حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

تلفن تماس 5 رقمی 63429-021 در ساعات اداری به غیر از ایام تعطیل

فلش مموری تبلیغاتی

فلش-مموری-تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری ها دستگاه های الکترونیکی بسیار کوچکی هستند که به منظور ذخیره اطلاعات توسط کامپیوتر ها یا دیگر دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت عمده ای که این ابزار های ذخیره اطلاعاتی با انواع قدیمی تر دارند در این است که این دستگاه نیازی به یک منبع قوی برای دخیره سازی ندارند و قابل جدا شدن هستند.

در نتیجه اطلاعات موجود در این فلش ها را می توان به صورت جداگانه و مجزا از کامپیوتر ها به راحتی روی هر دستگاهی اجرا کرد. در نتیجه می توان گفت که بر خلاف زمان کمی که از ورود این دستگاه ها به بازار می گذرد، مزایا و کاربرد های فراوانی که این دستگاه های کوچک ذخیره اطلاعات دارند، آن ها را به یکی از پر طرفدار ترین ابزار های دیجیتال تبدیل کرده است.

فلش ها در حافظه های متفاوتی در بازار عرضه می شوند و می توان بر حسب نیاز آن ها را از کم ترین میزان حافظه تا بالاترین حافظه تهیه کرد. علاوه بر این این دستگاه های کوچک را می توان در طرح ها و ابعاد بسیار متفاوتی نیز تولید و خریداری نمود.

این تنوع در طراحی و میزان حافظه، فلش مموری ها را به عنوان یکی از بهترین محصولات به عنوان هدیه، خصوصا به عنوان هدایای تبلیغاتی دیجیتال تبدیل کرده است که شرکت های عرضه کننده متفاوت هدایای تبلیغاتی، از جمله گروه هدایای تبلیغاتی گیفتو، آن ها را به عنوان هدایای تبلیغاتی تولید و عرضه می کنند.

اما پیش از این که در خصوص فلش ها و کاربرد و مزایای آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی توضیحات بیش تری را ارائه دهیم، مختصری در خصوص پیشینه و توسعه فلش های ذخیره اطلاعات توضیح دهیم و اطلاعاتی را در ارتباط با آن ها به دست بیاوریم.

promotional-flash-memory

پیشینه و تاریخچه اختراع و پیشرفت فلش مموری ها به چه شکل است؟

در خصوص زمان اختراع فلش ها و فردی که برای اولین بار این دستگاه های کوچک و پر کاربرد را اختراع کرد باید بگوییم که، نخستین بار دکتر فوجیو ماسوکا، یک مخترع ابزار های مهندسی ژاپنی، در سال ۱۹۸۴ این دستگاه های کوچک را اختراع کرد.

 در آن زمان دکتر ماسوکا برای شرکت توشیبا، یک شرکت فعال در زمینه تولید محصولات الکترونیکی، فعالیت می کرد. او در آن جا به دنبال کشف یک تکنولوژی جایگزین برای ابزارهای ذخیره داده های موجود مانند فلاپی ها، نوارهای مغناطیسی و مواردی از این حیث بود.

در ادامه دکتر فوجی، از اختراع خود در اجلاس نوآوری و اختراعات ابزار های الکترونیکی که در کالیفرنیا برگزار می شد، رونمایی کرد. پتانسیل و کارایی این ابزار ها مورد توجه شرکت اینتل قرار گرفت و به این ترتیب این شرکت دپارتمانی را با تمرکز بر  SSD راه اندازی کرد. در نهایت در سال ۱۹۸۸، اولین فلش مموری وارد بازار شد.

در خصوص میزان پیشرفت و توسعه این دستگاه های کوچک الکترونیکی باید بگوییم که میزان توسعه و سابقه آن ها در مقایسه با دیگر دستگاه های الکترونیکی بسیار کوتاه تر است. این دستگاه ها توانسته اند در مدت زمان بسیار کوتاهی جایگاه خود را در بین دیگر ابزار ها و دستگاه های الکترونیکی به دست بیاورند.

میزان رشد و توسعه فلش های ذخیره اطلاعاتی بسیار سرعت بالایی داشته است و همچنان نیز رو به پیشرفت است. یکی از نکات جالب توجهی که در خصوص نام گذاری این دستگاه ها وجود دارد، این است که نام فلش از آن جایی برای این دستگاه ها انتخاب شد که سرعت انتقال و ذخیره داده ها و در مقابل سرعت پاک سازی اطلاعات ذخیره شده در آن ها، به سرعت فلش زدن یک دوربین بود.

در ادامه فلش های جدید تر در سال ۱۹۸۹ توسط شرکت های سامسونگ و توشیبا تولید و به بازار عرضه شدند. پیشرفت این ابزار ها به نحوی بود که به تدریج فضای ذخیره سازی آن ها افزایش یافت و در طرح و مدل آن ها نیز تنوع ایجاد شد. علاوه بر این، به تدریج سرعت دستگاه ها در ذخیره سازی و همچنین پاک کردن اطلاعات افزایش چشمگیری پیدا کرد.

این پیشرفت خصوصا در دهه نود رشد بسیار چشمگیری داشت، به طوری که سرعت بی سابقه گسترش و کاربرد آن ها منجر به دستیابی به درآمدی در حدود ۱۷۰ میلیون دلار در سال ۱۹۹۱ شد. این درآمد در ادامه در سال ۱۹۹۲ به میزان ۲۹۵ میلیون دلار رسید. این رشد همچنان ادامه داشت تا جایی که در سال ۱۹۹۵، میزان درآمد حاصل از تولید و فروش فلش مموری ها به چیزی بالغ بر ۱٫۸ میلیارد دلار رسید.

فلش-مموری-تبلیغاتی-۳

توسعه و کاربرد فلش های ذخیره داده ها به چه صورت بوده است؟

تغییرات و پیشرفت هایی که در این دستگاه ها به وجود آمد، آن ها را به ابزار های مفیدی برای ذخیره داده های بسیار حجیم مناسب کرد و آن ها این قابلیت را پیدا کردند که به عنوان کارت حافظه برای بسیاری از دستگاه های الکترونیکی نیز به کار بروند.

به دلیل کارایی این ابزار ها و همچنین تغییراتی که در میزان حافظه و نگهداری داده های آن ها به وجود آمده است، امروزه دستگاه ها و ابزار های الکترونیکی بسیار زیادی از حافظه این دستگاه ها بهره می برند و از آن ها در دستگاههای بسیاری استفاده می شود.

برای مثال، در برخی از وسایل الکترونیکی  مانند، دوربین های عکاسی دیجیتال، تلفن های همراه هوشمند و دستگاه های پخش موزیک MP3 و MP4 از حافظه فلش ها برای ذخیره اطلاعات استفاده می شود. علاوه بر این موارد در درایور های USB و همچنین کارت های حافظه نیز از حافظه فلش ها برای ذخیره داده ها استفاده می شود.

امروزه، فلش مموری ها را می توان به عنوان یکی از گزینه های بسیار مناسب به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز به کار برد. در نتیجه فلش های تبلیغاتی به عنوان هدایای خاص امروزه توسط بسیاری از شرکت ها و سازمان ها سفارش داده می شوند و شرکت های مختلف تبلیغاتی از این ابزار ها به عنوان هدایای تبلیغاتی دیجیتال استفاده می کنند.

فلش-مموری-تبلیغاتی-۴

چه چیزی فلش های USB را به گزینه بسیار مناسبی برای هدایای تبلیغاتی تبدیل می کند؟

در یک دوره زمانی به خصوص، پیش از این که فلش ها وارد بازار شوند، سی دی ها و نوار های ویدئویی جز پر کاربرد ترین وسایلی محسوب می شدند که افراد اطلاعات و داده های خود را روی آن ها ذخیره می کردند. اما معمولا در بسیار از موارد حمل و نگهداری آن ها، خصوصا اجرا شدن شان روی هر دستگاهی کار سختی بود.

اما امروزه فلش مموری ها از جمله پر کاربردترین دستگاه های الکترونیکی هستند که جایگزین سی دی ها شده اند و این قابلیت را دارند که هر مقدار داده را مطابق فضای حافظه ای که دارد، روی خود ذخیره کند و به راحتی نیز روی هر دستگاهی اجرا می شوند.

در نتیجه می توان گفت یکی از مزایای اصلی این دستگاه ها که آن ها را به گزینه بسیار مناسبی برای استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی دیجیتالی تبدیل کرده است، حجم کوچک آن ها و حمل راحت این دستگاه هاست، در حالی که می توانند حاوی حجم بالایی از اطلاعات نیز باشند.

این دستگاه های بسیار کوچک از آن جایی که در هر اندازه و شکلی تولید می شوند، مورد توجه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها قرار گرفته است و آن ها از این USB ها به عنوان یک ابزار کاربردی برای عرضه هدایای دیجیتال استفاده می کنند.

مزایای هدایای تبلیغاتی دیجیتال بسیار زیاد است. مهم ترین مساله نیز در این خصوص به کاربرد گسترده این دستگاه ها برای همه افراد مربوط می شود. این دستگاه های کوچک به راحتی قابل حمل هستند و می توان آن ها را به راحتی در کیف پول یا هر جای دیگری قرار داد و به این ترتیب داده های مورد نیاز خود را در هر جایی به همراه داشت.

گروه هدایای تبلیغاتی گیفتو که در زمینه تولید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی فعالیت دارد، سفارش های مختلف فلش ها را می پذیرد. شرکت ها و سازمان ها می توانند شکل و اندازه فلش مورد نظر خود را به همراه حافظه ای که در نظر دارند را به گروه هدایای تبلیغاتی گیفتو ارائه دهند، تا فلش های تبلیغاتی خود را دریافت کنند.

فلش ها در حافظه های متفاوتی عرضه می شوند. این مشخصه نیز جزء دیگر مزایایی است که برای آن ها در نظر گرفته می شود. در نتیجه بر حسب نیاز می توان فلش مموری های تبلیغاتی را با حافظه های پایین مانند ۲ گیگا بایت، متوسط مانند ۱۶ گیگا بایت تا حافظه های بالاتر مانند ۳۲ گیگا بایت یا بالاتر تهیه کرد.

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود که فلش ها گزینه بسیار مناسبی برای هدایای تبلیغاتی باشند این است که تمامی افراد به آن ها نیاز دارند و حتی در صورتی که فردی یکی از آن ها را داشته باشد نیز، از دریافت مجدد آن ها خوشحال می شود.

علاوه بر این، این دستگاه ها همیشه همراه افراد هستند. در نتیجه شما می توانید آن ها را در طرح هایی مطابق با برند و شرکت خود سفارش دهید و آرم و لوگوی شرکت خود را روی آن ها حک نمایید. در نتیجه نام برند شما همیشه در ذهن کاربران فلش ها باقی خواهد ماند، چرا که این ابزار قابل حمل، سبک و کاربردی همیشه در دسترس کاربران آن خواهد بود و مرتبا از آن استفاده خواهند کرد.

در نتیجه این دستگاه ها را می توان به عنوان ابزاری مناسب برای افزایش فروش و برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفت. در همین زمینه، یک مطالعه نشان می دهد که ۶۰ درصد از مشتریان ترجیح می دهند با شرکت ها و سازمان هایی کار کنند که به آن ها یک فلش USB یا یک پاور بانک را به عنوان هدایای دیجیتال هدیه می دهند.

در نتیجه بسیاری از شرکت ها یا فروشگاه ها، فلش مموری های تبلیغاتی را یا قبل از فروش یا بعد از آن به مشتریان هدیه می دهند تا آن ها را راضی کنند و باعث بازگشت و مراجعه مجدد آن ها به شرکت شوند و به این ترتیب مشتریان وفادار و دائمی خود را جذب نمایند.

فلش-مموری-تبلیغاتی-۵

فلش ها در چه طرح ها و مدل هایی عرضه می شوند؟

یکی از مهم ترین و برجسته ترین مشخصاتی که فلش ها دارند، بعد از قابلیت حمل آسان و کوچک بودن آن ها، این است که می توان آن ها را در ابعاد و طرح های مختلفی تولید و عرضه کرد. این تنوع در طرح و مدل باعث شده تا فلش ها به عنوان هدایای خاص دیجیتالی مورد توجه قرار بگیرند.

فلش ها را می توان در رنگ های بسیار متنوعی تولید کرد. علاوه بر تنوع رنگی، فلش ها اندازه های مختلفی نیز دارند. آن هم هم می توانند بزرگ باشند، هم این که انواعی از آن ها اندازه های بسیار کوچکی دارند. معمولا سایز های بزرگ تر فلش های USB به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوان روی آن طرح و لوگوی شرکت عرضه کننده را نیز چاپ کرد.

تنوع فلش ها در جنس بدنه آن ها نیز هست. برخی انواع آن ها بدنه ای فلزی و استیل دارند و روی آن ها را با یک لعاب رنگی پوشش داده اند. برخی نیز بدنه ای با پوشش چرمی و حتی چوبی دارند. روی همه این جنس ها می توان طرح سفارشی را حک کرد و هدیه ای ارزشند را به مشتریان ارائه داد.

برخی از این دستگاه های کوچک ذخیره اطلاعاتی نیز در اشکال فانتزی و عروسکی تولید می شوند. این مدل ها خصوصا در بین افراد کم سن و سال تر محبوبیت بسیار زیادی دارد. در نتیجه می توان گفت که شرکت هایی که از این دستگاه ها به عنوان هدایای تبلیغاتی خود استفاده می کنند، باید در هنگام انتخاب نوع و مدل فلش به رده سنی مشتریان خود توجه کنند.

در همین راستا می توانید انواع مختلف فلش مموری های تبلیغاتی را در اشکال و سایز های متنوع در گروه هدایای تبلیغاتی گیفتو سفارش دهید. این گروه بهترین فلش ها را با کیفیت و دوام عالی در هر طرحی مطابق سفارش شما تولید و عرضه می کند. طرح های سفارش داده شده را می توان روی بدنه فلش، در جنس های مختلف چاپ کرد.

در نهایت با هدیه دادن یک فلش تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی دیجیتال به مشتریان خود، از مزایای هدایای تبلیغاتی دیجیتال بهره مند شوید و علاوه بر گسترش و بهبود فروش، تبلیغات گسترده ای را برای سازمان و شرکت خود داشته باشید، تا از این طریق مشتریانی دائمی و خشنود را جذب کنید.

مجید فرد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

X