هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی کنفرانس های علمی

اگر به کنفرانس های علمی رفته باشید، به هنگام ورود هدایایی را به شما می دهند که در طول جلسه بتوانید از آن استفاده کنید. از جمله آنها می توان به کیف های دستی، خودکار و دفترچه یادداشت اشاره کرد. برای برگذار کنندگان کنفرانس ها توصیه می شود که موارد اساسی در هدایای تبلیغاتی کنفرانس های علمی را رعایت کنند. این مقاله به صورت جزئی به تاثیر این هدایا در کنفرانس ها خواهد پرداخت. در صورتی که رویداد و یا کنفرانسی را در آینده نزدیک برگذار خواهید کرد و به دنبال هدایای تبلیغاتی مناسب هستید، این مقاله می تواند به شما کمک زیادی نماید. تا انتها همراه ما باشید.

کنفرانس های علمی و همایش ها نه تنها فرصتی برای شنیدن جدیدترین و بزرگترین تحقیقات و اطلاعات در صنعت است بلکه فرصتی برای آشنایی افراد مختلف با یکدیگر و گسترش حلقه مخاطبین مورد علاقه شما است. همه می دانند که بخش مهمی از هر کنفرانس کالای موجود است که به عنوان بخشی از فرآیند مدیریت رویداد ارائه می شود. وسایل مناسب کنفرانس بخش مهمی از ارزش رویدادها را آشکار می کند. اینکه مدیران رویداد می دادند که چه چیزهایی مهمترین موارد مورد نیاز افراد در طی ارائه یک کنفرانس هستند یک امتیاز مثبت برای آنها به ارمغان خواهد اورد.

هدایای تبلیغاتی خاص گیفتو

کیف های دوشی و یا دستی

انواع کیف اداری دوشی به راحتی به دو حالت دستی و شانه ای قابل استفاده هستند. همچنین دارای تسمه قابل تنظیم برای شانه افراد هستند که قابلیت تطابق با قد هر افراد را می دهند. فرد می تواند لوازم جانبی خود را در طی رویداد داخل آن نگهداری کند. عموما توصیه می شود که لوگو کنفرانس در گوشه ای از آن و یا داخل درب آن چاپ شود. این کیف های کیی از گزینه های خوب برای هدایای تبلیغاتی در کنفرانس ها هستند.

خودکار یا روان نویس به عنوان هدایای تبلیغاتی

عموما در کنفرانس های علمی افراد ممکن است از سخنان و ارائه ها نت برداری کنند به همین دلیل وجود خودکارها مسئله ای الزامی است. بهتر است از این امر الزامی برای هدایا تبلیغاتی خود استفاده کنید و تعدادی خودکار تبلیغاتی را در طول کنفرانس در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

هدایای تبلیغاتی نفیس

پاوربانک

کنفرانس های علمی معمولا در طی چند روز برگزار می شوند و از صبح تا عصر ادامه خواهند داشت. با توجه به استفاده افراد از گوشی های همراه برای ضبط صدا و یا فیلم گرفتن از این رویدادها، شارژ گوشی ها با سرعت زیادی تمام می شود. از همین رو یکی از بهترین گزینه های هدایا تبلیغاتی در طول کنفرانس های علمی می تواند پاوربانک تبلیغاتی باشد.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

یادداشت برداری در طول کنفرانس غیر قابل اجتناب است. به همین دلیل یکی از بهترین گزینه های هدایای تبلیغاتی می تواند دفتریادداشت تبلیغاتی باشد. شما می توانید این دفترچه ها را به همراه خودکار در کیف های دوشی قرار دهید تا در طول کنفرانس افراد بتوانند از آنها استفاده کنند. علاوه بر آن برنامه کنفرانس را می توانید به صورت چاپ شده در کیف و یا صفحه اول این دفترچه ها قرار دهید تا حضار از روند برنامه برنامه در ساعات مختلف اطلاع کافی داشته باشند.

بسته های تغذیه میان وعده بعنوان هدیه تبلیغاتی

عموما ساعت استراحتی میان هر بخش از کنفرانس وجود داد که بسته های تغذیه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. خوراکی های مملو از قند به شرکت کنندگان کمک می کند تا در طول مراسم از انرژی بیشتری برخوردار شوند. شما به عنوان برگذار کنندهای مراسم اخرین چیزی که مد نظر دارید خسته شدن شرکت کنندگان است، پس در بسته های تغذیه خود حتما خوراکی های شیرین، قهوه و میوه را قرار دهید.

لیزرهای نشان گر هم هدایای تبلیغاتی هستند

از آنجای یکه خود افراد شرکت کننده در کنفرانس ممکن است جز ارائه دهندگان باشند، تگ های لیزری می تواند انتخاب مناسبی برای هدایای تبلیغاتی باشد. به کمک این تگ ها افراد مختلف می توانند در هنگام ارائه بر روی پاورپوینت اشاره کردن و توجه مخاطبان را به بخش های مورد علاقه خود جلب نمایند.

پوشه اسناد، هدایای تبلیغاتی ارزان

پوشه اسناد که به صورت پوشه هایی شفاف است می تواند در انواع رنگ بندی ها در اختیار حضار قرار گیرد. یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی است که بعد از اتمام رویداد نیز می توان از آنها برای نگهداری مدارک مختلف استفاده کرد. این پوشه ها در انواع سایزها برای برگه های A4 و A5 تهیه شده اند و شما می توانید بر اساس برگه های استفاده شده در طول کنفرانس سایز مناسب آن را سفارش دهید.

کتاب ها و یا ژورنال مربوط به آخرین تحقیقات انجام شده

توصیه می شود در کنار هر کدام از هدایای تبلیغاتی بالا، حتما کتاب و یا ژورنال علمی مربوط به اخرین تحقیقات انجام شده در حوزه کنفرانسی خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهید. زیرا که شرکت کنندگان در کنفرانس به موضوع و حوزه کنفرانس علاقه مند بوده اند و ارائه ژورنالی شامل اخرین تحقیقات انجام شده می تواند مورد پسند آنها قرار گیرد.

هدایای دیگری نیز می توانند استفاده شوند که از جمله آنها می توان به ماگ ها با لوگو کنفرانس اشاره کرد. همچنین فلش های کوچک برای انتقال اطلاعات میان افراد شرکت کننده در کنفراس می تواند مناسب باشد.

سخن آخر

برگزار کردن، کنفرانس ها و رویدادهای علمی کار مشکلی است. انتخاب هدایای مناسب برای ارائه دهندگان و شرکت کنندگان نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر جز اسپانسرهای برنامه کنفرانس هستید و یا خودتان برگزار کننده این رویدادها هستید، بودجه خود و تعداد شرکت کنندگان را در نظر بگیرید و بر اساس آن هدایای تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. توصیه می شود که هدایای انتخابی را بر اساس موضوعیت رویداد انتخاب کنید. در صورتی که وضوعات گسترده ای را پوشش داده اید بهتر است تم کنفرانس را مشخص کنید. به طور مثال بخشی از هزینه ی کنفرانس را برای بیماران سرطانی و یا مبتلا به HIV اهدا کنید. اینکار دید بهتری از شما و اسپانسرها در مخاطبان شما ایجاد می کنند که نه تنها در حوزه علمی فعال هستید بلکه بخشی از هزینه ها را برای افراد بیمار صرف کرده اید.