به کارگیری عناصر خلاق در تبلیغات

به کارگیری عناصر خلاق در تبلیغات

تبلیغات دیجیتال جزء اصلی راهبردهای بازاریابی مدرن است و اگر بخشی از استراتژی کسب و کار تان نیست، باید بشود! تجارت شما اگر B2B یا B2C هم باشد، با اجرای تبلیغات دیجیتال به درستی، قادر خواهید بود تا حضور آنلاین خود را افزایش دهید و در نهایت تبدیل و فروش بیشتر را افزایش دهید. اکنون بیشتر از همیشه، تبلیغات دیجیتال باعث می شود که شرکتتان نمود بیشتری در میان سیل گسترده ی مخاطبان داشته باشد. با این وجود، اگر به درستی فکر نشود، به احتمال زیاد نتیجه ای را که به آن امید دارید به دست نخواهید آورد. اگر تبلیغات، طراحی، کانال یا عناصر پیام رسانی باشد، هر جنبه ای از آن باید مورد توجه قرار گیرد تا بتواند به نفع شما کار کند!

هر کسب و کاری دارای عناصر بصری است که باعث می شود در صحنه رقابت باقی بمانید.

در تلاش های بازاریابی خود از آن استفاده کنید. خواه آرم یک لوگو، طلسم، فونت یا طرح رنگی، استفاده از آن می تواند کمک کند که برندتان قابل تشخیص شود. شما می خواهید مخاطبان را جذب کنید، اما همچنین می خواهید توجه شان به خود را حفظ کنید و آنها را به برندتان وفادار سازید. ترکیب عناصر بصری منحصر به فرد و خلاقانه در موفقیتی که تبلیغات برایتان می آورد،‌خیلی ضروری است. سارا مالوی، مدیر بازاریابی محتوا در Shutter stock اشاره می کند که به انواع تصاویر خلاق، نیاز دارید که البته باید هماهنگ باشند.

«هنگامی که در در رسانه های اجتماعی تبلیغات می کنید، لازم است که اغلب خلاقیت به خرج دهید؛ به گونه ای که مطلب مرتبط باشد و کاربران یک پست را بیشتر از یک بار نبینند. هنگام آزمایش تغییرات و تلاش برای ایجاد کمپین های جدید، به دنبال تصاویری باشید که یک هماهنگی زیبایی شناسی دارند.

به این ترتیب کمپین اجتماعی شما برای کاربرانی که ممکن است با بیش از یک آگهی مواجه شده اند، آشنا به نظر برسد اما تکراری نباشد. به طور کل، شما می خواهید مطمئن باشید که تبلیغات اجتماعی تان یک داستان منسجم را ارائه می کند و تصویر با کپی و کپی که خود با محتوای CTA یا لینک مرتبط می شود، هماهنگ است که البته باید با نام تجاری برند هماهنگ باشند».

ترجمه : آرش ترکمان

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • علی اکبر رهنما 2 بهمن 1401 / 6:10 ب.ظ

    محتوا خوبی بود

  • میثم شکری 4 بهمن 1401 / 3:10 ق.ظ

    این مطلب حرف نداشت

دیدگاه ها بسته شده.