حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

63429021
68529000021
09021012930

شبکه های اجتماعی

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

همراهان عزیز ثبت سفارشات اسفند 1402 بسته شد. جهت مشاهده توضیحات کلیک کنید

تولید محصولات چرمی

فروش انواع ست چرمی تبلیغاتی

محصولات چرمی عرضه شده توسط وب سایت گیفتو بصورت اختصاصی توسط گروه تولیدی Awardio تهیه و تولید می گردد. چرم مورد استفاده در تمامی محصولات چرمی گاوی درجه ۱ می باشد.محصولات چرمی دارای کارت گارانتی و ضمانت کیفیت ۶۰ ماهه می باشد.

الگو برداری طرح ها از جدید ترین مدل های روز دنیا  می باشد و بصورت صنعتی برش و دوخته می شود که باعث استحکام و ماندگاری بالای این دسته از محصولات می باشد. با توجه به جایگاه محصولات چرمی در میان هدایای تبلیغاتی توجه خاصی به این گروه از محصولات توسط گروه هدایای تبلیغاتی گیفتو گردیده است.

این دسته از محصولات را بعنوان هدایای نفیس، هدایای مدیریتی و هدایای گروه A در نظر گرفت. که مورد توجه مدیران زیادی قرار بگیرد.

چرم اصل یا چرم مصنوعی ؟

تشخیص چرم طبیعی از چرم ساخت دست انسان در برخی موارد بسیار دشوار است. چرم طبیعی بسیار گرانتر از چرم مصنوعی است. برخی از کالاهای چرمی اگر با چرم اصل تولید شده باشند، معمولاً دارای شناسنامه بوده که اطلاعات مربوط به کالا در آنها درج شده است. در مورد برخی از محصولات چرمی اگر امکانش وجود داشته باشد، به قسمتهای برش خورده آنها نگاه کنید. اگر در آن بخشها نشانه‌ای از حالت پلاستیکی و نرم مشاهده کردید چرم طبیعی نیست. چرم را لمس کنید. چرم طبیعی بسیار نرم و منعطف است. چرم را بو کنید. چرم طبیعی بوی مشخص و خاص دارد که هرگز نمی‌توان از آن کپی‌برداری کرد. به بافت چرم نگاه کنید اگر گره‌ها، خلل و فرجهای آن طبق الگویی قابل شناسایی باشد، چرم مصنوعی است. چرم طبیعی و مصنوعی را از پشت آنها نیز می‌توان از هم تشخیص داد. چرم مصنوعی دارای پوششی در قسمت پشت است که هنگام برش آسیب می‌بیند و کاملاً مشخص است.

شروع چت
سلام خدمت شما
پشتیبانی واتساپ همراهتان هستیم ...
تماس با ما