هدایای تبلیغاتی دیجیتال
هدایای تبلیغاتی دیجیتال

هدایای تبلیغاتی دیجیتال

با پیشرفت سریع اطلاعات و فناوری، قدم های ما در حوزه ی بازاریابی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می شود. همیشه باید بدانید که قدم گذاشتن در مسیری که جلوتر از منحنی رشد فناوری است می تواند به شما برای پیروزی میان رقیبانتان کمک کند. در این مقاله نگاهی به اخرین هدایای تبلیغاتی دیجیتال مارکدار خواهیم انداخت و روند فناوری را در آنها بررسی خواهیم نمود. همچنین به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید با هدایای مرتبط و مطلوب، مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید. پس اگر در حوزه فناوری فعالیت دارید و میخواهید هدایای تبلیغاتی جدید متناسب با زمینه کاری خود را برای مشتریانتان انتخاب کنید، این مقاله می تواند به شما کمک زیادی کند. تا انتها همراه ما باشید.

این مقاله را با مصاحبه با شرکت pluckrose که یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در صنعت تولید گجت ها است، پیش می بریم. مت بیش از بیست سال پیش این شرکت را تشکیل داد و وقتی به کالاهای مرتبط با تکنولوژی می پردازیم، می توانیم بگوییم که او یک خبره است. ما از مت درباره سوالی که اکثر مشتری هایمان هنگامی که به انها استفاده از یک محصول دیجیتال به عنوان هدایای تبلیغاتی را پیشنهاد می کنیم، میپرسند را سوال کردیم.

” محصولات تبلیغاتی مرتبط با تکنولوژی هزینه بالایی نسبت به سررسیدها، خودکارها و ماگ ها دارند. چرا باید بر روی آنها سرمایه گذاری کنیم؟ “

عموما میزان موفقیت هدیه تبلیغاتی بر اساس چگونگی تفکر مصرف کننده و یا مشتری درباره کسب و کاری است که هدایای تبلیغاتی را به آن ها داده است. به این معنی که اگر تفکر مشتریان مثبت باشد آنها به خرید بیشتر از محصولات تشویق می شوند و این مسئله هزینه مصرفی برای هدایای تبلیغاتی را به صاحبان کسب و کار باز خواهد گرداند. هدایای تبلیغاتی دیجیتال ثابت کرده اند که در میان پرکاربرد ترین هدایای تبلیغاتی در میان مشتریان هستند زیرا که به احتمال زیاد مشتریان به صورت روزانه از آنها استفاده می کنند.

این به معنی آن است که صاحبان کسب و کار باید لوگو، پیام تبلیغاتی و … را بر روی این هدایا حتما چاپ کنند. یکی از بهترین نمونه های هدایای تبلیغاتی دیجیتال کابل های شارژ است. این محصول به تازگی BPMA POCKET سال را توانسته است کسب کند به همین دلیل در میان محبوبت ترین هدایای تبلیغاتی در دنیا قرار گرفته است.

فناوری سریع پیشرفت می کند. ترندهای اصلی دیجیتال که امسال مشاهده خواهیم کرد چیست؟

امسال ما شاهد تمرکز زیادی بر نحوه اتصال و سرعت در شارژ مجدد وسایل الکتریکی خواهیم بود. تمرکز برندهای بزرگ مانند سامسونگ، اپل، گوگل و … بر روی معرفی شارژ PD (تحویل انرژی) قرار گرفته است تا مصرف کننده بتواند درکمترین زمان ممکن وسایل الکتریکی خود را شارژ کند. همین مسئله تاثیر زیادی بر روی هدایای تبلیغاتی دیجیتال خواهد گذاشت. نمونه ای از این پاوربانک های جدید  ایجاد شده اند که می توانند با سرعتی سه برابر سرعت یک پاور بانک معمولی شارژ کنند. احتمالا در سال جاری شاهد همه گیر شدن شارژهای بیسیم و معرفی بیشتر لوازم جانبی بی سیم مانند بلنگوها، هدفن ها و … خواهیم بود.

هدایای تبلیغاتی دیجیتال

هدایای تبلیغاتی دیجیتال مورد علاقه شما چیست؟

با توجه به وجود طیف گسترده ای از هدایای دیجیتال، انتخاب سختی می تواند باشد. با این حال من بلنگوهای جدیدی بلوتوث xoopar iLo را انتخاب می کنم. به دلیل کیفیت صدای فوق العاده و چراغ های LED فوق العاده ای که این محصول ارائه می دهد. این محصول می تواند یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و برای تمامی سنین باشد.

آیا در میان محصولات تبلیغاتی، محصولی ممتاز و برتر وجود دارد؟

مشتریان می خواهند مارک تجاری خوبی را به عنوان هدیه دریافت کنند و از طرفی برای صاحبان کسب و کار، هزینه امری مهم است. پرفروش ترین محصولات تبلیغاتی دیجیتال، وسایلی مانند کابل های شارژر و پاوربانک ها هستند. این محصولات برای بسیاری از شرکت های بزرگ سودهای زیادی داشته اند. اما نکته مهم این است که مردم دوست دارند اکثر این هدایا داری کارت گارانتی باشند. توصیه من آن است که همراه هر یک از محصولات دیجیتال، کارت گارانتی آنها را نیز در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

فناوری های بیسیم روزبه روز در زندگی ما محبوب تر می شوند. آیا از نظر شما هنوز جایی برای هدایایی مانند پاوربانکها و کابل های شارژ وجود داد؟

اغلب شارژرهای وایرلس و پاوربانک های بدون سیم قابلیت استفاده به صورت سیمی را در خود دارند. به جز این موضوع کابل ها برای دسته عظیمی از محصولات دیجیتال مانند تلفن همراه، هدفون، موس و … استفاده می شوند. از نظر من همیشه تا چند سال آینده جا برای استفاده از محصولات سیمی وجود دارد. در نظر بگیرید که تبلیغات مختلف، بودجه های مختلفی را مصرف می کنند و قرار است روی جمعیت خاصی تمرکز کنند.  پس توجه به مصرف کنندگان و نیازهای آنها قبل از هر چیز حائز اهمیت است.

هدایای تبلیغاتی دیجیتال

فکر می کنید در صنعت تبلیغات تا چه هد شاهد استفاده از چاپ های سه بعدی خواهیم بود؟

چاپگر های سه بعدی یک نقطه بسیار جذاب در تکنولوژی است که در حال حاضر در میان بازار تبلیغاتی برجسته نیست. ما استفاده از چاپ های سه بعدی را برای محصولات مرتبط با تلفن همراه پیشنهاد داده ایم که به بازاریابان امکان طراحی و توسعه محصولات شخصی برای جمعیت محدودی را می دهد. امار نشان می دهد که این هدایا برای بسیاری از مشتریان بسیار جذاب بوده است. من فکر می کنم که طی دو الی سه سال آینده شاهد روند رو به رشد استفاده از پرینت های سه بعدی برای تولید محصولات تبلیغاتی خواهیم بود. هزینه کمتر و سخت افزار در دسترس دلایل خوبی برای افزایش تقاضا به استفاده از این صنعت برای تولید هدایای تبلیغاتی خاص می باشد.

و در آخر پیش بینی شما برای آینده کالاهای تجاری در حوزه فناوری چیست؟

اگر پاسخ به این سوال را می دانستم احتمالا انبارهای خود را پر از این وسایل می کردم. اما مسئله واضح آن است که فناوری در شریان های اصلی زندگی ما جریان دارد و در سال های اخیر شاهد همه گیر تر شدن بیشتر آن خواهیم بود. خودروهای بدون سرنشین، روبات ها، استفاده روز افزون از هوش مصنوعی، اینترنت و … به ما اطمینان می دهد که وسایل دیجیتال بیش از پیش مورد استقبال و کاربرد انسان ها قرار خواهند گرفت. به عنوان مدیر یکی از شرکت های ساخت گجت به صاحبان شرکت های فناوری و دیجیتال توصیه می کنم که حتما از محصولات دیجیتال برای هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنند زیرا که هزینه استفاده از این هدایا به آنها توسط مشتریان در طول زمان طولانی بازگردانده خواهد شد.