حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

تلفن تماس 5 رقمی 63429-021 در ساعات اداری به غیر از ایام تعطیل

لیوان تبلیغاتی | M U G

ماگ سرامیکی مشکی کد 7007

لیوان تبلیغاتی

اگرنیاز روزانه بدن به حداقل هشت لیتر آب را بگذارید کنار مصرف چای و نوشابه و دیگر نوشیدنی هایی که هر روز مورد استفاده عموم قرار می گیرند، سرو کله ابزاری چون لیوان هم پیدا خواهد شد که به واسطه آن این نوشیدنی ها میل می شوند. با این حساب لیوان تبلیغاتی را می توان یکی از کالاهای تبلیغاتی پر استفاده دانست که در ارتباط مستقیم با مردم است. در نتیجه، این فراوانی مخاطب باعث فراوانی در معرض دیده شدن لیوان تبلیغاتی هم می شود و همانطور که می دانید در معرض دیده شدن یکی از مولفه های سه گانه  فاکتور شدت تبلیغات است که از اصول اولیه و اصلی میزان اثر بخشی تبلیغات محسوب می گردد. به زبان ساده تر لیوان تبلیغاتی به جهت کاربرد تقریبا همگانی اش از اثربخشی تبلیغاتی بهتری برخوردار است.

چرا لیوان تبلیغاتی در تبلیغات موثر است؟

اینکه از محصولی استفاده می کنید که بسیار پرکاربرد است و نوع استفاده و طیف مخاطبانش هم مشخص است، کمک می کند که به شناخت بهتری از مخاطب رسیده و تبلیغات موثری داشته باشید. لیوان تبلیغاتی از دسته محصولاتی است که استفاده از آن، مدیر و غیر مدیر نمی شناسد و عمومیت دارد مثلا موقع پذیرایی عمومی در یک نمایشگاه یا سمینار که بعضا از لیوان تبلیغاتی یک بار مصرف کاغذی استفاده می شود، لیوان مورد استفاده مدیر و یک  فرد عادی یکی است لذا با یک کالای ارزان، پیام تبلیغاتی شما در معرض دید خواص و مدیران هم قرار می گیرد. نکته مهم دیگر تعدد استفاده از یک لیوان در طول شبانه روز است که چندین بار استفاده می شود؛ مثلا لیوان تبلیغاتی سرامیکی یا شیشه ای و… را در نظر بگیرید که در هر بار استفاده پیام تبلیغاتی شما را در معرض دید قرار بدهد و یادآوری کند.

انواع لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی بسته به مکان مورد استفاده اش از مخاطبان متنوعی هم برخوردار است، مثلا شما به یک مخاطب خاص که قرار است در خانه یا محل کارش از لیوان تبلیغاتی شما استفاده کند، لیوان تبلیغاتی کاغذی که یک بار مصرف است نمی دهید یا در یک سمینار و نمایشگاه جهت پذیرایی از مدعوین از لیوان تبلیغاتی شیشه ای یا  سرامیکی استفاده نمی کنید. بهرحال با توجه به آنچه گفته شد لیوان تبلیغاتی از انواعی برخوردار است که مهمترین آنها عبارتند از:

فنجان سرامیکی مشکی کد 230

  1. ۱-لیوان تبلیغاتی کاغذی
  2. ۲-لیوان تبلیغاتی شیشه ای
  3. ۳-لیوان تبلیغاتی حرارتی
  4. ۴-لیوان تبلیغاتی سرامیکی
  5. ۵-لیوان تبلیغاتی فلزی
  6. ۶-لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

مزایای لیوان تبلیغاتی

  1. ۱-با توجه به استفاده ای که ازش می شود از مخاطبان بسیارگسترده ای برخوردار است.
  2. ۲-به سبب کاربرد خاصش که وسیله نوشیدن آب و مایعات است در طول شبانه روز به دفعات استفاده می شود و بدین ترتیب تبلیغات شما بیشتر و به دفعات در معرض دیده شدن قرار می گیرد.
  3. ۳-دارای قیمت های بسیار ارزان و متنوعی است.
  4. ۴-از تنوع کیفیت و جنس چون نوع کم دوام مثل لیوان تبلیغاتی کاغذی و لیوان پلاستیکی و… تا نوع بادوام مثل لیوان تبلیغاتی فلزی و پلیمری و…برخوردار است.
  5. ۵-نوعی تبلیغات محیطی محسوب می شود که بعضا شکل متحرک هم می یابد ( حمل از خانه به محل کار یا ماشین و…)
  6. ۶-امکان سفارشی سازی و چاپ انواع طرح و رنگ و لوگو بر روی آن
  7. ۷-از آنجاییکه استفاده از لیوان (تبلیغاتی) معمولا با نوشیدنی های محبوبی چون چای و قهوه و… پیوند می خورد و حس لذت می بخشد لذا تبلیغات روی آن بهتر دیده می شود.

قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان تبلیغاتی به جهت انواع بسیار جنس و کیفیتی که دارد، آنقدر از تنوع زیادی برخوردار است که اگر بدون تحقیق و بررسی اقدام به خرید کنید ممکن است مناسب ترین قیمت را نیافته باشید البته همیشه راه هایی مثل مراجعه به سایت ها و فروشگاه های شناخته شده و دارای سابقه طولانی در این زمینه مثل گیفتو کارساز است که مرجع تخصصی تولید انواع هدایای تبلیغاتی از جمله لیوان تبلیغاتی محسوب می شوند و با قیمت های کاملا رقابتی و با تضمین ارزانترین قیمت ارائه می شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X