته شده والبته عمر کوتاه تری نسبت به مدل های پارچه ای دارد. به هر حال ساک دستی کاغذی به دلیل عدم محدودیت در چاپ و طرح یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی است که می تواند، تاثیر شگرفی در اذهان مخاطبان گذاشته و نظر آن‌ها را به اهداف مد نظر شما جلب نماید.

نوع دیگر از ساک خرید و ساک تبلیغاتی نوع پارچه ای آن می باشد که در مدل پارچه های سوزنی یا اسپان باند می باشد که باتوجه به قیمت پائین مواد اولیه و پارچه هزینه تولید آن نسبت به ساک کاغذی پائین تر می باشد. برتری دیگر ساک پارچه ای نسبت به مدل کاغذی ماندگاری بیشتر آن می باشد. البته یکی از معایب ساک پارچه ای محدودیت در چاپ می باشد. بیشتر بصورت تکرنگ یا دو رنگ و بصورت چاپ سیلک می باشد.
ساک تبلیغاتی و ساک خرید

نوع دیگر از ساک خرید یا ساک تبلیغاتی مدل نایلونی یا نایلکس می باشد.که با توجه به اینکه هزینه بسیار کمتری نسبت به مدل های دیگر دارد ولی با محیط زیست و اکونومی کره زمین همخوانی زیاد ندارد. به دلیل اینکه نایلون و نایلکس از پلاستیک تولید شده و در طبیعت زمان بسیار زیادی را لازم دارد تا بازیافت شود.

نوع دیگر از ساک خرید یا تبلیغاتی مدل برزنتی و پارچه ای ( کتان ) می باشد. که نسبت به سایر مدل ها ماندگاری بیشتری دارد اما طبیعتا هزینه تولید بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

در پایان به این موضوع اشاره میکنیم که با توجه به شغل و نوع مخاطبان شما ما میتوانیم بهترین گزینه را برای شما و شغل شما پیشنهاد دهیم.

 [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

[/vc_column_text][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • میثم رضوانی 23 اسفند 1401 / 5:40 ب.ظ

    aaaaliii bood

  • محمدعلی علیپور 25 اسفند 1401 / 1:20 ق.ظ

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع چت
سلام خدمت شما
پشتیبانی واتساپ همراهتان هستیم ...
تماس با ما