حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

63429021
68529000021
09021012930

شبکه های اجتماعی

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

همراهان عزیز ثبت سفارشات اسفند 1402 بسته شد. جهت مشاهده توضیحات کلیک کنید

خودکار و قلم پیرگاردین

[vc_row][vc_column width=”3/4″][electro_products_carousel_tabs tab_content_1=”product_category” category_1=”pierre-cardin-pen-peromotional”][vc_column_text]

نمایندگی ممتاز خودکار و قلم پیرکاردین

پیر کاردین، یک طراح مد فرانسوی است که بیشتر بخاطر طرح­های هندسی آوانگاردش شناخته شده است.او با بکارگیری لباس­های تونیک زبر، عینک خلبانی و کلاهخود، مد لباس فضانوردی را در دهه شصت به راه انداخت.کاردین با گسترش کار خود به صنعت اتومبیل در اوایل دهه­ی هفتاد، طراحی داخلی ماشین ماهیچه ای haute couture را بر عهده گرفت.

خودکار پیرگاردین pierrecardin

او حالا صاحب هتل­ ها و رستوران­های زنجیره­ای ماکسیم است. کاردین در سال ۱۹۵۰ دیور (Dior) را ترک کرد تا شرکت خود را تاسیس کند. او از طراحی لباس برای کارهای نمایشی شروع کرد و کم­کم مشتری­های زیادی دست و پا کرد. کریستین دیور یک دسته گل رز به نشانه­ ی تبریک برای کاردین فرستاد و علاوه بر این به نشانه­ ی تشویق و دلگرمی، مشتری­ های اضافه ­ی خود را به سمت برند نوپای کاردین هدایت کرد.یکی از پرسود ترین فعالیت­های اقتصادی پیر کاردین در میان شاخه­ های گوناگون فعالیت شرکت، قلم­های پیر کاردین است.

خودکار پیرگاردین pierrecardin

قلم­های پیر کاردین ترکیبی از کیفیت فوق­العاده و زیبایی بدون­زمان است.کیفیت جهانی، طراحی فراگیر و گزینه­های متعدد این برند خوش­استیل، آن را تبدیل به یک همراه با­ارزش با عمری طولانی کرده است.برند پیر کاردین ترکیبی از طراحی و برتری است.

خودکار پیرگاردین pierrecardin

شرکت خصوصی محدود به سهام Flair، حقوق پیرکاردین را در هند به عهده گرفته است.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”11644″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”11541″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]
شروع چت
سلام خدمت شما
پشتیبانی واتساپ همراهتان هستیم ...
تماس با ما