دومین نمایشگاه بین المللی محصولات پرتئینی حلال

دومین نمایشگاه بین المللی محصولات پرتئینی حلال

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (MeatEx) در یک نگاه

زمان برگزاری : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ لغایت ۲۵ آبان ۱۳۹۶
محل برگزاری : مجل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (MeatEx) تنها نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته در جهان و تنها نمایشگاه گوشت و محصولات پروتئینی در خاورمیانه محسوب می شود.

این رویداد محل تلاقی صنعت و محصولات بوده و کلیه زنجیره صنایع تولید، بسته بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری شده پروتئینی را در بر می گیرد. نمایشگاه فرآورده های پروتئینی حلال و صنایع وابسته ایران به دو بخش اصلی صنعت و محصول تقسیم می شود.

بخش صنعت، کلیه ماشین آلات، فن آوری و اتوماسیون مرتبط با تولید، فرآوری، بسته بندی، توزیع، انبارداری و فروش محصولات پروتئینی را شامل می گردد. هدف اصلی این بخش نمایشگاه، تامین نیاز صنایع ذکر شده داخل کشور توسط تولیدکنندگان خارجی و ایرانی می باشد. حضور در این نمایشگاه فرصت ایده آلی در اختیار تولیدکنندگان این نوع محصولات جهت ورود و یا تثبیت حضور در این بازارها قرار می دهد.

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (MeatEx) یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم…

در بخش محصولات، تاکید بر حلال بودن آنها است. دامنه این بخش گوشت خام کلیه حیوانات حلال گوشت و محصولات فرآوری شده آنها در بر گرفته و هدف اصلی از برگزاری این بخش تامین بازار مصرفی کشورهای مسلمان جهان، بلاخص خاورمیانه، CIS و اروپای شرقی می باشد.

 

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • سعید بهبهانی 4 بهمن 1401 / 6:55 ق.ظ

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

  • موسی میر 9 بهمن 1401 / 11:10 ق.ظ

    دست مریضاد استاد

دیدگاه ها بسته شده.