انواع تقویم های تبلیغاتی

انواع تقویم تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی در عرصه بازاریابی تقویم های رومیزی است. زمانی که به انتهای سال می ‌رسیم ارزش این هدیه تبلیغاتی بیش از پیش نمود پیدا می‌کند. این هدیه تبلیغاتی انواع مختلفی دارد و به سبک‌ های متنوعی تولید و چاپ می ‌گردد. تقویم‌ها طبقه ‌بندی ‌های خاصی دارد و ما در این مطلب قصد داریم به یک نوع ویژه از این طبقه ‌بندی بپردازیم. تقویم ‌ها می ‌توانند به سه دسته تقویم‌ های رومیزی و دیواری و کتابی تقسیم شوند. هرکدام از این سه مورد می ‌توانند به یک بیلبورد تبلیغاتی برای کسب ‌و کارهای شما تبدیل شود.

تقویم رومیزی

تقویم های رومیزی خود به سه دسته تقسیم می شوند که شامل یک برگ و چهار برگ و دوازده برگ  می باشد. هر کدام از این سه مدل تقویم رومیزی برای فعالیتی خاص ساخته شده است و تبلیغات ویژه ای بر روی انها درج می شود. بطور مثال از تقویم های رومیزی تک برگ می توان برای معرفی برند استفاده نمود. معمولا این نوع از تقویم ها برای کسب و کارهای معتبر و بزرگی که برند آنها شناخته شده است استفاده می شود. از تقویم های رومیزی چهار برگ و دوازده برگ برای معرفی محصولات نیز می توان استفاده کرد.

از تقویم های چهار برگ برای تبلیغات شرکت های خدماتی می توان استفاده نمود. این تقویم ها می تواند برای اینگونه شرکت ها که خدمات معدودی را ارائه می کنند بسیار مناسب باشد. از اینگونه تقویم های رومیزی برای شرکت های هواپیمایی نیز استفاده می شود. شما می توانید برای خرید اینگونه تقویم های رومیزی با شرکت بازرگانی آفرنگ تماس حاصل نمایید و اقدام به سفارش این نوع از هدایای تبلیغاتی کنید. شرکت بازرگانی آفرنگ تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی در کشور بوده و می تواند تمام نیازهای کسب و کار شما را در حوزه ی تبلیغاتی برطرف نماید.

در انتها به تقویم های رومیزی دوازده برگ می رسیم. این تقویم ها برای شرکت های تولیدی مناسب می باشد زیرا درهر برگ آن می توانند یک محصول خود را درج کنند. بطور مثال شرکت های لبنی از این نوع تقویم های رومیزی استفاده می کنند. به دلیل تعداد صفحات بالا در این نوع تقویم های رومیزی می توان تعداد محصولات بیشتری را به مشتریان معرفی نمود.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • عیسی شکیبا 6 بهمن 1401 / 2:10 ق.ظ

    مشاوره هاتون عالین واقعا!

  • مجتبی مهرابی 9 بهمن 1401 / 5:20 ب.ظ

    اسپیکر تبلیغاتی دارید ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *