تقویم های دیواری و طراحی انها

تقویم های دیواری و طراحی انها

امروز قصد داریم تقویم های دیواری را برای شما شرح دهیم. همان گونه که می دانید تقویم های دیواری یکی از محصولات تبلیغاتی می باشد که شرکت های خدماتی بسیار علاقه مند به استفاده از انها می باشند. این تقویم ها عموما از سمت آژانس های هواپیمایی، آژانس های مسافربری، قالیشویی ها، شرکت های خدمات نظافتی و موئسسات گردشگری سفارش داده می شوند.

به دلیل استفاده طولانی مدت ( ۳۶۵ روز ) از این محصولات، طراحی آنها همواره باید مورد توجه سفارش دهندگان قرار بگیرد. در صورتی که تقویم ها از ظاهری زشت برخوردار باشند محکوم به شکست هستند. این مقاله سعی دارد نحوه طراحی گرافیکی تقویم های دیواری را برای شما شرح دهد. با ما همراه باشید.

جنس تقویم های دیواری

معمولا تقویم های دیواری را از مقوا می سازند. البته نمونه های چوبی و حصیری این نوع از تقویم ها دیده شده است. پیشنهاد بازرگانی آفرنگ به شما خریداران استفاده از حصیر می باشد. البته اگر قصد دارید تعداد بسیار بالایی سفارش دهده و منابع مالی شما محدود است پیشنهاد آفرنگ استفاده از تقویم های مقوایی می باشد. تقویم های مقوایی ارزان ترین نوع این محصولات تبلیغاتی می باشند. حصیر و چوب به دلیل استحکام بالا معمولا برای هدیه به کسبه و شرکت های خصوصی مناسب می باشد. البته اگر محصولاتی که شما قصد دارید آنها را به مشتریان خود معرفی نمایید مربوط به منازل میباشد می توانید از آنها برای ارائه به بانوان استفاده کنید.

اندازه تقویم های دیواری تبلیغاتی

انتخاب سایز نکته ی دیگری می باشد که باید به آن توجه شود. سایز تقویم های دیواری عموما باید ۳۰ الی ۴۰ سانت باشد. کمتر از این سبب کاهش دید مستقیم به آن خواهد شد و بالاتر از آن عموما ظاهر محیط را از تعادل خارج می کند. البته اگر شما قصد دارید محصولات خود را بصورت عمودی بر روی انها چاپ گردانید می توانید این اندازه را کمی بیشتر نمایید.

استفاده از رنگ ها در تقویم های دیواری

این نکته را می توان مهمترین قسمت طراحی یک تقویم دیواری دانست. به عقیده ی نگارنده این متن استفاده از رنگ هایی گرم می تواند سبب شود تقویم ها جذابتر بنظر برسند. معمولا طراحان برای طرح اولیه از رنگ های سبز، زرد، نارنجی و آبی استفاده می نمایند. دلیل این امر نیز مربوط به فصول سال می باشد. در فصل بهار انتخاب رنگ سبز به دلیل شکوفایی و رشد گیاهان می تواند گزینه ی مناسبی باشد. در تابستان رنگ زرد را می توان نشان دهنده حس این فصل از سال دانست. انتخاب این رنگ ها تماما برای القای حس آن فصل در باور افراد می باشد. بطور مثال زمانی که صحبت از پاییز می شود اولین نکته ای که در ذهن افراد نقش می بندد رنگ زیبای نارنجی درخشان و ریختن برگ های آنها می باشد. در نتیجه در این قسمت از طراحی حتما به بحث تناسب رنگ ها و فصل انتخاب شده اهمیت دهید.

استفاده از تصاویر در تقویم های دیواری تبلیغاتی

گاها دیده شده است که طراحان از تصاویر فصول نیز برای طراحی بهره می برند. باید این نکته را خاطر نشان کنیم که این مسئله زمانی اهمیت پیدا می کند که شما قصد داشته باشید از متون برای معرفی برند خود استفاده کنید. شرکت هایی که قصد دارند محصولات خود را بصورت تصویری به مشتریان معرفی نمایند نیازی به استفاده از تصاویر فصول برای طراحی نخواهند داشت.

سفارش تقویم های دیواری تبلیغاتی

شما می توانید برای سفارش انواع تقویم های تبلیغاتی در هر سطح و حجم با شرکت تبلیغاتی گیفتو تماس حاصل کنید. کیفیت بالا و سرعت در ارائه خدمات از جمله اهداف شرکت تبلیغاتی گیفتو می باشد.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • ابوالقاسم تابش 2 بهمن 1401 / 3:45 ب.ظ

    منابع این مطلب کجاست؟

  • محمدتقی پناهی 3 بهمن 1401 / 7:10 ق.ظ

    قیمت چاپ فلش چقدر هست ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *