آیا هدایای تبلیغاتی بازدهی دارند؟

آیا هدایای تبلیغاتی بازدهی دارند؟

هیچ گاه نمی توان دقیقا اعلام نمود که دادن هدایای تبلیغاتی بازده مثبت دارند. تحقیقات نشان می دهد که اهدای هدیه در زمان و مکان نامناسب سبب ایجاد بازده ی منفی می شود. در نتیجه بهتر است مدیران یک شرکت از مشاوران تبلیغاتی برای این امر استفاده نمایند و در رابطه با بازاریابی ها و دادن انواع هدیه ها و تخفیفات با این مشاوران گفتگو نمایند.

اثر هدایای تبلیغاتی در تجارت جهانی

هدایای تبلیغاتی یک نکته بسیار مهم در اصول بازاریابی جهانی می باشد. در واقع کمپانی هایی در این بازار رقابت کامل دوام خواهند آورد که بتوانند بهترین تخفیفات و هدایای تبلیغاتی را برای مشتریان خود آماده نمایند. شما می توانید با اهدای یک هدیه تبلیغاتی موثر و مفید تا مدت ها اثر معنوی بر روی مشتریان هدف خود گذارید. این یک رویا نیست بلکه بسیاری از شرکت های بزرگ در این روزگار از این روش های منطقی برای بازاریابی و تبلیغات هدفمند استفاده می کنند. گاها دیده شده است که هدایای تبلیغاتی مخصوصی برای افراد خاصی تولید شده است. بطور مثال لوازم آرایشی بود که در سال های اول قرن ۲۱ برای بانوان تولید شد و هدف ان معرفی برندهای زیبایی و بهداشتی مانند ورساچه و دیور بود. این عوامل دست در دست هم می دهند و سبب می شوند که یک شرکت در بازار رقابتی موفق بیرون بیاید.

هدایای تبلیغاتی و اصل تبلیغات

نویسنده :‌آرش ترکمان مشاور و مجری بازاریابی و سئو

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • رحیم اصغری 5 بهمن 1401 / 5:00 ق.ظ

    بخور تبلیغاتی دارید ؟

  • محمود قنبری 6 بهمن 1401 / 2:15 ب.ظ

    با اجازتون بازنشر شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *