کاربرد شیلد محافظ کرونا

کاربرد شیلد محافظ کرونا

شیلد محافظ کرونا

آنچه این روزها همه مردم جهان را با خود درگیر کرده و هر روزه قربانیان بیشتری هم می گیرد، ویروس بسیار خطرناک و کشنده ای است به اسم کرونا ویروس یا ویروس کویید ۱۹ که اندازه ای حدود ۸۰ تا ۱۶۰ نانومتر دارد و تا کنون نزدیک به ۱۲ میلیون مبتلا و جان قریب به ۵۰۰ هزار نفر را در کل دنیا گرفته است. این ویروس با اندازه بسیار کوچک نانومتری اش حتی اگر ماسک معمولی هم زده باشید و فاصله اجتماعی را رعایت نکرده باشید، در مواجهه با فرد آلوده امکان آلوده شدن شما به ویروس که اندازه بسیار کوچکی دارد و می تواند از ماسک عبور کند، وجود خواهد داشت.

با اینحال ماسک هایی هم در مجموعه گیفتو چون شیلد محافظ کرونا طراحی و تولید می شود که همچون نوعی محافظ شیشه ای غیرقابل نفوذ بر روی صورت قرار می گیرد و اگر در مجاورت فرد آلوده قرار بگیرید یا با عطسه و سرفه او مواجه شوید یا با او صحبت کنید، امکان انتقال ویروس در حد صفر و نادر خواهد بود.

کاربرد شیلد محافظ کرونا چیست؟

همانطور که در بالا بدان اشاره شد و از نامش هم پیداست، کاربرد مهم و اصلی شیلد محافظ کرونا، حفاظت از ما در مقابل انتقال ویروس کرونا است و مکانیزم عمل آن به طرز پیشگیرانه است. یعنی با شیلد محافظ شیشه ای که در قسمت جلویش تعبیه شده امکان نفوذ ویروس از فرد آلوده از طریق عطسه و سرفه یا صحبت کردن را تا حد نزدیک به صفر کاهش می دهد. همچنین از شیلد محافظ کرونا به جهت شباهت های بسیاری که با کلاه نقابدار محافظ دار دارد ممکن است بتوان برای مصارف نیمه صنعتی و سبک فنی چون فرزکاری و رنگ رزی و دریل کاری و… استفاده کرد.

جنس و کیفیت شیلد محافظ کرونا

جنس و کیفیت شیلد محافظ کرونا از نوع پی وی سی است که از پرکاربردترین محصولات پتروشیمی محسوب می شود و بخاطر قیمت مناسبش درصنایع مختلفی، در دو شکل سخت و انعطاف پذیر مورد استفاده قرار می گیرد. این شیلد محافظ کرونا از دو قسمت متحرک و ثابت تشکیل یافته که قسمت متحرکش همچون سپر و محافظی در جلوی صورت قرار می گیرد و قسمت ثابت آن نواری است که دورتادور سر را پوشش می دهد و روی آن استوار می شود و نگهدارنده قسمت محافظ متحرک خود است. علاوه بر آن در قسمت انصال قسمت متحرک آن با قسمت ثابت، از پین های فلزی بسیار با کیفیتی استفاده شده که با بالا و پایین دادن قسمت متحرکش حتی در طولانی مدت آسیب نبیند. همچنین این شیلد محافظ کرونا از قابلیت شستشو نیز برخوردار است و همچون ماسک پس از یک بار مصرف به دور انداخته نمی شود.

مخاطبان شیلد محافظ کرونا چه کسانی هستند؟

همه کسانی که در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند می توانند از مخاطبان شیلد محافظ کرونا باشند و برای خانم و آقا هم فرقی نمی کند و همچون ماسک مورد استفاده هر دو گروه جنسیتی واقع می شود. این شیلد محافظ به جهت ساختار طراحی اش بسیار ایمن تر از ماسک است و مخاطبان پرو پا قرصی هم در بین پزشکان و پرستاران، حتی آنهایی که به درمان بیماران کرونایی می پردازند دارد. با اینحال این محصول به جهت یک بار مصرف نبودنش، سالها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و برای مخاطبان کم توان مالی نیز در مقایسه با ماسک که در طولانی مدت هزینه های بیشتری می برد، مقرون به صرفه تر است. علاوه بر این به جهت همه گیر شدن استفاده از انواع ماسک توسط مردم، این محصول نیز می تواند از مخاطبانی در حوزه تبلیغات برخوردار بوده و هدیه تبلیغاتی مناسبی محسوب شود.

ویژگی های بارز شیلد محافظ کرونا به نسبت ماسک

  • یکبار مصرف نیست و می توان با شستشوی آن سالها ازش استفاده کرد.
  • امکان نفوذ مستقیم ویروس کرونا با سرفه و عطسه یا صحبت کردن با فرد آلوده به ویروس به جهت محافظ شیشه ای سختی که این شیلد محافظ کرونا دارد، در کمترین سطح خود قرار می گیرد. در صورتی که ماسک بخوبی نمی تواند از دفع ذرات در حد نانومتر جلوگیری کند.
  • از قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است.
  • وزن سبکی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است.
  • طراحی شیک و جذابی دارد .
  • قسمت شیلد محافظ آن متحرک است لذا براحتی می توان آنرا به سمت بالا و پایین حرکت داد که این برای مواقعی که می خواهیم چیزی بخوریم کاربردی خواهد بود.
  • ناشنوایان براحتی می توانند از پشت این شیلد محافظ کرونا که به صورت شیشه ای است، پیام و مقصود خود را بصورت لب خوانی برسانند در صورتی که با ماسک جز با برداشتن آن امکانپذیر نیست.
  • همچون ماسک در استفاده طولانی مدت، اکسیژن رسانی بدن را مختل نمی کند.
  • برای مشاغل نیمه صنعتی و فنی سبک که فعالیت هایی چون فرزکاری، دریل کاری، اره کاری و رنگ رزی و… دارند هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

کاربرد شیلد محافظ کرونا

خدمات چاپ یا حکاکی بر روی شیلد محافظ کرونا

هرچیزی که پرمخاطب باشد، پای تبلیغات را هم به سمت خود باز می کند و این روزها هم بازار انواع ماسک رونق پیدا کرده و به قولی سکه شده است از اینرو طراحی جالب و خاص این مدل شیلد محافظ کرونا این اجازه را می دهد تا در قسمت نوار آن خدمات چاپ یا حکاکی تبلیغات را انجام داد. در مجموعه گیفتو تمام خدمات چاپ و حکاکی بر روی شیلد محافظ کرونا به صورتی حرفه ای و با ظرافت و دقتی مثال زدنی قابل انجام است و هزینه های زیادی هم ندارد.

قیمت شیلد محافظ کرونا

فکرش را بکنید تنها با پرداخت چند ده هزار تومان، صاحب شیلد محافظ کرونا می شوید که می تواند سالها مورد استفاده شما قرار بگیرد و این در حالی است که استفاده از ماسک بدلیل یک بار مصرف بودنش ممکن است در طول حتی یک ماه هزینه های بیشتری روی دستتان بگذارد. با اینحال شیلد محافظ کرونا که بسیار شبیه نمونه های خارجی خود است و حتی با کیفیت بهتری نیز توسط مجموعه گیفتو تولید و عرضه می شود، از قیمت های رقابتی و مناسبی نیز برخوردار است.

کلیدواژه : شیلد پزشکی
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • محمود سرمد 10 بهمن 1401 / 11:55 ق.ظ

    چاپ لیوان شیشه ای تبلیغاتی انجام میدید ؟

  • سعید خمسه 10 بهمن 1401 / 10:50 ب.ظ

    قیمت لیوان تبلیغاتی و از کجا ببینم ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *