تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش و بازاریابی زنبوری

تاثیر بازاریابی زنبوری بر فروش محصولات ارسال دیدگاه

درخدمت شما هستیم با بازاریابی زنبوری. بعید می دانم تا به حال اسم این نوع بازاریابی را شنیده باشید. این نوع از بازاریابی را تنها باید در برندهای زیبایی و بهداشتی جست و جو کرد. محصولات زیبایی و بهداشتی یکی از مهمترین کالاهای مصرفی توسط بانوان می باشد.

همانطور که میدانید در کشور ما مصرف سرانه لوازم آرایشی بسیار بالاست و ما در این طبقه بندی رتبه اول را کسب کرده ایم. این حجم بالای مصرف مواد آرایشی سبب شده است که توجه بزرگترین برندهای زیبایی و بهداشتی به کشور ما جلب شود. ما امروز قصد داریم روش بازاریابی برای شرکت های ایرانی را توضیح دهیم . شرکت های ایرانی به دلیل حجم کوچک، توان رقابت با برندهای بزرگ دنیا را ندارند. در نتیجه باید برای ماندن در این بازار رقابتی از بازاریابی زنبوری استفاده نمایند.

بازاریابی زنبوری چیست؟

بازاریابی زنبوری استفاده از تبلیغات های ارزان و کوچک برای معرفی محصول می باشد. نمونه بارز این نوع بازاریابی را می توان پکیج های تبلیغاتی و هدایای اهدایی شرکت ها به مشتریان دانست. زمانی که شما یک پکیج تبلیغی را به مشتری اهدا می کنید در واقع یک زنبور را به داخل خانه این فرد برده اید. این عمل سبب می شود همواره هدیه تبلیغی شما مانند یک زنبور در خانه ی فرد پرسه بزند و یادآور برند شما باشد. این ایده یکی از مدرنترین و جدیدترین روش های بازاریابی می باشد.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش

پکیج های تبلیغاتی و همینطور استفاده از هدایای اشانتیون به مشتریان همواره یکی از بهترین و کارامدترین روش های بازاریابی در بین فعالان اقتصادی می باشد. شما می تواند با هزینه ی بسیار کم اقدام به توزیع این هدایای تبلیغی نمایید و یک کمپین تبلیغی هوشمند و موثر را راه اندازی کنید. این اتفاق در نهایت سبب می شود اعتبار و درآمد شما از قبال فروش محصولات افزایش یابد.

انواع هدایای تبلیغاتی در بازاریابی زنبوری

هدایای تبلیغاتی در بازاریابی به آن دسته از محصولات گفته می شود که می توانند کوچک و کارامد باشند. این هدایا شامل کتاب ها و سررسیدها و یا خودکار های تبلیغاتی می باشد. البته عطر و لوازم آرایشی مناسب نیز یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد. در بازاریابی زنبوری که در بازارهای لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد باید از هدایای تبلیغاتی استفاده نمود که تاثیر بسیار مستقیمی بر روی فرد دارند. استفاده از عطر و یا کرم ها و ماسک های یک روزه برای این امر بسیار مفید به فایده می باشد.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در بازارهای ارایشی و بهداشتی

بدون دادن هدایای تبلیغاتی و اشانتیون ها تقریبا باید با بازارهای زیبایی و بهداشتی خداحافظی نمایید. در این بازارها مخاطبان کمتر به برندهای گمنام اعتماد می کنند. در نتیجه شما برای معرفی محصول خود ناچار هستید انها را رایگان دراختیار افراد قرار دهید. این عمل سبب می شود فرد از محصول شما استفاده نماید. زیرا رایگان می باشد و هزینه ای برای ان پرداخت نمی کند. با استفاده فرد از محصول آرایشی و بهداشتی شرکت، متوجه اثرات مثبت آن می شود و در مواجه های بعدی اقدام به خرید محصولات شرکت شما می کند. حتی اگر شما اهدای هدایای تبلیغاتی را برای مدت طولانی متوقف نمایید بازهم فرد از برند شما استقبال می کند.

زیرا هم کیفیت محصولات شما را دیده و هم یک خاطره خوب بخاطر اهدای هدایای تبلیغاتی داشته. این عمل سبب می شود فرد نسبت به برند شما شرطی شود و مدام اقدام به خرید از برند شما کند. از طرفی فرد می تواند به یک مدیر فروش برای برند شما تبدیل شود و اقدام به تبلیغات در بین آشنایان خود کند. بازاریابی زنبوری اگر به درستی اجرا شود می توانند به عنوان یک بازاریابی مویرگی بسیار مناسب بازده داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *