اینترنت مارکتینگ بخش 2

internet marketing اینترنت مارکتینگ بخش 2

بنرهای وب سایت   یا بنرهای آگهی  به طور معمول آگهی های گرافیکی در یک صفحه وب نمایش داده می شود. بسیاری از بنرهای تبلیغاتی توسط یک سرورتبلیغات مرکزی  ارائه می شود.  آگهی های بنر ممکن است از رسانه های تعاملی از ترکیب ویدئو، صدا، انیمیشن، دکمه ها،شکل ها، و یا سایرعناصر تعاملی با استفاده از اپلت های جاوا ، HTML5، ادوبی فلش ، و سایر برنامه ها استفاده کند. آگهی قاب  (بنر سنتی ) تبلیغات قاب اولین شکل بنرهای وب سایت بودند.

استفاده محاوره ای از “تبلیغات بنر” اغلب به تبلیغات سنتی قاب اشاره دارد. ناشران وب سایت تبلیغات قاب را  با کنار گذاشتن یک فضای اختصاصی در صفحه وب ایجاد می کنن . راهنمای آگهی واحد تبلیغات  تعاملی ابعاد پیکسلی استاندارد  رابرای واحدهای تبلیغاتی پیشنهاد می کند.

پاپ آپ

آگهی پاپ آپ در یک پنجره مرورگر جدید که در بالا پنجره مرورگر اولیه بازدید کننده وب سایت باز می شود،  نمایش داده می شود. پاپ زیر آگهی یک پنجره مرورگر جدید در پنجره مرورگر اولیه بازدید کننده پایین وب سایت باز می شود.  آگهی شناور  آگهی شناور، و یا آگهی پوشش ، یک نوع تبلیغات رسانه های تعاملی است که به نظر می رسد مازاد برمحتوای وب سایت درخواستی  است. تبلیغات شناور ممکن است ناپدید  گردد و یا پس از یک دوره زمانی از پیش تعیین شده، کمتر مزاحم  باشد.

آگهی توسعه یافته  آگهی توسعه یافته یک آگهی تعاملی  قاب رسانه ای است که ابعاد را بسته به شرایط از پیش تعریف شده تغییر می دهد، مانند زمان معینی که بازدید کننده در یک صفحه وب ، با کلیک کاربر بر روی آگهی، یا حرکت ماوس کاربر روی آگهی می گذراند. آگهی توسعه یافته  به آگهب دهندگان اجازه می دهد تا اطلاعات مناسب بیشتری را در فضای محدود آگهی  جا دهند.

بنرهای فریب

بنر ترفند، بنرتبلیغاتی است که در آن آگهی برخی از عناصر صفحه را که کاربران معمولا با آنها روبرو هستند کپی می کند ، مانند پیام سیستم عامل و یا پیام نرم افزار محبوب، برای تحریک کلیک های تبلیغاتی. بنرهای فریب به طور معمول به تبلیغ کننده در تبلیغ  آغازین در آگهی اولیه تذکر نمی دهد، و در نتیجه بنرهای فریب شکلی از طعمه و سوئیچ  هستند.

بنرهای فریب معمولا نرخ کلیک  بالاتر از حد متوسط را جذب می کنند، اما کاربران فریب خورده ممکن است  از تبلیغ کننده بخاطر فریب شان رنجیده  شوند.  آگهی اخبار  آگهی اخبار که داستان هان حامی  ،پست های تقویت  شده نیز نامیده می شوند،، به طور معمول بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی است که جریان ثابت به روز رسانی اطلاعات (اخبار) را در فرمت های تنظیم شده (به عنوان مثال در اندازه های مشابه جعبه های کوچک با شکل یکسان) ارائه می دهد.

این  تبلیغات با اخبار غیر ترویجی که کاربران می خوانند ترکیب شده است. این تبلیغات ممکن است دارای هر محتوایی مانند ترویج یک وب سایت، یک صفحه فن، یک برنامه(اپ)، و یا یک محصول باشند. برخی از مثال های آن عبارتند از داستان های حامی فیس بوک، به روز رسانی حامی لینکداین و توییت ترویجی توییتر. این شکل از تبلیغات طبقه بندی خود را دارد برخلاف تبلیغات بنری که کاملا قابل تشخیص است، شکل آگهی اخبار بخوبی با به روز رسانی اخبار پردازش نشده ترکیب می شود. این قالب تبلیغات آنلاین نرخ بسیار بالاترکلیک را در مقایسه با تبلیغات سنتی دارد.

(آگهی) بینابینی

آگهی بینابینی قبل ازدسترسی کاربر به محتوای درخواستی ، یا گاهی اوقات در حالی که کاربر در حال انتظار برای بارگذاری محتوای است نمایش داده می شود.تبلیغات بینابینی شکلی از بازاریابی وقفه ای  است.

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی، هایپر لینک  مبتنی بر متن را نمایش می دهد. تبلیغات متنی ممکن است به طور جداگانه از محتوای اصلی صفحه وب نمایش داده شود، و یا ممکن است با کلمات منفرد  هایپرلینک یا عبارات  در وب سایت تبلیغ کننده جا سازی شده باشد . تبلیغات متنی همچنین ممکن است از طریق بازاریابی پست الکترونیک  و یا بازاریابی پیام متنی  ارائه شود. تبلیغات متنی سریع تر از اغلب تبلیغات گرافیکی ترجمه شود و می تواند برای نرم افزار مسدود کردن آگهی مسدود کردن آن سخت ترباشد.

بازاریابی موتور جستجو  (SEM)

بازاریابی موتور جستجو، یا SEM، برای افزایش نمایش یک وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو  طراحی شده است (SERPs). موتورهای جستجو نتایج حمایتی  و نتایج ارگانیک(غیر حمایتی)   را بر اساس پرس و جو یک جستجوگر وب  ارائه می کند. موتورهای جستجو اغلب نشانه های بصری برای تمایز نتایج حمایتی را از نتایج آلی به کار می برند . بازاریابی موتور جستجو شامل تمام اقدامات تبلیغ کننده برای برجسته ترکردن بیشتر لیست وب سایت با کلمات کلیدی موضوعی  است.

بهینه سازی موتور جستجو  (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو، و یا SEO، تلاش برای بهبود رتبه بندی جستجو ارگانیک وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو با افزایش ارتباط محتوای وب سایت  به  قوانین جستجو  است. موتورهای جستجو به طور منظم الگوریتم های خود را به روز رسانی می کند تا سایت های با کیفیت ضعیف را که سعی دارند رتبه بندی خود را بالا ببرند تنبیه کنند، و بهینه سازی را به هدفی در حال حرکت برای تبلیغ کنندگان مبدل سازند. بسیاری از شرکت های کامپیوتری  خدمات بهینه سازی موتور جستجو ارائه می دهند.
جستجوی حمایتی

جستجو حمایتی (که نامیده می شود پیوند های حمایتی ، تبلیغات جستجو، و یا جستجو پرداخت شده ) به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا در نتایج حمایتی جستجو با کلمات کلیدی انتخابی را وارد کنند. تبلیغات جستجو اغلب از طریق مزایده زمان واقعی بفروش می رشد، که در آن تبلیغ کننده پیشنهاد فروش کلمات کلیدی را دارد. علاوه بر تنظیم حداکثر قیمت به ازای هر کلمه کلیدی، مناقصه ممکن است زمان، زبان، جغرافیایی وسایر محدودیت ها را شامل شود. موتورهای جستجو در آغاز لیست را به ترتیب بالاترین مناقصه به فروش می رساند. موتورهای جستجو مدرن لیست حمایتی بر اساس ترکیبی از پیشنهاد قیمت، انتظار نرخ کلیک، کلمه کلیدی مربوطه و کیفیت سایت رتبه بندی می شوند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی ترویج تجاری  از طریق وب سایت های رسانه های اجتماعی است. بسیاری از شرکت های محصولات خود را با روز رسانی های مکرر مطالب و ارائه پیشنهاد های ویژه از طریق پروفایل های رسانه های اجتماعی خود ترویج می دهند.

تبلیغات تلفن همراه

تبلیغات تلفن همراه کپی آگهی از طریق دستگاه های بی سیم تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند، تلفن های ویژگی، یا کامپیوتر های تبلت ارائم می گردد. تبلیغات تلفن همراه ممکن است به شکل تبلیغات استاتیک و یا تبلیغات نمایش تعاملی رسانه ها، تبلیغات  SMS (خدمات پیام کوتاه ) و یا MMS (خدمات پیام چند رسانه ای) ، تبلیغات جستجوتلفن همراه، تبلیغات در وب سایت های تلفن همراه، و یا تبلیغات در برنامه های کاربردی تلفن همراه و یا باز (مانند تبلیغات بینابینی ، “advergaming،” و یا حمایت اپلیکیشن) باشد.  گروه  های صنعت مانند انجمن بازاریابی موبایل  اقدام به استانداردسازی مشخصات واحد آگهی های موبایل، مشابه به تلاش های IAB برای تبلیغات کلی آنلاین است.

تبلیغات تلفن همراه به چند دلیل  به سرعت در حال رشد است. دستگاه های تلفن همراه بیشتر در زمینه سرعت اتصال به بهبود یافته  است (که در میان سایر چیزها ، اجازه می دهد تا تبلیغات تعاملی رسانه به سرعت ارائه دهند) رزولوشن صفحه پیشرفته شده است، ناشران  تلفن همراه تبلیغات پیچیده تری را ارائه می دهند، و مصرف کنندگان از دستگاه های تلفن همراه به طور گسترده تر استفاده می کنند.  The Interactive Advertising Bureau  دفتر تعامل تبلیغاتی رشد مداوم در تبلیغات تلفن همراه با تصویب هدف گذاری مکانی و سایر ویژگی های فن آوری رایانه های شخصی ناموجود و یا مربوط  پیش بینی  می کند. در ژولای 2014 فیس بوک درآمد حاصل از تبلیغات را درسه ماهه ژوئن 2014  بالغ بر2.68 بیلیون دلار گزارش کرد، که افزایش 67 درصد  بیشترنسبت به سه ماهه دوم سال 2013 نشان می داد. همچنین، درآمد تبلیغات تلفن همراه حدود 62 درصد محاسبه شد، که افزایش 41 درصدی نسبت به سال گذشته داشت.

تبلیغات ایمیلی

تبلیغات ایمیل کپی آگهی یک ایمیل به کل یا بخشی از پیام ایمیل است. بازاریابی ایمیل ممکن است ناخواسته باشد، که در این صورت ممکن است فرستنده برای گیرنده گزینه ای برای انتخاب ایمیل های آینده را بدهد، یا ممکن است با رضایت اولیه گیرنده انجام گردد.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • قاسم بزرگ نیا 12 بهمن 1401 / 4:15 ب.ظ

    سلام عالی بود

  • جواد هامون 22 بهمن 1401 / 8:25 ق.ظ

    میشه لطفا لیست قیمت هدایای تبلیغاتی رو برای من ارسال کنین ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *