تقویم های تبلیغاتی جهت معرفی محصولات

تقویم تبلیغاتی 1397

در این روزهای پایانی سال سفارش تقویم ها و سالنامه های تبلیغاتی از محبوبیت بالایی برخوردار است. تقریبا تمامی شرکت ها اقدام به سفارش تقویم ها و سالنامه های تبلیغاتی می نمایند. تقویم های مختلفی در بازار یافت می شود که هرکدام از انها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. در این مقاله سعی داریم برخی از این نوع تقویم ها را برای شما شرح و بسط دهیم. بازرگانی آفرنگ همواره سعی داشته است بهترین راهنمایی ممکن را در انتخاب کالاهای تبلیغاتی برای خوانندگان آماده و مهیا سازد. با ما همراه باشید.

انواع تقویم های تبلیغاتی

• تقویم رومیزی
• تقویم جیبی
• تقویم دیواری
تقویم رومیزی

این نوع تقویم یکی از تقویم های محبوب شرکت هایی می باشد که قصد دارند برای ادارات و سازمان ها این محصولات را سفارش دهند. تقویم های رومیزی به دلیل کوچک و ظریف بودن از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند.

این تقویم ها در گاهی از اوقات همراه با ست های اداری تحویل شرکت ها می شود. انتخاب این موضوع با شرکت های تبلیغ دهنده می باشد. طبیعتا استفاده از ست های اداری زیبایی منحصر به فردی به تقویم ها اضافه می کند. البته هزینه ی سفارش این محصولات نیز بالاتر از تقویم های تکی می باشد. تقویم های رومیزی دارای محیط کوچکی برای تبلیغات می باشند.
معمولا تبلیغات و متون مربوط به آنها در پشت هر برگه درج می گردد و در برگه ی جلو روزشمار به همراه مکان کوچکی برای وقایع و اتفاقات مربوط به روزهای سال چاپ می گردد.

تقویم های جیبی

تقویم بعدی که قصد داریم برای شما شرح دهیم تقویم های جیبی می باشد. شرکت های خدماتی و خرده فروش ها اغلب علاقه مند به استفاده از این نوع تقویم ها می باشند.
شما می توانید تعداد بسیار بالایی از این نوع تقویم ها را سفارش دهید. قیمت پایین و کوچکی این نوع تقویم ها سبب گشته است تا در روزهای پایانی سال تعداد بسیار بالایی از این محصول تبلیغاتی از طرف شرکت ها سفارش داده شود.
این تقویم ها اگرچه از قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی برخوردار بوده اما محیط کوچکتری برای معرفی برند شرکت های مختلف را ارائه می کند.

اگر برند شما انقدر معروف می باشد که تنها لوگو و نام شرکت شما برای یادآوری خدمات شما مناسب باشد می توانید از این نوع تقویم تبلیغاتی استفاده نمایید.

تقویم های دیواری

اخرین تقویم تبلیغاتی، تقویم های دیواری می باشد. هرگاه به منزل یکی از بستگان خود رفته باشید حتما یک نمونه از این محصولات تبلیغاتی را مشاهده نموده اید.

این تقویم ها از سایر تقویم های تبلیغاتی گرانتر می باشد. جنس این نوع تقویم ها معمولا مقوا و یا حصیر است. کیفیت حصیر بسیار بهتر و مقاوم تر از تقویم های مقوایی می باشد.

در هنگام خرید سعی نمایید از تقویم های دیواری حصیری استفاده نمایید.
تقویم های دیواری نسبت به سایر تقویم ها از محیط تبلیغاتی بسیار بیشتری برخوردار هستند. شما می توانید یک صفحه تقویم دیواری را به دو قسمت مساوی تقسیم نمایید. در یک قسمت، روزشمار و تاریخچه درج می شود و در قسمت دوم، تبلیغات محصولات شرکت سفارش دهنده.

لازم به ذکر است این تقویم ها باید با زیبایی هرچه بیشتر طراحی گردد. دلیل این امر نیز استفاده از این نوع تقویم ها در منازل می باشد.
همانطور که می دانید بانوان به طراحی و دکوراسیون منازل خود بهای بسیار بالایی می دهند و اگر طراحی این نوع تقویم ها جالب نباشد، تبلیغ شما محکوم به نابودی است.
شما می توانید انواع تقویم های تبلیغاتی را تنها با یک تماس سفارش دهید. برای این امر کافیست با کارشناسان بازرگانی آفرنگ تماس گرفته و اقدام به سفارش تقویم های تبلیغاتی مدنظر خود نمایید.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • اکبر فلاح 7 بهمن 1401 / 7:05 ب.ظ

    afarin matlab khobi bood

  • اسماعیل طباطبائی 8 بهمن 1401 / 1:10 ق.ظ

    قیمت خودکار پلاستیکی تبلیغاتی از کجا ببینم ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *