ایده برای هدایای تبلیغاتی مناسب

ایده برای هدیه تبلیغاتی

راهنمای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسبتی

خدماتی که به مشتریان و مخاطبانتان ارائه می کنید یکی از ابزارهای مهم در تجارت است. یکی از این شیوه ها انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای شرکت ها است. این هدایا به شما کمک می کنند که نه تنها مشتریان خود را حفظ کنید بلکه مخاطبان خود را به مشتریان خود تبدیل کنید. در این مقاله به بررسی ایده هایی برای هدایای تبلیغاتی مناسب برای شرکت ها و انواع کسب و کارهای مختلف خواهیم پرداخت. پس اگر شما نیز جز صاحبان سرمایه و کسب وکارها هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله نکات مهم درباره هدایای تبلیغاتی به صورت خلاصه بررسی خواهد شد.

شخصی سازی هدایا

اگر در صنعت پوشاک، مد، جواهرات و … هستید، بهتر است بدانید که شخصی سازی کردن هدایا همواره جواب مناسبی است. با اینکار شما این حس را در مخاطبانتان ایجاد کرده اید که به علایق و سلیقه آنها برای شما حائز اهمیت است. می توانید برای آنها یادداشت هایی را در هدایای تبلیغاتی خود قرار دهید. یادداشت های دست نویس حس نزدیکی بیشتری را به آنها خواهد داد و باعث می شود که مخاطبان به شما اعتماد بیشتری کنند.

دفتریادداشت تبلیغاتی فنری دفتر یادداشت پاپکویی

تعادل در صرف هزینه

اگر مشتری شما ۳۰۰ دلار برای دریافت خدمات یا محصولات شما پرداخت می کند، انتخاب هدیه ای با قیمتی بیشتر از آن میزانف منطقی نیست. همیشه تعادل در هزینه ها را برای هدایا تلیغاتی خود در نظر بگیرید. این هدایا را بر اساس:

  • میزان درامد
  • میزان هزینه ای که مشتریان صرف می کنند
  • میزان کیفیت و نوع هدیه
  • و … انتخاب کنید.

هدایای تبلیغاتی را تنها در اعیاد و مراسم ها استفاده نکنید

این مسئله بسیار باب شده که هدایای تبلیغاتی فقط در مراسم ها، سمینارها و یا اعیاد برای مخاطبان فرستاده می شوند. اما بهتر است این هدایا را در طول سال برای مخاطبان اراسال کنید. این کار به مشتریان و مخاطبان شما احساس اهمیت در تمام طول سال را می دهد نه فقط اعیاد و یا اتفاقات خاص.

اما چه هدایایی می تواند برای انواع کسب و کارها مناسب باشد.

ایده برای هدیه تبلیغاتی 2 ایده برای هدایای تبلیغاتی مناسب

گلدان های کوچک

گلدان های کوچک نشان دهنده، زندگی و رشد است. توصیه می شود گلدان های کوچک خود را با کاکتوس پر کنید، زیرا این گیاهان نیاز زیادی به آب و نگهداری خاصی ندارند. به همین دلیل عمر طولانی تری را نسبت به دیگر گیاهان دارند. شما می توانید ترکیبی از انواع گیاهان را مانند تصویر زیر به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید. جدود قیمت تقریبی این گیاهان از بیست تومان شروع و بسته به گیاهان انتخابی شما متفاوت خواهد بود.

دفترچه یادداشت، خودکار، تقویم

انواع و اقسام دفترچه ها و بولت ژورنال ها می تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته شوند. تنوع در رنگ، طرح، و جلد از مزایایی استفاده از دفترچه یادداشت ها  به عنوان هدایای تبلیغاتی است. علاوه بر دفترچه یادداشت ها، انواع خودکارهای خاص و یا روان نویس های مارکدار نیز می تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده شود. می توان گفت به نسبت دفترچه، خودکار به دلیل کوچکی و قابلیت حمل و نقل از محبوبیت بیشتری میان هدایا برخوردار است.

دفتریادداشت تبلیغاتی فنری دفتر یادداشت پاپکویی

تقویم های دیواری و دفترچه ای یا به عبارتی دیگر سررسیدها نیز می توانند دبه عنوان هدایایی مستقل مورد استفاده قرار بگیرند. عموما مراکز دولتی در سمینارها و نمایشگاه ها به منظور تبلیغات بیشتر از این تقویم ها و سررسیدها استفاده می کنند. اما به این موضوع توجه کنید که استفاده از این سررسیدها محدود هستند و نمی توانند تبلیغات شما در سطح شهر را انجام دهند. شما می توانید برای سفارش این تقویم ها به مراکز چاپ مختلف مراجعه کنید.

جعبه های قهوه و چای

چای و قهوه نوشیدنی های همه روزه انسان ها هستند. افراد ممکن است چندین بار در روز چای و قهوه مصرف کنند. از همین رو یک جعبه لوکس قهوه و چای می تواند گزینه مناسبی باشد. شما می توانید در این بسته ها

ست هدیه قهوه موکاپات

  • چای در انواع طعم ها
  • بسته های قهوه فوری
  • و …

را قرار دهید. همچنین این بسته ها در انواع شرایط مانند:

  • محل کار
  • مهمانی ها
  • سمینارها
  • خانه
  • و …

می تواند استفاده شود.

کارت های هدیه رستوران ها

یکی از تفریحات اکثر مردم در جهان امتحان کردن غذاهای جدید در رستوران ها است. شما می توانید از کارت هدیه رستوران ها به عنوان هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنید. به این صورت که کپن هایی را از رستوران ها خریداری کنید و یا با انها برای دادن تخفیف بیشتر به مشتریانتان قرار داد ببندید. همچنین انواع کارتهای اشتراک مراکز تفریحی مانند: شهربازی، مراکز بولینگ و بیلیارد و استخر می تواند هدیه ای مناسب برای مشتریانتان باشد.

سخن اخر

انبوده گسترده دیگری از هدایای تبلیغاتی وجود دارد مانند:

ماگ

  • فلاسک های قابل حمل و نقل
  • کیف های مدارک کوچک
  • هدفون، هندزفری و وسایل الکتریکی دیگر
  • پاوربانک ها
  • کلاهای تبلیغاتی
  • زیر لیوانی
  • و …

اما قبل از هر چیز در نظر داشته باشید که چندین مرحله باید برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب طی شود. به قدم های زیر برای انتخاب مناسب ترین هدیه دقت کنید:

  • شرکت شما چه محصولاتی را ارائه می دهد. ( این مسئله که محصول ارائه دهنده شما چیست حائز اهمیت است. شما نمی توانید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید که بسیار غیر مرتبط با کار و خدماتی است که در حال ارائه آن هستید.)
  • مشتریان خود را بشناسید. ( شناخت مشتریان و مخاطبان شما باعث می شود که نیازهای آن ها را و خواسته هایشان را بدانید و بر اساس آنها هدایای خود را انتخاب کنید. قطعا برای شما بهتر است که مخاطبانتان از هدایای شما بیشتر و بیشتر استفاده کنند. زیرا این کار برند شما را در ذهن آنها تثبیت خواهد کرد.)
  • میزان هزینه در نظر گرفته شده برای هدیه تبلیغاتی را برای خود مشخص کنید.
  • هدیه تبلیغاتی خود را از جایی مناسب سفارش دهید. هیچ وقت کیفیت را فدای هزینه نکنید. بسیار بهتر است که هدیه ای با کیفیت اما در تعداد محدود را به مخاطبان خود عرضه کنید.

به کاربردن موارد بالا می تواند به شما در داشتن تاثیر بیشتر بر روی مشتریان و مخاطبانتان کمک کند.

انتخاب هدیه برای روز های خاص

انتخاب هدیه برای روزهای خاص می‌تواند یک چالش جالب باشد و به شما امکان می‌دهد به عزیزانتان احساس ویژه‌ای داشته باشید. در اینجا تعدادی از ایده‌های هدیه برای روزهای خاص آورده شده است:

1. روز ولنتاین (روز عشق):

– گل‌های تازه و زیبا به عنوان هدیه کلاسیک.
– جواهرات یا ساعت مچی به عنوان هدیه لوکس.
– داستان عاشقانه یا شعر عشق خواندن به عنوان هدیه شخصی.

2. روز مادر:

– یک جلد کتاب خاص و معنوی برای مادر.
– سبد هدیه شامل انواع شکلات و مواد خوراکی.
– رز یا گل‌های دیگر به عنوان علامت از محبت و ارادت.

3. روز پدر:

– یک کارت هدیه از فروشگاه مورد علاقه پدر.
– یک بلیط برای تماشای مسابقه ورزشی یا کنسرت مورد علاقه.
– یک هدیه مرتبط با هواپیماپرشی، ماشینرانی یا هر سرگرمی دیگر که پدر علاقه‌مند به آن است.

4. روز تولد:

– هدیه‌های شخصی مانند لوازم آرایش، عطر، یا جواهرات.
– یک رزمای کیک تولد با پیام تبریک شخصی.
– یک تجربه تفریحی مانند بلیط سینما یا رزرو یک شب اقامت در یک هتل لوکس.

5. روز عروسی یا سالگرد ازدواج:

– مجموعه‌ای از عکس‌های خاص و یک آلبوم عکس سفر زندگی مشترک.
– یک دستبند یا گوشواره با نگین‌های قیمتی.
– یک سفر عروسی مجدد به یک مقصد زیبا.

6. روز ملی یا جشنواره‌های ملی:

– پرچم و نمادهای ملی به عنوان هدیه‌های جشنواره‌ای.
– تجربه‌های مرتبط با فرهنگ و تاریخ ملی مانند تماشای پرفورمان‌های موسیقی محلی.
– هدایایی با نقش‌ها و نمادهای ملی.

7. روز تشکر (مانند روز معلم یا روز پرستار):

– کتاب‌های معلمانه یا کارهای هنری دست‌ساز به عنوان هدیه به معلمان یا پرستاران.
– یک کارت تشکر با پیام دلنشین و ممنونیت.
– یک سبد هدیه شامل محصولات تازه و خوشمزه.

هدیه دادن یک فرصت خوب برای نمایش محبت و ارادت به دیگران است، بنابراین بستگی به رابطه و سلیقه شخص مقابلتان دارد. همیشه مهم است که هدیه را با دل و جانیتان انتخاب کنید تا به دیگران نشان دهید که چقدر به آنها اهمیت می‌دهید.

کلیدواژه : هدایای تبلیغاتی
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • حبیب الله بزرگ نیا 3 بهمن 1401 / 12:45 ق.ظ

    عاااااااااااالی بود

  • علی گنجی 5 بهمن 1401 / 2:35 ب.ظ

    بیشتری بنویسین لطفا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *