حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

63429021
68529000021
09021012930

شبکه های اجتماعی

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

همراهان عزیز ثبت سفارشات اسفند 1402 بسته شد. جهت مشاهده توضیحات کلیک کنید

قیمت چاپ هدیه تبلیغاتی

قیمت چاپ هدیه تبلیغاتی + چاپ لیزری

چاپ هدیه تبلیغاتی یکی از خدمات اصلی ما می باشد. تمامی هدایای تبلیغاتی سایت گیفتو امکان چاپ طرح یا لوگو سازمان شما را دارد. دلیل چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی این می باشد که آن محصول به یک محصول سازمانی و اختصاصی برند شما تبدیل شود. کیفیت چاپ هدیه تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

تاریخ آپدیت لیست قیمت چاپ هدایای تبلیغاتی 27 دی ماه 1402

 نوع کالانوع چاپ قیمت یکطرف چاپ
 قیمت 2 طرف چاپ
1فلش مموری کارتی رنگی
 4500 تومان
 6500 تومان
2فلش مموری فلزیحکاکی لیزری 3500 تومان
 7000 تومان
3فلش مموری کریستالیحکاکی لیزری هر عدد شروع از 12 هزار تومان
 
4 فلش مموری چوبیچاپ رنگی 4500 تومان  
5فلش مموری اختصاصینوع چاپ در طراحی قالب قرار می گیرد قیمت فلش با چاپ اعلام می شود قیمت فلش با چاپ اعلام می شود
6پاوربانک پلاستیکی براقحکاکی لیزر
 10.000 تومان استعلام قیمت تلفنی 02163429
7پاوربانک پلاستیکی مات چاپ لیزری 10.000 تومان استعلام قیمت تلفنی 02163429
8 پاوربانک فلزیحکاکی لیزری
 10.000 تومان استعلام قیمت تلفنی 02163429
9لیوان شیشه ایچاپ کوره ای تا 200 عدد یکضرب چاپ 950.000 تومان تا 200 عدد یکطرف چاپ 1.900.000 تومان
 فنجان شیشه ای
چاپ کوره ای تا 200 عدد یکطرف چاپ 1.000.000 تومان تا 200 عدد یکطرف چاپ 1.950.000 تومان
10لیوان سرامیکی
چاپ سابلیمشن تا 150 عدد 1.800.000 تومان تفاوتی ندارد
11لیوان سرامیکیچاپ کوره ای
 تا 300 عدد 1.750.000 تومان  تا 300 عدد 3.500.000 تومان
12لیوان پلاستیکیچاپ تامپو هر تکرنگ
 تا 100 عدد 750.000 تومان تا 100 عدد 1.500.000 تومان
13 لیوان فلزیچاپ لیزری هر عدد 6500 تومان  هر عدد 11500 تومان
14خودکار فلزیچاپ لیزری هر عدد 2500 تومان 
15کیف چرمی جیبیچاپ لیزری هر عدد 7500 تومان 
16پلاک فلزیچاپ لیزری هر عدد 2500 تومان 
17
فلاسک فلزی
چاپ لیزری هر عدد 10000 تومان هر عدد 18000 تومان
18
جعبه فلش
چاپ لیزری هر عدد 3500 تومان 
19جاکلیدی
چاپ لیزری هر عدد 3500 تومان هر عدد 6500 تومان
20جاکارتیچاپ لیزری هر عدد 5000 تومان 
21پایه موبایل فلزی
چاپ لیزری هر عدد 3500 تومان 

 

چاپ سیلک مخصوص انواع ساک دستی پارچه ای سوزنی

 

 نوع چاپ هزینه کلیشه تعداد چاپ قیمت
1

سیلک رنگی عادی

 

ندارد 

یک فرم از 100 عدد الی 1000 عدد یکطرف

 

950.000 تومان

2

سیلک طلایی و نقره ای

 

ندارد 

یک فرم از 100 عدد الی 1000 عدد یکطرف

 

1.250.000 تومان

3

سیلک سفید یا فسفری اورینت

 

ندارد
 

یک فرم از 100 عدد الی 1000 عدد یکطرف

 

1.700.000 تومان

 

هزینه چاپ برای 2 طرف 2 برابر می شود، هزینه چاپ برای چند رنگی بودن طرح به ازای هر رنگ یک فرم مجزا اضافه می شود

 

تمامی هدایای تبلیغاتی معرفی شده در وب سایت هدایای تبلیغاتی گیفتو قابلیت چاپ را دارند. یکی از خدمات اصلی ما چاپ هدایای تبلیغاتی و محصولات تبلیغاتی می باشد. با توجه به تنوع زیاد محصولات و هدایای تبلیغاتی قیمت چاپ هدایای تبلیغاتی متفاوت می باشد.ابتدا چند مدل مرسوم چاپ هدایای تبلیغاتی را به شما معرفی میکنیم.

با توجه به شیوه های چاپ اعلام شده در بالا که جزو پر کاربردترین شیوه های چاپ هدایای تبلیغاتی می باشند لازم میدانیم که به معرفی چند متریال موجود در محصولات مختلف می پردازیم.

  • پاوربانک ( اکثر پاوربانک ها بدنه پلاستیکی براق دارند، برخی هم پلاستیک مات یا مخملی دارند ) مدل براق قابلیت چاپ تامپو دارند و بعضا امکان حکاکی لیزری هم دارند.اما در مدل های مات یا مخملی این امکان بعضا نیست به دلیل جنس بدنه امکان چاپ تامپو نیست و با سختی های مختلف امکان چاپ وجود دارد و بعضا حتی امکان چاپ وجود نخواهد داشت و در نهایت به روش پلاک کاغذی فلزی لوگو مشتری روی محصول قرار می گیرد.پ
  • فلش مموری ( فلش مموری ها به مدل چوبی، مدل فلزی، مدل پلاستیکی و مدل شیشه ای تقسیم بندی می شوند )

هدایای تبلیغاتی چگونه است؟

مهمترین وجه تمایز یک هدیه معمولی در مقایسه با یک هدیه تبلیغاتی در چاپ روی آن است. در واقع بر روی یک هدیه تبلیغاتی انواع تبلیغات اعم از طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی کسب و کارها چاپ می شود که هدف از آن توسعه برندیگ و رونق کسب و کارها بر مدار مهرورزی و محبت است ولی در یک هدیه معمولی که توسط افراد به یکدیگر اهداء می شود، خبری از چاپ تبلیغات نیست. با این حساب وقتی مهمترین مشخصه و تفاوت هدیه تبلیغاتی با سایر هدایا در چاپ روی آن باشد لذا حتما می بایست به نوع و روش چاپ و کیفیت آن بر روی هدایای تبلیغاتی نیز دقت و توجه بیشتر مبذول داشت تا بتوان در تولید هدایای تبلیغاتی با کارکرد موثر موفق بود.

نکته دیگر اینکه امروز دایره تولید هدایای تبلیغاتی به جهت تنوع محصولات و کالاها گسترش زیادی پیدا کرده و دیگر نمی توان برای همه آنها یک نسخه روش چاپ پیچید. لذا هر یک از هدایای تبلیغاتی بر اساس شکل و اندازه و جنس ساختشان یا حتی سختی و نرمی مواد و متریال آن از روش های چاپ متفاوتی که در ا امه بدان خواهیم پرداخت استفاده می کنند.

 
 

اهمیت چاپ هدایای تبلیغاتی در حوزه تبلیغات

هر روز و هر لحظه با پیشرفت تکنولوژی و شکل گیری جوامع صنعتی و مدرن، اغلب حوزه ها از جمله حوزه تبلیغات نیز متناسب با آن رشد دچار تغییر و تحول شدند. در واقع نگاه تیزبینانه و همیشه جلوتر حوزه تبلیغات به این تحولات که در عصر صنعتی مدرن، انسان را تنها یافته بود و روابط و تعامل بین آنها  را سرد می دید، سبب شد تا در خصوص روش های تبلیغات کسب و کارها که دیگر جذابیت چندانی نداشت و تکراری شده بود چاره ای بیاندیشد و امروز شاهد شکل نوینی از تبلیغات بر پایه محبت و مهرورزی باشیم که همانا هدیه تبلیغاتی است. بدین شکل هدیه تبلیغاتی توانست در دوران افول عواطف و احساسات همچون جواهری ارزشمند بدرخشد و علاوه بر ماهیت تبلیغاتی اش، مروج مهر و محبت باشد که این روزها بسیار هم طرفدار دارد. لذا یک چاپ باید با کیفیت باشد تا از ارزش هدیه نکاهد.

انواع روش های چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

از آنجا که هدایای تبلیغاتی جزو سوگلی های روش های تبلیغاتی محسوب می شوند لذا همیشه سعی بر آن بوده تا بهترین روش های چاپ تبلیغات نیز بر روی آنها اعمال شود. بر این اساس با توجه به اینکه هر دسته و هر کدام از هدایای تبلیغاتی از روش چاپ مناسب و مختص به خود بهره می برد ما لیستی از بهترین روش های چاپ بر روی انواع هدایای تبلیغاتی را تهیه کرده ایم که استفاده از آنها بسیار رایج و مرسوم است که عبارتند از:

. چاپ و حکاکی لیزری

با این شیوه از چاپ می توان بر روی تمام هدایای تبلیغاتی خدمات چاپ را ارائه داد منتها حتما لازم است که از چاپگر لیزری استفاده شود که متناسب با مواد و متریال هدایای تبلیغاتی باشد. در این روش از چاپ، عملیات لیزر به دو طریق چاپ و حکاکی بر روی سطح یا ایجاد برش به صورت گود در عمق سطح انجام می پذیرد. در روش اول با وارد کردن حرارت بسیار از طریق پرتو لیزر که با ایجاد تغییر رنگ در سطح سوژه به شکل طرح و لوگوی تبلیغاتی و… همراه است اقدام به نقش تبلیغات می کنند و در روش دوم با برداشتن و برش به صورت گود از عمق سطح سوژه، شکل طرح و لوگوی تبلیغاتی و… را حکاکی می کنند.

چاپ لیزری فندک فلزی تبلیغاتی 

چاپ-لیزر-هدایای-تبلیغاتی

. چاپ سیلک

با استفاده از روش چاپ سیلک می توان بر روی طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی از جنس فلز و سرامیک و چینی یا حتی پارچه و کاغذ چاپ کرد. هدایای تبلیغاتی بسیاری چون تقویم و سررسید، انواع لیوان، ظروف مواد غذایی، ساک های دستی، جعبه و کارتن، لباس کار، انواع تی شرت، انواع کلاه و… هستند که از این مواد و متریال بهره می برند و قابلیت چاپ با این روش را دارند. در چاپ سیلک ابتدا نقش بر روی یک شابلون که یک توری مهار شده بر روی یک قاب است، زده می شود سپس تمام قسمت آن بجز قسمت طرح با مواد مخصوصی پوشیده می شود و بعد با فشار کاردک یا غلطک، رنگ از قسمت طرح عبور داده می شود و نقش بر روی سوژه چاپ می گردد.

چاپ-سیلک-ساک-دستی

. چاپ افست

در چاپ افست که یکی از سریع ترین و دقیق ترین روش های چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی است می توان بر روی طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی کاغذی و مقوایی و حتی پلاستیکی و پارچه ای از جمله کتاب، بروشور و کاتالوگ، انواع لیبل، پوستر، انواع جعبه بسته بندی، سررسید و سالنامه، مجله و روزنامه، ساک دستی، لیوان کاغذی و… خدمات چاپ ارائه داد.

در این روش بعد از اینکه طراحی هدیه تبلیغاتی و احیانا محصولاتی که به قالب سازی نیاز دارند به ترتیب در واحد طراحی و قالب سازی آماده شد، فایل به واحد لیتوگرافی فرستاده می شود. آنجا فایل آماده، رنگ به رنگ بر روی صفحاتی فلزی که به آنها زینک می گویند نقش زده می شود و سپس این زینک بر روی سیلندر اول دستگاه چاپ افست معمولی پیچیده شده و با فشار صفحات زینک بر روی سیلندر دوم، طرح را بر روی آن زده  و در نهایت با فشار و تماس لمسی سیلندر دوم، بر روی سیلندر سوم که سوژه در آن قرار داده شده است، اقدام به چاپ می کند.

نمونه سفارش چاپ ساک دستی کاغذی

. چاپ تامپو

چاپ تامپو که یکی از قدیمی ترین روش های چاپ بر روی انواع هدایای تبلیغاتی است، امکان چاپ بر روی همه نوع سطوح اعم از صاف و غیر صاف و یا حتی محدب را می دهد. در این روش که با استفاده از آن می توان بر روی انواع خودکار، انواع لیوان، لوازم التحریر، انواع لوازم الکترونیکی چون پاوربانک و فلش مموری، انواع تی شرت و لباس، انواع کلاه و… عملیات چاپ را انجام داد بدین شکل است که ابتدا طرح مورد نظر بر روی یک کلیشه فلزی به صورت گود در می آید و داخل آن توسط غلطک پر از رنگ می شود و سپس یک پد سیلیکونی بر روی طرح کلیشه فرود آمده و طرح را بر روی خود منتقل می کند و در انتها آن را بر روی سوژه انتقال می دهد.

چاپ-تامپو-هدیه-تبلیغاتی

. چاپ سابلیمیشن

در چاپ سابلیمیشن نیز امکان چاپ بر روی اکثر سطوح هدایای تبلیغاتی وجود دارد و یکی از باکیفیت ترین روش های چاپ است که خصوصیت بارزی هم دارد و آن امکان چاپ در حداقل تیراژ یعنی یک عدد می باشد. با این روش می توان بر روی انواع کلاه،  انواع لیوان، انواع تی شرت، انواع ساعت، جاکلیدی، انواع قاب موبایل، کیف پول و… خدمات چاپ تبلیغات را انجام داد. در این روش ابتدا طرح بر روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن با جوهر خاص آن طراحی می شود و سپس با چسب ویژه ای بر روی محصول چسبانده می شود و بعد با دادن حرارت تا حدود 180 درجه سانتیگراد جوهر مایع روی کاغذ بر مبنای تصعید به شکل گاز در می آید و طرح به عمق سطح محصول نفوذ کرده و به قولی چاپ می شود.

چاپ سابلیمیشن قیمت چاپ هدیه تبلیغاتی

. چاپ فلت بد

در چاپ فلت پد امکان چاپ بر روی سطوح مسطح بسیاری از هدایای تبلیغاتی با مواد و متریال هایی چون فلز، چوب، شیشه. سرامیک، چرم و… وجود دارد. در این روش که مثل یک پرینتر بزرگ جوهر افشان عمل می کند به صورت مستقیم بر روی هدایای تبلیغاتی با مختصات حداکثر در ابعاد 30×40 سانتیمتر و وزن 4کیلوگرم عملیات چاپ را در محدوده زمانی نهایتا تا 83 ثانیه انجام می دهد.

. چاپ طلاکوب

در این نوع از چاپ که به دو روش چاپ طلاکوب داغی و چاپ طلاکوب سرد شهرت دارد می توان بر روی گروه بزرگی از هدایای تبلیغاتی اعم از لباس و پارچه، چرم، جلد کتاب، تقویم رومیزی پایه چرم، سالنامه و سررسید، جلد مدارک، انواع پاکت، لوازم التحریر، ظروف آرایشی و بهداشتی و… استفاده کرد. در این روش ابتدا کلیشه ای 2 تا 3 میل از طرح ساخته می شود و اگر چاپ از نوع طلاکوب داغی باشد با گذاشتن آن بر روی سطح هدیه تبلیغاتی و سپس با وارد آوردن فشار و حرارت، طرح به صورت برجسته روی آن چاپ می شود و اگر چاپ طلاکوب سرد باشد ابتدا نقاط طرح با کلیشه مشخص و چسب زده می شود و سپس بر روی آن لایه های طلایی گذاشته می شود.

. چاپ دیجیتال

از جمله روش های چاپ مدرن امروز را باید چاپ دیجیتال دانست که سرعت و دقتی بسیار بالا دارد و در دو نوع یعنی دارای پرینترهای جوهر افشان یا پرینترهای لیزری اقدام به چاپ مستقیم بر روی  انواع کاغذ اعم از کاتالوگ و بروشور، فوم، چوب و حتی سنگ می کند. روش کار آن هم تماما با کامپیوتر و دستگاه پرینتر صورت می پذیرد. بدین شکل که ابتدا طرح مورد نظر در کامپیوتر طراحی می شود و سپس مستقیم از کامپیوتر، دستور چاپ و پرینت به پرینتر صادر می شود و بعد در عرض چند ثانیه بر روی سطح سوژه چاپ می شود.

قیمت و هزینه های چاپ هدایای تبلیغاتی

آنچه مسلم است اینکه قیمت و هزینه های چاپ انواع هدایای تبلیغاتی اولا وابسته به انتخاب روش چاپ بر روی آن است و ثانیا وابسته به مراکزی است که خدمات چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی را از آن دریافت می کنید که اگر مراکزی چون مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو باشد، به جهت ارائه یک سری از مشاوره های تخصصی چاپ به مشتریان و مخاطبانش، که به قیمت تمام شده چاپ هدایای تبلیغاتی آنها کمک خواهد کرد و همچنین شناخت اصول تاکتیک های چاپ ارزان قیمت بدون کاهش کیفیت که طی سالها تجربه به دست آورده، به شما نوید خدمات چاپ ارزان قیمت بر روی انواع هدایای تبلیغاتی را می دهد.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • یدالله خانی 23 اسفند 1401 / 11:45 ب.ظ

    سلام عالی بود

  • میثم طالبی 24 اسفند 1401 / 2:00 ق.ظ

    قیمت چاپ لیوان چقدر هست ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع چت
سلام خدمت شما
پشتیبانی واتساپ همراهتان هستیم ...
تماس با ما