راهکارهای بازاریابی در مترو و اماکن عمومی

تبلیغات در مترو

مترو و سایر مکان هایی که از ان به عنوان اماکن عمومی یاد می شود از جمله ی بهترین محل های تبلیغات و بازاریابی می باشد که در دنیای امروزه بسیار مهم بوده و فعالیت اقتصادی از این فرصت های سرمایه گذاری به هیچ وجه چشم پوشی نمی کنند. بارها برای خود من پیش آمده که در محل هایی مانند مترو با تبلیغات متنوع برخورد کردم که دارای خلاقیت های بسیار جالبی بودند و سبب ترغیبم به خرید محصول شده اند. در مقاله قصد دارم برخی از این نوع بازاریابی و خلاقیت های تبلیغاتی را با شما در میان بگذارم.

تبلیغات چریکی و تاثیر ان در فروش

تبلیغات چریکی یکی از جدیدترین روش های بازاریابی می باشد که بسرعت در ایران در حال رشد و توسعه است. تا به حال تبلیغاتی که بصورت قوطی کنسرو و ظرف حبوبات می باشد را در مترو دیده اید؟ مدت ها میباشد که دستگیره های واگن های مترو را این گونه تبلیغات تصرف کرده است. این گونه تبلیغات یکی از انواع تبلیغات چریکی می باشد که با هزینه بسیار کم و در محیط هایی بسیار شلوغ سبب افزایش بهره وری و کارایی یک واحد تجاری می باشد.

بطور مثال فروش برنج یکی از شرکت های تولید کننده با انجام این نوع تبلیغات در واگن های مترو تهران ۵۰۰ درصد افزایش پیدا کرد و ارزش شرکت از ۲۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان رسید. در صورتی که باقی ماندن یک شرکتی با این حجم کوچک در یک بازار رقابتی بزرگ مانند ایران تقریبا غیر ممکن بود اما با استفاده از راهکارهای تبلیغات چریکی توانست سهمی از بازار را برای خود اشغال کند.

قسمت اول / قسمت دوم

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • سجاد قربانی 5 بهمن 1401 / 1:40 ق.ظ

    فلش تبلیغاتی چرمی دارید ؟

  • مجتبی نعمت زاده 8 بهمن 1401 / 8:25 ق.ظ

    اسپیکر تبلیغاتی دارید ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *