چراغ مطالعه رومیزی شارژی ۶۶۷۷

سفارش ابزار تبلیغاتی بصورت عمده می باشد.

قیمت ابزار بدون هزینه ی چاپ یا لیزر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

 

28,500 تومان

ناموجود



نقد و بررسی اجمالی

چراغ مطالعه رومیزی شارژی ۶۶۷۷

گارانتی هدایای تبلیغاتی

ابزار تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد، ابزار تبلیغاتی از هدایای منحصر به فرد می باشد که در دفتر کار، منزل و یا خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

چراغ مطالعه رومیزی شارژی تاشو، بدون استفاده از باطری، تنها با ۱ بار شارژ کردن تا چندین ساعت مداوم استفاده نمائید، بیش از ۱۲ عدد Led و نور دهی بسیار مناسب ، طراحی زیبا و بروز
دکمه لمسی جهت روشن کردن ، تنها با لمس پایه چراغ را روشن نمائید

چراغ مطالعه شارژی رومیزی تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی جدید چراغ تبلیغاتی چراغ مطالعه شارژی رومیزی تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی جدید چراغ تبلیغاتی چراغ مطالعه شارژی رومیزی تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی جدید چراغ تبلیغاتی

– چراغ مطالعه شارژی رومیزی
– با فضای چاپ مناسب
– ارتفاع ۳۰ الی ۴۰ سانتی متر در حالت باز
– قابلیت چرخش مفصل ها تا ۱۸۰ درجه
– ۱۰۰ درصد ضمانت کیفیت محصول

حتما شما از آن دسته افرادی می باشید که در مواجه با مشکلات فنی بدون نیار به مراجعه یک متخصص به تنهایی از پس امور برآمده و مشکل به وجود آمده را پشت سر گذاشته که عملا به چنین افرادی، افراد فنی و دست به آچار می گویند که این افراد نیازمند ابزارآلات می باشند.

ابزار در تعریفی ساده به مجموعه وسایلی گفته می شود که عمل ساخت و پردازش وسیله دیگری را تسریع کرده، اما خود در این روند مصرف نمی شود.

ابزار تبلیغاتی دارای گستره وسیعی می باشند(کیف ابزار، جعبه ابزار، ابزاز چندکاره، چراغ قوه) و وجود آن به سهولت انجام کار، کاهش زمان و هزینه می انجامد، می توان اذعان داشت همواره ابزار تبلیغاتی یکی از مفیدترین هدایای تبلیغاتی می باشد.

ابزار تبلیغاتی چندکاره تنوع بالای دارد و بطور کلی شما می توانید از ابزار چندکاره به صورت تکی یا ست تبلیغاتی استفاده نمائید.

برچسب:
نظرات کاربران
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها2

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
    پرسش و پاسخ

    هیچ پرسشی یافت نشد

      برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید