هدیه تبلیغاتی گران قیمت

Top 20 Luxury Gifts for Men 11 هدیه تبلیغاتی گران قیمت

خرید هدیه تبلیغاتی گران و لوکس

هدیه دادن و هدیه گرفتن از دیرباز در ایران رواج داشته است. اما هدیه دادن دارای یک قاعده و قانون می باشد که لازم است مورد توجه قرار گیرد. هدیه ها باید بر اساس شخصیت فرد انتخاب گردد و بر اساس احساسات آنها تعیین شود. هدیه های گران قیمت انواع مختلفی دارد و هرکدام در جایگاه خود بسیار ارزشمند می باشد. این هدیه ها می تواند شامل خودنویس ها، عطرها، کیف های چرمی، ساعت ها باشد. در این مطلب قصد داریم به برخی از هدیه ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

خرید خودنویس نفیس لاکچری

امضا زدن مهمترین وظیفه ای می باشد که یک مدیر در طول دوران خدمتش انجام می دهد. این امضاها هستند که اقدامات بزرگ را رقم می زنند. در نتیجه این امضاها باید خاص بنظر برسند و بهترین راه برای این امر خودنویس ها می باشند. خودنویس ها درصورتی می توانند بیاد ماندنی باشند که از طراحی فوق العاده ای برخوردار باشند. این طراحی ها از نوک قلم تا جنس بدنه را شامل می شوند. حتی جوهر بکار رفته در فشنگ خودنویس ها نیز بسیار مهم و حیاتی می باشد.

کیف پول چرمی لاکچری

کیف های پول و مدرک گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به همسر و یا فرزند شما است. این کیف ها می توانند بسیار شکیل و زیبا باشند و درهنگام تولد و یا مناسبت های دیگر هدیه داده شوند. جنس این نوع از هدیه معمولا چرم می باشد و برندی در کنار آنها درج می شود. کیف های پول به دلیل استفاده روزمره مخاطب از آنها یک هدیه مناسب تلقی می شود. این نوع از هدیه ها می تواند برای صاحبان کسب و کارها نیز مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید این کیف ها را سفارش دهید و برند خود را بر روی آنها حک نمایید. این امر می تواند سبب شود برند شما در ذهن و یاد مخاطب باقی بماند. البته استفاده از کیف های مدارک و یا پول معمولا برای هدیه دادن به افراد خاص می باشد و تولید آنها در تیراژ بالا به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد. در نتیجه لازم است از این هدیه ها برای مخاطبان خاص خود استفاده نمایید.

خرید ساعت تبلیغاتی خاص و لاکچری

این وسیله های کاربردی یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی می باشد. اگر قصد دارید از ساعت ها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید توصیه بازرگانی آفرنگ را بپذیرید. توصیه ما به شما استفاده از ساعت های بند چرم می باشد. این ساعت ها شکیل بوده و در عین حال ارزان تر از ساعت های استیل می باشند. در صفحه ی ساعت معمولا برند سفارش دهنده چاپ می گردد. عمر بالای ساعت ها و استفاده روزمره فرد سبب می شود برند شما همیشه به یاد مخاطب بیایید و این امر یعنی ماندگاری تبلیغات شما برای چندین سال. البته می توانید بر روی بند چرم این ساعت ها نیز برند خود را حک نمایید که توصیه ما به شما این می باشد که این مورد را انجام ندهید. زیبایی یک ساعت به بند چرم ساده ی ان می باشد.

خرید عطر تبلیغاتی

هدیه ی بعدی که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم بر روی قوه بویایی افراد تاثیر می گذارد. یک هدیه همواره نباید بر روی قوه بینایی فرد تاثیر بگذارد بلکه می تواند روی مشام فرد اثر خود را نشان دهد. کارشناسان معتقدند که تبلیغات هایی که بصورت یک حس می باشند بسیار بیشتر بر روی مخاطب اثر می گذارند تا تبلیغاتی که بصورت تصویری می باشند. عطرهای تبلیغاتی یکی از بهترین نوع تبلیغات حسی می باشد که بتازگی مورد استقبال شرکت های خصوصی قرار گرفته است. در این نوع از هدیه ها برند شرکت سفارش دهنده بر روی بدنه ی جلویی عطرها حک شده و در انواع مختلف جیبی و لاکچری تولید می شوند. قیمت این هدیه، مناسب برای هر نوع شرکتی بوده و می تواند بازه ای از چند هزار تومان تا چند صد هزار تومان را شامل شود.

[show_products per_page=”-1″ category=”special-gifts” show=”all” orderby=”date” order=”desc” layout=”default” pagination=”0″ ]

fa-poll-h هدایای مدیریتی
عکسکدنامواحـدقیمتعملیات
ست هدیه دیجیتال S1001ست هدیه دیجیتال S1001عدد2,480,000 تومان
ست هدیه SG-311ست هدیه SG-311عدد587,000 تومان
ست هدیه SG-305ست هدیه SG-305عدد518,000 تومان
ارگانایزر-سررسید-پاوربانک-دار-02ارگانایزر پاوربانک دار 1403عدد

ست هدیه دیجیتال S1020ست هدیه دیجیتال S10201,195,000 تومان
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • محمود خسروی 6 بهمن 1401 / 10:25 ق.ظ

    شادکام و سلامت باشید

  • بهزاد کاکاوند 7 بهمن 1401 / 10:30 ق.ظ

    با اجازتون بازنشر شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *